از چاقوکشی تا بلوند؛ بازیگری که از عهده نقش‌ها برمی‌آید

بهترین فیلم های آنا د آرماس

این ۱۰ فیلم برتر د آرماس به‌روز خواهد شد

آنا د آرماس در چند سال گذشته نقش‌آفرینی‌های شگفت‌انگیزی را از خود به نمایش گذاشته و بخشی از موفقیت چندگانه‌های پرفروش بوده است. این هنرپیشه کوبایی استعداد خود را در فیلم‌های به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی نشان داده و در حال حاضر موقعیتی برای خود به عنوان یک ستاره نوظهور و بااستعداد در هالیوود ساخته است. او سال گذشته برای نخستین بار برای بازی در بلوند در نقش مرلین مونرو نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست شد. حالا همه این‌ها بهانه‌ای است برای اینکه ۱۰ نقش‌آفرینی برتر آنا د آرماس را با هم مرور می‌کنیم.

بهترین فیلم های آنا د آرماس بر اساس تاریخ انتشار مرتب شده‌اند

 فیلم مردخاکستری | ۲۰۲۲ | The Gray Man

اکشن مهیج مرد خاکستری ساخته برادران روسو، یکی از گران‌ترین فیلم‌های نتفلیکس که تا به حال تولید شده، درباره یک مامور ماهر سازمان سیا، سیکس (رایان گاسلینگ) است که از دست همکار سابق روان‌پریش (کریس ایوانز) فرار می‌کند. د آرماس در نقش دنی میراندا مامور سیا و همکار سیکس ظاهر می‌شود. آنا د آرماس برای نقش‌آفرینی هرچه بهتر با یک مامور واقعی سیا ارتباط برقرار کرد تا در مورد فرماندهی در سازمان سیاه از او تحقیقات انجام داد. توجه د آرماس به جزئیات نشان دهنده تعهد او به کارش است.

دانلود فیلم مردخاکستری در فیلیمو

فیلم بلوند | ۲۰۲۲ | Blonde

بلوند (اندرو دامینیک) بر اساس رمان پرفروش جویس کارول اوتس ساخته شده و واقعیت و داستان را در هم می‌آمیزد تا تصویری جسورانه از زندگی یکی از نمادین‌ترین چهره‌های هالیوود، مرلین مونرو با بازی آنا د آرماس ارائه دهد.

حرف های آنا د آرماس درباره بازی در فیلم بلوند

علیرغم جوایز تمشک طلایی بدترین فیلم و بدترین فیلمنامه و نقدهایی تندی که علیه فیلم نوشته شده، د آرماس در نقش مونرو می‌درخشد. او نمایشی به غایت فراموش نشدنی از مریلین مونرو ارائه می‌دهد که برای او نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست، جایزه گلدن گلوب، جایزه بافتا و جایزه انجمن بازیگران را به ارمغان آورد.

آناد آرماس در فیلم بلوند

فیلم زمانی برای مردن نیست | ۲۰۲۱ | No Time to Die

همانطور که شهرت آنا د آرماس افزایش یافت، حضور در چندگانه‌های مشهورتر را آغاز نمود و جیمز باند یکی از نمادین‌ترین مجموعه فیلم‌های تاریخ سینما است. در آخرین ماجراجویی دنیل کریگ در نقش جیمز باند، مامور ۰۰۷ بازنشستگی را کنار می‌گذارد تا به یک دوست قدیمی کمک کند. پالوما )آنا د آرماس) یک مامور سازمان اطلاعات و در استخدام آژانس اطلاعات مرکزی (سازمان سیا) است، او یک مبارز باهوش و توانا است و زمانی که با باند همکاری می‌کند، موقعیت خودش را حفظ می‌کند. کاراکتر پالما مصداق خوبی است که چقدر شخصیت زنان از اولین فیلم جیمز باند تا به امروز تغییر کرده است.

تماشای فیلم زمانی برای مردن نیست در فیلیمو

فیلم سرجیو | ۲۰۲۰ | Sergio

سرجیو ویرا دو ملو (واگنر مورا) یک دیپلمات سازمان ملل متحد، بشردوست موضوع فیلم سرجیو ساخته کریگ بیکر است. فیلم سرجیو را حین انجام ماموریت‌های سیاسی در دوران تهاجم آمریکا به عراق دنبال می‌کند. سرجیو با نمایش ناآرامی‌های سیاسی فراوان، عملیات‌های خطرناک و مرگ‌های دلخراش تماشاگر را به هیجان می‌آورد. آنا د آرماس در فیلم کریگ بیکر نقش کارولینا لاریره، مشاور اقتصادی سازمان ملل و دوست سرجیو را بازی می‌کند که برای کمک به عشقش از هیچ کاری کوتاهی نمی‌کند.

فیلم سرجیو

فیلم چاقوکشی | ۲۰۱۹ | Knives Out

کمدی جنایی چاقوکشی ساخته رایان جانسون و نامزد اسکار ۲۰۱۹ فیلمی شبیه به آثار آگاتا کریستی است اما بر اساس رمان‌های او ساخته نشده. به عبارت دیگر فیلم هوشمندانه و پر از شخصیت‌های پیچیده است و داستان پیچش‌های غیرمنتظره و همچنین طنز سیاهی را به نمایش می‌گذارد و آنا د آرماس در مرکز داستان در نقش مارتا ظاهر می‌شود، تنها کاراکتر کمابیش صادق در خانه‌ای پر از دروغگو که واقعاً به نظر می‌رسد نیت خوب دارد. این مارتا است که به کارآگاه (دنیل کریگ) کمک می‌کند تا روی پرونده قتل کارفرمایش را (کریستوفر پلامر) تحقیقات انجام بدهد.

تماشای فیلم چاقوکشی در فیلیمو

فیلم خبرچین | ۲۰۱۹ | The Informer

خبرچین تریلری جنایی به کارگردانی آندریا دی استفانو، داستان یک سابقه‌دار به نام پیت کاسلو (یوئل کینامان) است که با اف بی‌آی همکاری می‌کند و برای نفوذ به میان گروه خطرناکی دوباره وارد زندان می‌شود. آرماس نقش سوفیا، همسر کاسلو را بازی می‌کند. او به شدت به شوهرش وفادار و بسیار شجاع است. رزاموند پایک دیگر بازیگر فیلم در نقش اریکا ویلکاکس ظاهر می‌شود. خبرچین براساس داستان سوئدی سه ثانیه نوشته روسلند و هالستروم ساخته شد.

دانلود فیلم خبرچین در فیلیمو

فیلم کورازون | ۲۰۱۸ | Corazon

یکی از فیلم‌های کمتر شناخته شده آنا د آرماس، یکی از چالش برانگیزترین نقش‌های اوست. در فیلم ۴۹ دقیقه‌ا‌ی کورازون ساخته جان هیل‎کوت، آنا د آرماس نقش زن جوانی به نام النا رامیرز را بازی می‌کند که متوجه می‌شود بیماری خطرناک دارد و باید برای گرفتن ویزای یک کشور پیشرفته بجنگد تا بتواند آنجا تحت درمان قرار بگیرد. کورازون داستان واقعیت تلخ سختی‌ها و مشکلاتی است که قشری از مردم برای معالجات پزشکی به امید بقا با آن مواجه می‌شوند.

فیلم کورازون با بازی آنا د آرماس

فیلم بلید رانر ۲۰۴۹ | ۲۰۱۷ | Blade Runner ۲۰۴۹

بلید رانر ۲۰۴۹ ساخته دنی ویلنوو ادامه‌ای بر فیلم کلاسیک بلیدرانر (ریدلی اسکات) است که باعث شد تا آنا د آرماس در یکی از بهترین فیلم های خود بازی کند و همزمان در کانون توجه جهانی قرار گیرد. د آرماس در نقش جوی کنار رایان گاسلینگ در نقش «کی» حضور یافته، شخصیتی که «کی» به او علاقمند است. جوی باور دارد که «کی» ساخته نشده بلکه متولد شده است. بنابراین کی پیگیر موضوع می‌شود. بلیدرانر ۲۰۴۹ از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ از جنبه اقتصادی و فصل جوایز است. هریسون فورد، رابین رایت، جرد لتو از دیگر بازیگران فیلم هستند. بلیدرانر ۲۰۴۹، برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم‌برداری و بهترین جلوه‌های بصری شد.

تماشای فیلم بلید رانر 2049 در فیلیمو

فیلم سگ‌های جنگی | ۲۰۱۶ | War Dogs

آنا د آرماس قبل از اینکه مشهور شود، در فیلم جنایی-کمدی، سگ‌های جنگی (تاد فیلیپس) نقش مکمل داشت. این فیلم با الهام از رویدادهای واقعی داستان دو مرد جوان با بازی جونا هیل و مایلز تلر را روایت می‌کند که برای دولت آمریکا مشغول کار می‌شوند و شغل غیرمنتظره‌ای (دلال ادوات جنگی) پیدا می‌کنند که ممکن است برایشان خیلی سخت باشد. تماشای فیلم لذت بخش است و همه بازیگران از جمله آنا د آرماس بازی‌های خوبی ارائه می‌دهند. آنا د آرماس نقش ایز، همراه زندگی مایلز تلر را ایفا می‌کند که از شغل جدید مایلز و کارهای او چندان راضی نیست.

فیلم سگهای جنگی

 فیلم مشت‌های سنگی | ۲۰۱۶ | Hands Of Stone

دست‌های سنگی ساخته جاناتان جاکوبوویچ براساس داستانی واقعی است. این فیلم ورزشی با موضوع ورزش بوکس داستان مشتزن معروف روبرتو دوران اهل پاناما و تمرین او با ری آرسل آمریکایی را روایت می‌کند. دست‌های سنگی برای دوستداران فیلم‌های بوکس جذابیت دارد. این فیلم در پاناما فیلمبرداری شده. دست‌های سنگی با بازی ادگار رامیرز، آشر ریموند، رابرت دنیرو و آنا د آرماس، داستانی ناب از سفر درونی کاراکترهای اصلی را به تصویر در می‌آورد. در سال‌های ۱۹۸۰ ری آرسل (رابرت دنیرو) دوران بازنشستگی را کنار می‌گذارد تا رابرت دوران (ادگار رامیرز) را تمرین دهد. دوران با فداکاری و سخت کوشی آماده می‌شود تا به مصاف شوگر ری لئونارد (آشر) برود. آنا د آرماس نقش فلیسیا را در این فیلم بازی می‌کند.

دانلود فیلم مشت‌های سنگی در فیلیمو

تماشای فیلم‌های آنا د آرماس در فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil