گفت‌و‌گو با بازیگر نقش ماه پیشونی در سریال دیو و ماه پیشونی

ستایش موسوی: دیو و ماه پیشونی، سخت بود ولی شیرین!

ستایش موسوی چهره جوان و جدید عرصه بازیگری سینما و تلویزیون است. او بازیگری را با شرکت در کلاس‌های اساتیدی چون حمیدرضا آذرنگ و سیامک صفری آموخته است. این هنرمند خوش‌آتیه این روزها با ایفای نقش ماه پیشونی در سریال دیو و ماه پیشونی ساخته حسین قناعت مهمان شبکه نمایش خانگی است. نقشی که ۶ ماه با آن زندگی کرد و برایش چالش‌هایی را همراه داشت. به بهانه بازی قابل قبولش در سریال دیو و ماه پیشونی فیلیموشات با او گفت‌و‌گویی داشت که در ادامه می‌خوانید.

اطلاعات کامل سریال دیو و ماه پیشونی

  • از چه زمانی به بازیگری علاقه‌مند شدی؟

من از کودکی به هنر علاقه داشتم منتها شرایط خانوادگی‌ام به گونه‌ای بود که می‌ترسیدم مطرحش کنم، بزرگتر که شدم دوست داشتم کار کنم و همیشه رویاپردازی می‌کردم که بازیگرم. سپس در کلاس‌های بازیگری شرکت کردم و این کلاس‌ها خیلی در بازیگری‌ام تاثیر داشت، چون آنجا یاد میگیری که دور از شخصیت خودت رها باشی. با اساتید مختلفی کار کردم که دوست ندارم اسمی از آن‌ها ببرم تا خدایی نکرده کسی از قلم بیفتد و باعث ناراحتی‌شان شود. اما خب شرکت در کلاس‌های بازیگری بی‌تأثیر نبوده و نیست.

  • برای اولین حضورت مقابل دوربین بازی در فیلم زنبور کار افشین صادقی چگونه انتخاب شدی؟

قبل این کار آقای صادقی پروژه تلویزیونی تک سواران را داشتند که من یکی از نقش‌های اصلی نوجوانش را بازی کردم منتها به دلایلی بعد از ۲۰ روز از شروع فیلمبرداری کار خوابید و آقای صادقی کار سینمایی‌اش را آغاز کرد. او برای بازی نقش مکمل فیلمش با من تماس گرفت و پذیرفتم. ۲ ماه تمرین داشتیم ولی بعد از ۲ ماه نقش من را عوض کرد و به پگاه آهنگرانی داد و نقش یک فیلم به اسم اینجی را به من سپرد چون بیشتر به زندگی خودم و شخصیتم نزدیک بود و بیشتر می‌توانستم درک کنم. ناگفته نماند که هم افشین صادقی و سعید نعمت‌الله که نویسنده کار بودند خیلی کمکم کردند و توانستم از پس نقشم بر آیم و نقشم را در این فیلم خیلی دوست دارم.

  • به بازی‌ات در سریال دیو و ماه پیشونی نمایش خانگی رسیدیم که از فیلیمو پخش شد. آقای قناعت با چه شناختی شما را برای بازی در نقش ماه پیشونی که یکی از نقش‌های اصلی قصه است انتخاب کرد؟

آقای قناعت بین هزاران نفر که تست گرفته بودند از من هم تست گرفتند و بعد از دورخوانی و گریم انتخاب شدم. آقای قناعت دوست داشت از چهره ناشناخته برای این نقش استفاده کند و من هم فیلم سینمایی‌ام اکران نشده بود. کلی تمرین برای این نقش داشتم و ماه پیشونی را خیلی دوست دارم چون یه قصه افسانه‌ای است. فیلمنامه دیو و ماه پیشونی را که خواندم بیشتر جذبش شدم چون دختری در آن سن با آن دانش و سواد برای هر کسی جذابیت دارد. وقتی پیشنهاد بازی به من شد قطعأ فیلمنامه برایم اولویت داشت و بعد وقتی متوجه شدم که تمامی بازیگران حاضر در سریال حرفه‌ای هستند بیشتر خوشحال شدم و کنارشان درس‌هایی آموختم که از همین جا از آن‌ها تشکر می‌کنم.

ستایش موسوی

  • برای بازی نقش ماه پیشونی با چالش خاصی هم مواجه بودی؟

برای بازی این نقش سختی زیادی کشیدم چون هم دیالوگ‌های زیادی داشتم، هم گریم سنگینی و هم تقریبأ در تمام سکانس‌ها بودم و فرصت برای استراحت کم داشتم و هم اولین تجربه کاری طولانی‌ای بود که از خانواده برای مدتی دور بودم ولی سختی‌های کار برام خیلی شیرین بود.

  • خودت در دوران کودکی چه کارتون‌هایی تماشا می‌کردی و بازی در این سریال چقدر برایت حس نوستالژی داشت؟

من در دوران کودکی عاشق کارتون بودم، همیشه بعد از تعطیل شدن مدرسه بدو بدو به خانه می‌رفتم تا سریع تکالیفم را انجام دهم و کارتون بابالنگ دراز را تماشا کنم. فوتبالیست‌ها، پینوکیو و مدرسه موش‌ها، میگ میگ، گربه‌های اشرافی، تام و جری، حنا دختری در مزرعه، دختر کبریت فروش از کارتون‌های مورد علاقه‌ام بودند حتی حالا هم دوست دارم ببینم.

  • آیا بیننده‌ها سریالت را دوست دارند؟ یعنی چه بازتاب‌هایی تا به حال دریافت کرده‌ای؟

تا کنون که ۱۰ قسمت از سریال ما پخش شده خدا را شکر اکثریت دوست داشتند و صدرنشین جدول شده و این برایم خیلی جذاب است که جدا از کودک و نوجوان‌ها، خانواده‌ها هم سریال را می‌بینند و دوست دارند. چیزی که خیلی برایم ارزش دارد شاهنامه خواندن است که خدا را شکر بچه‌ها جذبش شدند و برام از شاهنامه‌خوانی فیلم و عکس می‌فرستند که این خودش یک چالش شده است.

گفت‌و‌گو با ستایش موسوی

  • پارتنر مقابل چقدر روی بازی‌ شما تاثیر گذاشت؟ اینجا این شانس را داشتی که در کنار بازیگران خوبی چون علی صادقی، رامین ناصر نصیر و… تجربه کسب کنی.

خب قطعأ که پارتنر مقابل بی‌تأثیر نیست و خیلی جاها کمکم کردند و احساس راحتی در کنارشان داشتم.

  • کدام سکانس از بازی‌ات را در سریال دوست داری؟

من تمام سکانس‌های بازی‌ام را دوست داشتم چون برای تک تک‌شان زحمت کشیدم و با این نقش ۶ ماه زندگی کردم. بازی در فضای کودک خیلی جذاب، دل‌نشین و سخت بود، چون باید به گونه‌ای بازی می‌کردم که برای کودکان باورپذیر باشد و دوست داشته باشند. خدا را شکر به من خیلی لطف دارند و با ماه پیشونی ارتباط خوبی گرفته و دوستش دارند.

  • دیو و ماه پیشونی تجربه خوبی در نمایش خانگی بود، خودت قبول داری؟

بله، البته جا دارد از آقای قناعت کارگردان کاربلد و مهربون که خیلی بچه‌ها را دوست دارند و برایشان زحمت می‌کشند تشکر کنم؛ همین طور آقای یاری تهیه‌کننده سریال که اعتماد کردند و این نقش را به من سپردند. من هم تمام تلاشم را کردم که به بهترین شکل ایفای نقش کنم. امیدوارم که کودکان و بزرگسالان هم سریال را دوست داشته باشند و به نکته‌های آموزنده‌اش بیشتر توجه کنند.

تماشا و دانلود سریال دیو و ماه پیشونی در فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

19 نظر
  1. المیرا می‌نویسد

    ستایش جان کاش توی ادامه ی این سریال هم باشی عزیزم 🌹🌹
    تو دل خیلی ها رو شاد کردی
    من المیرا هستم دختری۱۰ ساله
    و از کارگردان حسین قناعت تشکر ویژه دارم ❤️❤️و از تمامی کسانی که کار کردن و این فیلم را درست کردن تشکر می کنم 🙏🙏🙏🙏🙏

  2. محمد می‌نویسد

    خیلی خیلی دوست داشتم این فیلم

  3. ماهان اصغری می‌نویسد

    فیلم قشنگی بود ولی دلم نمی خواست با ۱۵قسمت تموم بشه .

  4. مهدی گنج خانلو می‌نویسد

    با سلام
    واقعا فیلم خوبی بود . دختر و پسرم با ذوق و شوق این فیلم رو می دیدند . ممنون از عوامل فیلم. درسته فیلم در مورد افسانه بود ولی چهره ها به واقعیت جامعه نزدیکتر بود بنابراین مخاطب بهتر جذب میشه و اینکه چقدر بچه ها رو با شاهنامه به خوبی آشنا کردند .

  5. مامانی می‌نویسد

    من دخترم ۷ سالشه از مدرسه نرسیده میشینه پای این سریال
    البته خودم هم دوست دارم😁

  6. محمد محمدی می‌نویسد

    به نظر من بهترین فیلم جهان همینه عالی بود عاشقشم ♥️ ❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️😍😍😍😍💯💯💯💯♥️♥️♥️❤️🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🥇🥇🥇🥇🥇🥇🥇🥇🥇🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🥇🥇🥇🥇🥇❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

  7. عسل می‌نویسد

    عاااااالی.. بهترین سریال و بهترین بازیگران.. واقعا خسته نباشید من خیلی خوشم اومد از این سریال

  8. محمد صالح می‌نویسد

    خیلی خوبه ولی بعضی از قسمت ها نمیاد توی گوگل که ببینیم

  9. نگین می‌نویسد

    بهترسن مجموعه نمایش خانگی که آقای قناعت تا حالا ساخته همین سریال بوده

  10. زهرا می‌نویسد

    فیلم بسیار خوب و جذاب و آموزنده ای بود . برای امدن قسمت بعدی لحظه شماری می کنم .
    با تشکر از تمامی دست اندرکاران فیلم زیبای ماه پیشونی

  11. یگانه ریئسی می‌نویسد

    سلام واقعا سریال عالی هستش من هر هفته که میاد تا قسمت بعدیش بیاد هر روز نگاه میکنم دیالوگ به دیالوگ حفظم واقعا معرکه است خسته نباید با حضور بازیگران درخان و موفق خانم موسوی و آقای صادقی واقعا فوق‌العاده زیبا و دلنشین است

  12. رضا می‌نویسد

    دخترم سه سالشه اگر از صبح بشینه پای این سریال از نهارشم فراموش می کنه.خیلی عالی

  13. نگین می‌نویسد

    عاشقشممم بهترین بازیگر

  14. Aynaz می‌نویسد

    فیلمش فوق العاده و هیجان انگیزه من عاشقشم چون نمیتونم پیش بینی کنم قسمت بعد چه اتفاقی میفته اگه همه ی فیلما اینطوری بود هیچوقت ما دهه هشتادی ها سمت فیلمای خارجی نمیرفتیم

  15. آرمیتا می‌نویسد

    واقعا سریال خوبی هست دیو و ماه پیشونی. من و خواهرم نگاه می کنیم.

  16. آرمیتا می‌نویسد

    واقعا سریال خوبی هست دیو و ماه پیشونی. من و خواهرم نگاه می کنیم. تنها سریالی هست که من ثانیه شماری می کنم تا بالاخره قسمت های بعدش بیاد. خیلی کنجکاو کنندست. بهترین سریالی بود که من دیدم

  17. زهرا می‌نویسد

    شاید باورتون نشه اما اولین فیلم ایرانی بود که هر روز خدا منتظر قسمت بعدش هستم و اونقدر جذاب هست برام که ۱۰۰قسمتم داشته باشه میبینم
    خداوکیلی اگه اینطور ادامه بدید بچه ها کمتر جذب سریالای خارجی میشن فقط کافیه از جون و دل مایه گذاشت تا بهترین فیلم با بهترین محتوا که با فرهنگمون هم سازگاره ساخته شه ممنون از بازیگران و تهیه کننده و کارگردان گرامی ❤️❤️❤️

  18. الناز می‌نویسد

    من عاشق فیلمش شدم با خانواده ام نگاه میی کنم واقعا داستان زیبایی برای این فیلم دلنشین گذاشته اید ممنون از کارگردان عزیز و همکاران سایر بازی کنان من الناز فرقانی هستم ۱۱ساله از مشهد مقدس

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      ممنون پیام دادید بهمون

fosil