جری بروکهایمر از تهیه دزدان دریایی کارائیب 6 می‌گوید

آیا جانی دپ به دزدان دریایی کارائیب ۶ بازمی‌گردد؟

جری بروکهایمر، تهیه کننده فیلم دزدان دریایی کارائیب، از سال ۲۰۰۳ به شدت درگیر تولید دنباله‌های این فیلم است. او از تولید دزدان دریایی کارائیب ۶ و تمایلش به بازگشت جانی دپ به این قسمت می‌گوید.

جری بروکهایمر، تهیه‌کننده دزدان دریایی کارائیب، مشتاقانه برای بازگشت جانی دپ به دنباله این فیلم ابراز تمایل می‌کند. آخرین دنباله دزدان دریایی کارائیب را با عنوان اصلی دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) در سال ۲۰۱۷ تماشا کردیم و بعد از آن شاهد چالش‌های پی‌در‌بی زندگی جانی دپ و امبر هرد، همسرش بودیم.

در پی این چالش‌ها بود که جانی دپ از همکاری در بعضی پروژه‌ها محروم شد که یکی از آن‌ها دزدان دریایی کارائیب بود. پس از مشخص شدن نتیجه دادگاه و پیروز شدن دپ در آن، شرایط تغییر کرد. به این ترتیب پس از شروع مراحل تولید دزدان دریایی کارائیب ۶ گفته شد که برخلاف پنج نسخه قبلی، در این قسمت دپ در نقش کاپیتان جک اسپارو باز نخواهد گشت.

با این حال، اگر به بروکهایمر بستگی داشته باشد، دپ به فرانچایز دزدان دریایی کارائیب بازمی‌گردد. در صحبت با ددلاین، بروکهایمر  دپ را بسیار ستایش کرد و به خوبی از استعداد و شخصیت او صحبت کرد. نقل قول کامل بروکهایمر را بخوانید:

«او در کاری که انجام می‌دهد تبحر دارد و استعدادی متمایز است. همچنین من باور دارم که او فرد خوب و دلسوز است. دپ کسی است که می‌توانید به او اعتماد کرده و کار را به او بسپارید. من فکر می‌کنم جانی یک دوست کامل و یک هنرمند شگفت‌انگیز است. پیش می‌آید که آدمی در زندگی کارهایی را انجام بدهد و درگیر مصیبت‌هایی شوید که آرزو کنید ای کاش هیچوقت در آن مسیر قرار نمی‌گرفتم. جانی چنین مرحله‌ای را پشت سر گذاشته اما همچنان هنرمندی با پتانسیل بالاست.»

بروکهایمر می‌گوید بدون دپ، دزدان دریایی کارائیب ۶ بسیار متفاوت از پنج فیلم اول خواهد بود. بروکهایمر از تمام علاقه و اشتیاقش برای حضور جانی دپ در قسمت جدید فیلمش صحبت می‌کند و با توجه به قدرت و نفوذی که دارد شاید بتوانیم دزدان دریایی کارائیب ۶ را با حضور دپ تصور کنیم.

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil