فروش یک میلیارد دلاری داستان اسباب بازی ۴ ؛ رکورد جدیدی برای دیزنی

فروش یک میلیارد دلاری داستان اسباب بازی ۴ یک رکورد جدید برای دیزنی ثبت کرد. دیزنی ۵ فیلم بالای یک میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ دارد.

دیزنی واقعا شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد. فیلم‌های این شرکت در باکس آفیس فروش خوبی دارند و از این شرکت از نظر مالی در دوران طلایی خود به سر می‌برد. به تازگی داستان اسباب بازی ۴ هم به رکورد فروش خوبی رسید. فروش یک میلیارد دلاری داستان اسباب بازی ۴ این انیمیشن را به پنجمین ساخته دیزنی در سال ۲۰۱۹ تبدیل کرد که فروش یک میلیارد دلاری را پشت سر گذاشته است.

فروش یک میلیارد دلاری داستان اسباب بازی ۴ در همین آخر هفته اتفاق افتاد. در حال حاضر فروش کل این انیمیشن از ۱٫۰۰۱ میلیارد دلار گذشته است. فروش بالای یک میلیارد دلار چهارمین قسمت از مجموعه داستان اسباب بازی، این انیمیشن را به چهارمین ساخته پیکسار تبدیل کرده که فروش یک میلیارد دلار را پشت سر می‌گذارد.


پایان داستان اسباب بازی ۴ | وودی و دوستانش چگونه با تماشاگران خداحافظی می‌کنند؟


فروش یک میلیارد دلاری داستان اسباب بازی 4

شرکت دیزنی اولین استودیوی فیلم‌سازی در دنیا به‌حساب می‌آید که پنج فیلم آن در یک سال به فروش بالای یک میلیارد دلار دست پیدا می‌کنند. فیلم‌های «انتقام جویان: پایان بازی»، «کاپیتان مارول»، «علاءالدین»، «شیر شاه» و حالا داستان اسباب بازی ۴ این پنج فیلم دیزنی را تشکیل می‌دهند.


نقد و بررسی داستان اسباب بازی ۴


شرکت دیزنی با ثبت رکورد جدید، رکورد قبلی خود را شکست. این شرکت در سال ۲۰۱۶ چهار فیلم داشت که توانستند فروش یک میلیارد دلار را پشت‌ سر بگذارند. دیزنی در حالی به این رکورد جدید دست پیدا کرده که هنوز چند فیلم و انیمیشن دیگر دارد که راهی سینما نشده‌اند. انیمیشن «فروزن ۲»، دنباله فیلم «مالفیسنت» و «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» از دیگر فیلم‌های دیزنی هستند که تا پایان سال ۲۰۱۹ راهی سینما می‌شوند.

داستان اسباب بازی ۴ در خردادماه بود که راهی سینما شد و توانست در هفته اول فروش داخل آمریکای ۱۲۰ میلیون دلار را تجربه کند. این فیلم پس از دو ماه به فروش دخل آمریکای ۴۲۱ میلیون دلار و فروش بین‌المللی ۵۷۹٫۹ میلیارد دلار رسید. این انیمیشن در خارج از آمریکا به چهارمین فیلم پرفروش امسال تبدیل شده است.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil