راز جنایت رکورد بیننده ‌های نتفلیکس را شکست

رکورد بیننده ‌های نتفلیکس با نمایش فیلم راز جنایت با بازی جنیفر آنیستون و آدام سندلر شکسته شد. این فیلم در زمان افتتاحیه بیش از ۳۰ میلیون بیننده داشت.

فیلم کمدی «راز جنایت» با بازی «جنیفر آنیستون» و «آدام سندلر» توانست رکورد بیننده ‌های نتفلیکس را به خود اختصاص دهد. این فیلم توانست در زمان افتتاحیه بیش از ۳۰ میلیون بازدید کننده داشته باشد. نتفلیکس اعلام کرد که راز جنایت در زمان افتتاحیه ۱۳٫۳۷ میلیون بیننده در آمریکا و ۱۷٫۵ میلیون بیننده در کانادا داشت.

همکاری آدام سندلر و نتفلیکس برای ساخت چهار فیلم سینمایی دیگر

سناریوی فیلم توسط «جیمز وندربیلت» نوشته شده و کارگردان آن هم «کیلی نیواچک» بوده است. داستان فیلم راز جنایت هم درباره یک پلیس و همسرش است که برای تعطیلات به اروپا سفر کرده‌اند که به‌واسطه اتفاقاتی خودشان را درگیر قتل یک میلیاردر می‌کنند.

رکورد بیننده ‌های نتفلیکس

در سال ۲۰۱۷ هم فیلم «درخشان» روی نتفلیکس پخش شد. این فیلم در آن زمان توانست در سه روز ۱۱ میلیون بیننده داشته باشد. فیلم بعدی هم «جعبه پرنده» بود که در مدت زمان هفت روز به رکورد ۴۵ میلیون بازدید کننده رسید. البته ۲۶ میلیون نفر آن‌ها از کشور آمریکا بودند.

در آینده هم قرار است فیلم‌های دیگری روی نتفلیکس منتشر شوند که همزمان در سینما هم اکران خواهند شد. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به «مرد ایرلندی» ساخته «مارتین اسکورسیزی»، فیلم «رختشویی» ساخته «استیون اسپیلبرگ» و یک فیلم کمدی با بازی «اسکارلت جوهانسون» اشاره کرد که هنوز نام آن مشخص نشده است. حالا باید ببینیم که این فیلم‌ها می‌توانند بار دیگر رکورد بیننده ‌های نتفلیکس را جابه‌جا کنند یا خیر.


منبع: Deadline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil