نگاهی به آمار مخاطبان و کارنامه بازیگری که پله به پله به سمت پیشرفت رفت

ویشکا آسایش؛ اراده کند، می‌درخشد

۱۶ آبان سالروز تولد بازیگر خبره و همه‌فن حریف ماست

شانزدهم آبان ماه سالروز تولد ویشکا آسایش هنرمند سینما و تلویزیون ایران است. او که علاوه بر بازیگری طراحی صحنه چند فیلم سینمایی را هم بر عهده داشته، امسال وارد چهل و یکمین سال زندگی‌اش می‌شود. در ادامه مروری آماری خواهیم داشت بر تعداد تماشاگران آثار اکران شده ویشکا آسایش در سینماهای ایران که این روزها با نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیزش، سریال کمدی فانتزی «روزی روزگاری مریخ» ساخته پیمان قاسمخانی را در حال پخش اختصاصی از پلتفرم فیلیمو دارد.

دهه ۷۰ | شروعی پرسر و صدا و پرتماشاگر

ویشکا آسایش که بازیگری را با حضور در مجموعه تلویزیونی امام علی(ع)  ساخته داود میرباقری تجربه کرد، در اولین هنرنمایی سینمایی‌اش هم کمابیش موفق نشان داد. او در سال ۱۳۷۶ در فیلم ساحره دومین تجربه کارگردانی سینمایی داود میرباقری پس از آدم برفی (۱۳۷۳) در کنار بازیگرانی چون جمشید شاه‌محمدی، فریده سپاه‌منصور، عنایت‌الله بخشی، مجید جعفری و اکرم محمدی ایفای نقش کرد و بازی‌اش در شانزدهمین جشنواره فیلم فجر موافقان و مخالفان سرسختی داشت تا حدی که در نظرسنجی یکی از نشریات مکتوب آن سال‌ها از نویسندگان و منتقدان، هم به عنوان بهترین بازیگر زن و هم به عنوان بدترین بازیگر زن آن دوره جشنواره انتخاب شد.

ساحره که فیلمنامه‌اش بر اساس داستان کوتاه عروسک پشت پرده نوشته صادق هدایت نوشته شده بود، سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی (عبدالله اسکندری) را در شانزدهمین جشنواره فیلم فجر به دست آورد. ضمن اینکه ویشکا آسایش در بخش بهترین بازیگر زن و محمدرضا مویینی و مهرزاد مینویی در بخش بهترین تدوین نامزد دریافت جایزه شدند.

یکی از اتفاقات بحث‌برانگیزی که برای فیلم ساحره رخ داد، تعویض آهنگساز فیلم بود. در زمان جشنواره ساحره با موسیقی زنده یاد ناصر چشم‌‌آذر به نمایش درآمد اما بعدها به دلیل اختلافی که بین چشم‌آذر و تهیه‌کننده به وجود آمد، زنده‌یاد بابک بیات برای فیلم موسیقی متن نوشت و فیلم با موسیقی متن جدید در تاریخ دهم شهریورماه سال ۱۳۷۷ در سینماها به نمایش درآمد و اتفاقا در سومین دوره جشن خانه سینما هم تندیس بهترین موسیقی متن به بابک بیات برای ساحره تعلق گرفت.

چهره‌ها از نمای فیلیموشات

فیلم داود میرباقری در اکران عمومی و با توجه به سابقه‌ای که تماشاگران از ویشکا آسایش در سریال امام علی (ع) با حضور در نقش قطام از او به یاد داشتند، چندان موفق نبود و تنها حدود ۱۷۴ هزار نفر از آن دیدن کردند و رتبه ۳۱ جدول پرمخاطب‌ترین‌های سال به ساحره رسید.

آسایش در سال ۱۳۷۸ و دو سال پس از بازی در ساحره در دو فیلم سینمایی دیگر هنرنمایی کرد: عشق + ۲ ساخته رضا کریمی و «بلوغ» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی. درام عاشقانه نسبتا خوش ساخت عشق + ۲ با نقش‌آفرینی دیگر بازیگرانی چون فاطمه معتمدآریا، امین تارخ، مجید مشیری، مریم بوبانی بلافاصله پس از ساخت، راهی اکران عمومی شد و منتظر جشنواره فیلم فجر نماند. فیلم در سال ۱۳۷۸ در سینماهای ایران به نمایش درآمد و توانست نزدیک به ۹۴۰ هزار بیننده را راهی سالن‌های نمایش دهنده کند و در جایگاه ۱۱ جدول پرمخاطب‌ترین‌های سال قرار گیرد.

بلوغ یکی از معدود آثار شهری مسعود جعفری جوزانی و با هنرنمایی حسین یاری، ویشکا آسایش، پژمان بازغی، سحر جعفری جوزانی، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود استاد محمد، ولی شیراندامی و جمیله شیخی در هجدهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در ۹ بخش نامزد دریافت جایزه شد. که در نهایت جایزه ویژه هیات داوران و همچنین دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد (حسین یاری) را از آن خود کرد. بلوغ در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۷۹ اکران شد و حدود ۲۹۰ هزار بیننده داشت و در رتبه ۲۳ جدول پرتماشاگرترین‌های سال ایستاد.

آخرین فیلمی که از ویشکا آسایش در دهه ۷۰ در سینماهای ایران به نمایش درآمد فیلم تاریخی مسافر ری و باز هم ساخته‌ای از داود میرباقری بود.آسایش بیشترین همکاری را با داود میرباقری (دو فیلم سینمایی و یک مجموعه تلویزیونی) در دهه ۷۰ داشت. فیلم پربازیگر مسافر ری با حضور داریوش ارجمند، جمشید هاشم‌پور، ویشکا آسایش، محمدرضا شریفی‌نیا، پروانه معصومی، عنایت بخشی، رضا ژیان، حسن پورشیرازی، عنایت‌الله شفیع، ژاله علو، سعید نیک‌پور، سیروس گرجستانی، سیاوش طهمورث، رضا رویگری و … که در سال ۱۳۷۹ تولید شد، در نوزدهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی، پس از ساحره بار دیگر به عبدالله اسکندری رسید. و محسن شاه‌ابراهیمی و امیرحسین اثباتی برای طراحی صحنه و لباس نامزد دریافت جایزه شدند. هنرنمایی جمشید هاشم‌پور در این فیلم در کارنامه سینمایی او نقطه عطفی است که متاسفانه داوران توجهی به آن نکردند.

مسافر ری که داستان هجرت عبدالعظیم حسنی یکی از شاگردان و مریدان امام هادی (ع) به ایران و شهر ری را روایت می‌کند در اکران عمومی با شکست روبرو شد و تنها حدود ۷۳ هزار مخاطب به دیدن آن رفتند و جایگاه ۴۱ جدول پربیننده‌ترین‌های سال به فیلم میرباقری تعلق گرفت.

ویشکا آسایش در سریال امام علی

دهه ۸۰ | یک سیمرغ بلورین و یک گیشه پولساز

ویشکا آسایش در دهه ۸۰ در مجموع تنها در ۵ فیلم هنرنمایی کرد که یکی از این ۵ فیلم توانست هم در گیشه به موفقیت برسد و هم در جشنواره فیلم فجر و نزد منتقدان و نویسندگان سینمایی سربلند باشد: ورود آقایان ممنوع ساخته رامبد جوان و با فیلمنامه‌ای از پیمان قاسم‌خانی و نقش‌آفرینی درجه یک رضا عطاران، مانی حقیقی، پگاه آهنگرانی، حدیث میرامینی، فلامک جنیدی، سیاوش چراغی‌پور، بهاره رهنما، ستاره پسیانی، علی صادقی، پریناز ایزدیار و کتایون امیرابراهیمی.

فیلم در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و در حضور آثاری چون جدایی نادر از سیمین، سعادت آباد، یه حبه قند، اینجا بدون من و … درخشید و ویشکا آسایش موفق به کسب سیمرغ بلورین نقش اول زن شد. ورود آقایان ممنوع در آستانه فصل تابستان و در تاریخ ۲۵ خرداد سال ۱۳۹۰ در سینماهای ایران به روی پرده رفت و نزدیک به ۱ میلیون و ۸۱۰ هزار تماشاگر را به سالن‌های سینما کشاند و در رده دوم جدول پرمخاطب‌ترین‌های سال ایستاد. در آن سال اخراجی ها ۳ صدرنشین جدول پربیننده‌ترین‌ها شد.

آسایش در دهه ۸۰ در یک فیلم دیگر در یکی از نقش‌های اصلی هنرنمایی کرد: هشت پا ساخته علیرضا داودنژاد و در ۳ تای دیگر نقش‌های کوتاه بر عهده داشت: گل یخ، کتاب قانون و پرتقال خونی. کیومرث پوراحمد پس از فیلم به یادماندنی شب یلدا و شکست آن در گیشه دست به کار ساخت فیلمی پرفروش شد. در گل یخ که با نیم نگاهی به فیلم قدیمی و پرفروش سلطان قلب‌ها ساخته شده بود، محمدرضا گلزار و الناز شاکردوست در نقش‌های اصلی ظاهر شدند و گوهر خیراندیش، آلما اسکویی، عبدالعلی همایون، مهدی صباغی و فریده سپاه منصور دیگر بازیگران فیلم بودند.

گل یخ به بخش مسابقه بیست و سومین جشنواره فیلم فجر راه پیدا نکرد و فیلم از ۱۹ اسفند سال ۱۳۸۳ به عنوان برنامه نوروزی در سینماهای ایران اکران شد و در نهایت توانست حدود ۵۷۷ هزار بیننده را به سالن‌های سینما بکشاند و در رتبه ۱۰ جدول پرتماشاگرترین‌های سال بایستد.

ویشکا آسایش

ویشکا آسایش در فیلم هشت پا علاوه بر بازیگری، طراحی صحنه و لباس فیلم را نیز بر عهده داشت. بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، مهتاب کرامتی، احمد نجفی، رضا داودنژاد، محمدرضا داودنژاد، آتنه فقیه نصیری و ماهایا پطروسیان در فیلم نقش‌آفرینی کردند و فیلم بدون حضور در جشنواره فیلم فجر راهی اکران عمومی شد. فیلم در تاریخ ۳۰ آذر سال ۱۳۸۴ در سینماهای ایران به نمایش درآمد و نزدیک به ۲۶۵ هزار تماشاگر داشت و جایگاه ۱۸ جدول پرمخاطب‌ترین‌های سال را به دست آورد.

کتاب قانون فیلم کمدی – درام مازیار میری با حضور پرویز پرستویی، دارین حمزه، نگار جواهریان، داود فتحعلی بیگی، فریده سپاه‌منصور، فریبا جدیکار، نیره فراهانی، روشنک عجمیان و حضور افتخاری و کوتاه ویشکا آسایش در سال ۱۳۸۷ ساخته شد و بدون حضور در جشنواره فیلم فجر در تاریخ ۱۵ مهر ۱۳۸۸ در سینماهای ایران به نمایش درآمد و با وجود لحظه‌های خوب کمدی بخصوص در نیمه اول نتوانست تماشاگران زیادی را راهی سالن‌های نمایش دهنده کند و در نهایت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر از فیلم دیدن کردند و جایگاه ۱۱ جدول پرمخاطب‌ترین‌های سال به فیلم مازیار میری رسید.

آسایش در سال ۱۳۸۷ همراه با بیش از ۱۰۰ بازیگر زن مطرح سینمای ایران در فیلم «شیرین» ساخته عباس کیارستمی در حضوری کوتاه نقش آفرینی کرد. شیرین در تاریخ ۲۸ دی سال ۱۳۹۰ در سینماهای ایران به روی پرده رفت و تنها نزدیک به ۶ هزار نفر به دیدن فیلم رفتند و جایگاه ۶۸ جدول پرتماشاگرترین‌های سال به اثر متفاوت عباس کیارستمی رسید.

و در نهایت باز هم یک حضور کوتاه در فیلمی از سیروس الوند پایان بخش نقش‌آفرینی ویشکا آسایش در دهه ۸۰ بود. پرتقال خونی با هنرنمایی فریبرز عرب‌نیا، حامد بهداد، نیوشا ضیغمی و زیبا بروفه پس از توفیق نداشتن در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر از تاریخ ۴ آبان سال ۱۳۹۰ در سینماهای ایران اکران شد و در گیشه هم موفق نبود. تنها ۲۴۰ هزار نفر به دیدن فیلم رفتند و رتبه ۱۳ جدول پربیننده‌ترین‌های سال به فیلم سیروس الوند تعلق گرفت.

ویشکا آسایش در فیلم شیرین

دهه ۹۰ | پرکار و پر فروش چون ویشکا آسایش

ویشکا آسایش در دهه ۹۰ برخلاف دو دهه دیگر پرکار بود و ۱۳ فیلم با نقش آفرینی او در سینماهای ایران به روی پرده رفتند که از این میان سه فیلم با جذب بیش از ۲ میلیون تماشاگر، و یک فیلم هم با جذب بیش از یک میلیون بیننده در رده‌های بالای جدول پرمخاطب‌ترین‌های سال اکران شان قرار گرفتند.

آسایش در ابتدای دهه ۹۰ در چند فیلم مطرح آن سال‌ها از جمله سیزده (هومن سیدی)، برف روی کاج ها (پیمان معادی)، من دیه گو مارادونا هستم (بهرام توکلی) هنرنمایی کرد که مجموع تعداد بیننده‌های این ۳ فیلم به عدد ۳۳۵ هزار تماشاگر هم نرسید و هرچه به پایان دهه نزدیک می‌شدیم، با کاهش کیفیت هنری آثاری که او در آن‌ها بازی کرده بود، تعداد بیننده‌های فیلم‌ها افزایش پیدا می‌کرد.

از میان آثار پربیننده ویشکا آسایش در دهه ۹۰ می‌توان به «نهنگ عنبر»ها (سامان مقدم)، پنجاه کیلو آلبالو (مانی حقیقی) و خوب بد جلف (پیمان قاسم خانی) اشاره کرد و نکته جالب اینجاست که هر ۴ فیلم و حتی دیگر آثار نسبتا موفق ویشکا آسایش – که البته در اکثر آن‌ها نقش پررنگی ندارد-، در گیشه همه در ژانر کمدی ساخته شده‌اند.

نهنگ عنبر با هنرنمایی رضا عطاران، مهناز افشار، رضا ناجی، سام نوری، نادر سلیمانی، هانیه توسلی، علی قربان زاده و امیرحسین رستمی در سال ۱۳۹۳ ساخته شد و بدون حضور در جشنواره فیلم فجر در تاریخ ۳۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۴ به اکران عمومی درآمد اما آنطور که سازندگان انتظار بیشتری داشتند، نزدیک به ۱ میلیون و ۲۳۷ هزار نفر به تماشای فیلم نشستند و البته رتبه دوم جدول پربیننده‌ترین‌های سال به فیلم سامان مقدم رسید و فیلم «محمد رسول الله» ساخته مجید مجیدی در صدر جدول قرار گرفت.

اما نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا که تقریبا با همان گروه بازیگران اصلی نهنگ عنبر و البته با اضافه شدن حسام نواب صفوی، امیرحسین آرمان و سیروس گرجستانی در سال ۱۳۹۵ ساخته شده بود، بدون حضور در جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۶ به اکران عمومی رسید، نزدیک به ۲ میلیون و ۶۷۴ هزار نفر در اکران عمومی به دیدن فیلم رفتند و عنوان صدرنشین جدول پربیننده‎ترین‌های سال به فیلم سامان مقدم تعلق گرفت. لازم به ذکر است که نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا تا پایان سال ۱۴۰۱ عنوان پربیننده‌ترین اثر کارنامه سینمایی ویشکا آسایش را با خود یدک می کشد.

ویشکا آسایش در فیلم نهنگ عنبر

کمدی – درام پنجاه کیلو آلبالو به کارگردانی مانی حقیقی و نقش آفرینی بازیگران پرشماری چون ساعد سهیلی، هستی مهدوی‌فر، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی، افسانه بایگان، فرهاد آییش، علی صادقی، امید روحانی، بهنوش بختیاری، داریوش اسدزاده، هادی کاظمی، سیامک انصاری، سروش صحت، مهران غفوریان، نادر سلیمانی، سروش جمشیدی، مانی حقیقی و حضور کوتاه ویشکا آسایش هم در سال ۱۳۹۴ تولید شد و اسفندماه هماه سال (۲۶ اسفند)، در سینماهای ایران به نمایش درآمد و توانست ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تماشاگر را جذب سالن‌های نمایش‌دهنده کند.

کمدی خوب بد جلف به عنوان اولین ساخته سینمایی پیمان قاسم‌خانی هم با هنرمندانی چون حمید فرخ‌نژاد و زوج محبوب پژمان جمشیدی و سام درخشانی و حضور مانی حقیقی، ویشکا آسایش، حسین پاکدل، بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، امیرمهدی ژوله و … در سال ۱۳۹۴ ساخته شد و در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر در بخش مسابقه به نمایش درآمد و با استقبال نسبی نویسندگان و منتقدان روبرو شد و در دو بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد (حمید فرخ نژاد) و بهترین چهره پردازی (عبدالله اسکندری) نامزد دریافت جایزه هم شد.

مصاحبه تصویری با ویشکا آسایش

فیلم‌های کمدی همه با هم هستیم و مارموز (کمال تبریزی)، در مدت معلوم (وحید امیرخانی) و دراکولا و خوابم می‌آد (رضا عطاران) ۵ فیلم پرتماشاگر بعدی کارنامه سینمایی ویشکا آسایش هستند که در مجموع نزدیک به ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار مخاطب را به سالن‌های سینما کشاندند.

ویشکا آسایش در سال‌های اخیر در معدود آثارش به عنوان نقش اصلی، سال گذشته فیلم سینمایی گورکن ساخته کاظم ملایی و با هنرنمایی حسن معجونی، مهراوه شریفی‌نیا، مهدی حسینی‌نیا، بهنوش بختیاری، گوهر خیراندیش، سیاوش چراغی‌پور و رضا بهبودی را در اکران آنلاین داشت که متاسفانه آمار دقیقی از تعداد بلیت های فروخته شده در دسترس نیست. گورکن در جشنواره‌های سینمایی متعددی شرکت کرده و جوایز بیشماری را هم گرفته است که چند جایزه بازیگری هم به ویشکا آسایش برای بازی درخشانش تعلق گرفته است.

ویشکا آسایش در فیلم گورکن

فعالیت به عنوان طراح صحنه

ویشکا آسایش غیر از فیلم هشت پا که هم در آن بازی کرده بود و هم طراحی صحنه را بر عهده داشت در دو فیلم کمدی دیگر نیز به عنوان طراح صحنه و لباس فعالیت کرده است: دنیا (منوچهر مصیری) و زنان ونوسی و مردان مریخی (کاظم راست گفتار) که هر دو فیلم هم از آثار پرتماشاگر سال اکران خود بودند.

دنیا با نقش‌آفرینی محمدرضا شریفی نیا، هدیه تهرانی، گوهر خیراندیش، الهام حمیدی، سروش گودرزی و مجید مشیری در سال ۱۳۸۲ در سینماهای ایران اکران شد و نزدیک به یک میلیون و ۱۰۰ هزار مخاطب از آن دیدن کردند و رتبه سوم جدول پرتماشاگرترین های سال به این فیلم رسید.

زنان ونوسی مردان مریخی هم در سال ۱۳۹۰ اکران عمومی شد و حدود ۶۰۰ هزار مخاطب را به سالن های سینما کشاند و جایگاه ۵ جدول پربیننده‌های سال به فیلم کاظم راست گفتار تعلق گرفت.

در صف اکران

ویشکا آسایش دو فیلم «چپ راست» (حامد محمدی) و با حضور رضا عطاران و پژمان جمشیدی و همچنین فیلم «نگهبان شب» (رضا میرکریمی) با هنرنمایی تورج الوند، لاله مرزبان، محسن کیایی و علی اکبر اصانلو که در جشنواره چهلم فیلم فجر با استقبال نویسندگان و منتقدان و همچنین هیات داوران مواجه شد را در انتظار اکران دارد که پیش بینی می‌شود فیلم «چپ راست» با استقبال تماشاگران روبرو شود.

یک فیلم نیمه تمام

ویشکا آسایش در کارنامه سینمایی اش یک پروژه نیمه تمام هم دارد که همچنان پس از ۱۰ سال در مرحله جلوه های ویژه متوقف مانده است: «نیکان و بچه غول» ساخته رحمان رضایی و هنرنمایی رامبد جوان، انوشیروان ارجمند، صالح میرزاآقایی، اسدالله یکتا، علیرضا خمسه و شقایق فراهانی.

 

تعداد تماشاگران آثار اکران شده ویشکا آسایش به ترتیب تاریخ اکران

نام فیلم سال ساخت تاریخ اکران سال اکران تعداد تماشاگران رتبه
ساحره ۱۳۷۶ ۱۰ شهریور ۱۳۷۸ ۱۷۴,۷۰۴ ۳۱
عشق + ۲ ۱۳۷۸ ۱۳۷۸ ۹۳۷,۱۶۲ ۱۱
بلوغ ۱۳۷۸ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۷۹ ۲۹۰,۶۹۱ ۲۳
مسافر ری ۱۳۷۹ اول فروردین ۱۳۸۰ ۷۲,۱۵۵ ۴۱
گل یخ ۱۳۸۳ ۱۹ اسفند ۱۳۸۳ ۱۳۸۴ ۵۷۷,۵۷۵ ۱۰
هشت پا ۱۳۸۳ ۳۰ آذر ۱۳۸۴ ۲۶۳,۴۹۹ ۱۸
کتاب قانون ۱۳۸۷ ۱۵ مهر ۱۳۸۸ ۴۹۵,۳۸۷ ۱۱
شیرین ۱۳۸۷ ۲۸ دی ۱۳۹۰ ۵,۸۵۳ ۶۸
ورود آقایان ممنوع ۱۳۸۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ ۱,۸۰۸,۴۴۹ ۲
پرتقال خونی ۱۳۸۹ ۴ آبان ۱۳۹۰ ۲۴۰,۴۶۷ ۱۳
خوابم می آد ۱۳۹۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ ۷۳۱,۲۴۷ ۳
برف روی کاج ها ۱۳۹۰ ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۸۴,۸۷۶ ۱۳
سیزده ۱۳۹۲ ۱۰ دی ۱۳۹۳ ۶۹,۱۹۵ ۲۹
من دیه گو مارادونا هستم ۱۳۹۳ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۷۸,۹۵۳ ۲۸
نهنگ عنبر ۱۳۹۳ ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱,۲۳۷,۹۲۲ ۲
در مدت معلوم ۱۳۹۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ۶۴۵,۴۹۳ ۵
پنجاه کیلو آلبالو ۱۳۹۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳۹۵ ۲,۱۶۴,۰۴۵ ۲
دراکولا ۱۳۹۴ ۹ تیر ۱۳۹۵ ۵۵۱,۳۳۲ ۱۳
خوب بد جلف ۱۳۹۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ۱۳۹۶ ۲,۰۳۵,۲۲۲ ۴
نهنگ عنبر۲: سلکشن رویا ۱۳۹۵ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲,۶۷۴,۶۴۸ ۱
من و شارمین ۱۳۹۴ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ۲۱۲,۲۵۲ ۲۳
مارموز ۱۳۹۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۷۱۹,۴۵۲ ۱۱
سال دوم دانشکده من ۱۳۹۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۹۱,۳۵۹ ۳۷
ما همه با هم هستیم ۱۳۹۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ۹۷۴,۷۲۱ ۸
در سکوت ۱۳۹۴ ۹ مرداد ۱۳۹۸ ۳,۵۷۱ ۷
    میانگین تعداد تماشاگر   ۶۸۹,۶۰۹  

 

نمودار تماشاگران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ده فیلم پرتماشاگر ویشکا آسایش در سینماهای ایران

نام فیلم سال ساخت تاریخ اکران سال اکران تعداد تماشاگران رتبه
نهنگ عنبر۲: سلکشن رویا ۱۳۹۵ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۲,۶۷۴,۶۴۸ ۱
پنجاه کیلو آلبالو ۱۳۹۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳۹۵ ۲,۱۶۴,۰۴۵ ۲
خوب بد جلف ۱۳۹۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ۱۳۹۶ ۲,۰۳۵,۲۲۲ ۴
ورود آقایان ممنوع ۱۳۸۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ ۱,۸۰۸,۴۴۹ ۲
نهنگ عنبر ۱۳۹۳ ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱,۲۳۷,۹۲۲ ۲
ما همه با هم هستیم ۱۳۹۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ۹۷۴,۷۲۱ ۸
عشق + ۲ ۱۳۷۸ ۱۳۷۸ ۹۳۷,۱۶۲ ۱۱
خوابم می آد ۱۳۹۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ ۷۳۱,۲۴۷ ۳
مارموز ۱۳۹۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۷۱۹,۴۵۲ ۱۱
در مدت معلوم ۱۳۹۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ۶۴۵,۴۹۳ ۵

 

دانلود فیلمهای ویشکا اسایش از فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil