نگاهی به کارنامه بازیگری و آمار مخاطبان یکی از موفق‌ترین بازیگران زن در دهه ۹۰

سحر دولتشاهی؛ موفقیت تو را می‌خواند

۱۶ مهر سالروز تولد این بازیگر موفق سینمای ماست

سحر دولتشاهی یکی از بهترین بازیگران دهه ۹۰ سینمای ایران است. او که با ایفای نقش کوتاهی در فیلم «چهارشنبه سوری» ساخته اصغر فرهادی بازیگری در سینما را تجربه کرد، امسال وارد چهل و سومین سال زندگی خود می‌شود. با نقش‌آفرینی سحر دولتشاهی تا به حال ۲۲ فیلم در سینماهای ایران به نمایش درآمده است. در ادامه نگاهی آماری خواهیم داشت بر تعداد تماشاگران این آثار.

فرصت همکاری با بهترین کارگردان‌ها

سحر دولتشاهی در سال ۱۳۸۴ با حضوری کوتاه در سومین ساخته سینمایی اصغر فرهادی با نام «چهارشنبه سوری» با تجربه ۴ ساله‌اش در عرصه تئاتر، فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد. «چهارشنبه سوری» با بازی حمید فرخ‌نژاد، هدیه تهرانی، ترانه علیدوستی، پانته آ بهرام و هومن سیدی در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر خوش درخشید و در حالی که در ۱۱ بخش نامزد دریافت جایزه بود، سیمرغ بلورین فیلم منتخب تماشاگران، بهترین کارگردانی، بهترین تدوین (هایده صفی یاری) و بهترین بازیگر نقش اول زن (هدیه تهرانی) را به دست آورد. ضمن اینکه از ترانه علیدوستی به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن هم تقدیر شد.

چهارشنبه سوری بلافاصله پس از پایان جشنواره فیلم فجر و در تاریخ ۲۶ بهمن سال ۱۳۸۴ در سینماهای ایران به نمایش درآمد و اکرانش تا اردیبهشت ماه سال بعد هم ادامه داشت و در نهایت حدود ۶۸۰ هزار نفر از آن دیدن کردند و جایگاه ۹ جدول پرتماشاگرترین‌های سال ۱۳۸۵ به فیلم اصغر فرهادی تعلق گرفت.

دولتشاهی در سال ۱۳۸۵ و در دومین حضور سینمایی‌اش در آخرین ساخته زنده یاد رسول ملاقلی‌پور با نام «میم مثل مادر» با هنرنمایی گلشیفته فراهانی، علی شادمان، حسین یاری، جمشید هاشم پور، شراره دولت آبادی، امیرحسین صدیق و رامین راستاد بازی کرد و این بار نقش پررنگ‌تری بر عهده داشت. میم مثل مادر منتظر حضور در جشنواره فیلم فجر نماند و درحالی که فیلم در بخش‌های متعددی در جشن خانه سینما هم نامزد شده بود، رسول ملاقلی‌پور و منوچهر محمدی (تهیه کننده) با ارسال نامه‌ای به رضا میرکریمی، رئیس وقت هیات مدیره خانه سینما، فیلم را از داوری بیرون کشیدند.

سوم آبان سال ۱۳۸۵ آخرین ساخته رسول ملاقلی‌پور در سینماهای ایران اکران شد و توانست بیش از یک میلیون مخاطب را به سالن‌های سینما بکشاند و در رتبه دوم جدول پربیننده‌ترین‌های سال قرار گیرد. در آن سال، «آتش بس» ساخته تهمینه میلانی با حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر صدرنشین جدول پرتماشاگرترین‌های سال شد.

دولتشاهی در سال ۱۳۸۷ در ۲ فیلم سینمایی ساخته دو کارگردان کهنه کار و درجه یک ایران بازی کرد: «شیرین» ساخته پربازیگر و به شدت متفاوت عباس کیارستمی و «وقتی همه خوابیم» به کارگردانی بهرام بیضایی. منهای «شیرین» که بیش از صد بازیگر زن سینمای ایران در آن هنرنمایی کرده بودند، در «وقتی همه خوابیم» هم سحر دولتشاهی نقش کوتاهی بر عهده داشت.

شیرین بدون حضور در جشنواره فیلم فجر در تاریخ ۲۸ دی ماه سال ۱۳۹۰ اکران شد و تنها نزدیک به ۶ هزار بیننده داشت و رتبه ۶۸ جدول پرمخاطب‌ترین‌های سال را به دست آورد. وقتی همه خوابیم هم پس از موفق نشدن در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر، نوروز سال ۱۳۸۸ به روی پرده سینماها رفت و ۲۳۶ هزار نفر از فیلم بهرام بیضایی دیدن کردند و جایگاه ۱۸ جدول پرتماشاگرترین‌های سال به «وقتی همه خوابیم» رسید.

بازی در نقش مکمل اما تاثیرگذار در فیلم «طلا و مس» ساخته تحسین برانگیز همایون اسعدیان پنجمین حضور سحر دولتشاهی در عرصه سینما بود. تنها دستاورد «طلا و مس» در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر نامزدی در شش بخش بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، تدوین (بعرام دهقانی)، موسیقی متن (آریا عظیمی نژاد) و چهره‌پرداز (مهرداد میرکیانی) بود که در نهایت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن (نگار جواهریان) را از آن خود کرد.

سحر دولتشاهی در فیلم وقتی همه خوابیم

زمانی برای کسب ۲ سیمرغ بلورین

دولتشاهی در ادامه حضورش در عرصه سینما در سال ۱۳۸۹ در دو فیلم هنر و تجربه‌ای هم هنرنمایی کرد: «دونده زمین» ساخته کمال تبریزی و «سوگ» اولین تجربه سینمایی مرتضی فرشباف. هر دو فیلم به ترتیب پس از شش و هفت سال انتظار و توقیف آن هم در گروه هنر و تجربه اکران شدند و استقبالی هم از آن‌ها نشد تا جایی که مجموع تماشاگران این دو فیلم به مرز ۱۵۰۰ نفر هم نرسید.

در «دونده زمین» که در تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شد، علاوه بر سحر دولتشاهی، خسرو احمدی، ناهید مسلمی، حسین عابدینی و ندا جبرائیلی به عنوان بازیگر حضور داشتند. دولتشاهی در «سوگ» ساخته مرتضی فرشباف هم که دهم تیرماه سال ۱۳۹۶ در سینماهای ایران به نمایش درآمد، تنها با صدایش حضور داشت. در فیلمی که شراره پاشا، کیومرث گیتی، امیرحسین ملکی، عادل یراقی و پیمان معادی (با صدایش) هنرنمایی کرده بودند. لازم به ذکر است که «سوگ» در سه جشنواره جهانی (پوسان، دوویل و شب‌های سیاه تالین) موفق به کسب چهار جایزه شد.

دولتشاهی همچنان در ادامه تجربه گرایی‌اش در آثار متفاوت، دهه ۹۰ را با حضور در فیلم عجیب و غریب بهرام توکلی با عنوان «آسمان زرد کم عمق» با نقش‌آفرینی ترانه علیدوستی، صابر ابر، حمیدرضا آذرنگ و سعید چنگیزیان آغاز کرد. فیلم بهرام توکلی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر (بهمن ۱۳۹۱) در چهار بخش نقش اول زن (ترانه علیدوستی)، فیلمبرداری (پیمان شادمانفر)، چهره‌پردازی (سعید ملکان) و تدوین (بهرام دهقانی) نامزد شد که نهایتا سیمرغ بلورین بهترین تدوین را به دست آورد.

آسمان زرد کم عمق که از طرف نویسندگان و منتقدان با تحسین مواجه شده بود در تاریخ ۲۶ آبان سال ۱۳۹۲ در سینماهای ایران به روی پرده رفت و تنها ۶۱ هزار نفر از آن دیدن کردند و رتبه ۲۵ جدول پرتماشاگرترین آثار سال به فیلم بهرام توکلی تعلق گرفت.

دولتشاهی در سال ۱۳۹۲ در فیلمی از مسعود کیمیایی در نقشی کوتاه بازی کرد: «متروپل» با هنرنمایی محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی، مهناز افشار، شقایق فراهانی، ساعد سهیلی، تینا پاکروان، یوسف مرادیان و اکبر معززی که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر نظرات ضد و نقیضی را در پی داشت و البته تنها در بخش تدوین (مصطفی خرقه پوش) نامزد سیمرغ بلورین شد.

متروپل در تاریخ ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۹۳ اکران عمومی شد و نزدیک به ۱۱۵ هزار تماشاگر از آن دیدن کردند و جایگاه ۲۳ جدول پربیننده‌ترین آثار سال را به دست آورد.

سحر دولتشاهی در سال ۱۳۹۲ برای اولین بار در نقش اصلی یک فیلم سینمایی هنرنمایی کرد. فیلمی ساخته حسین فرح‌بخش با نام «مستانه» که میلاد کی‌مرام، باران کوثری، آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی، محمد متوسلانی، آزیتا ترکاشوند و شادی کرم‌رودی هم در آن ایفای نقش کرده بودند. «مستانه» بدون حضور در جشنواره فیلم فجر، در تاریخ ۲۸ آبان سال ۱۳۹۳ در سینماهای ایران به روی پرده رفت و با وجود سوژه ملتهب نتوانست در گیشه موفق باشد. نزدیک به ۱۱۰ هزار نفر به دیدن فیلم رفتند و رتبه ۲۵ جدول پرتماشاگرترین‌های سال به فیلم حسین فرح‌بخش تعلق گرفت.

سحر دولتشاهی در فیلم عصر یخبندان

سال ۱۳۹۳ برای سحر دولتشاهی سالی به یادماندنی بود. او در این سال در دو فیلم «عصر یخبندان» ساخته مصطفی کیایی و «شکاف» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده بازی کرد که حضور او در هر دو فیلم با تحسین داوران و نویسندگان و منتقدان سی و سومین جشنواره فیلم فجر واقع شد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در «عصر یخبندان» به سحر دولتشاهی رسید.

فیلم خوش ساخت «عصر یخبندان» با بازی بیشمار بازیگران چهره و مطرح سینمای ایران از جمله بهرام رادان، مهتاب کرامتی، فرهاد اصلانی، مینا ساداتی، ژاله صامتی، محسن کیایی، آنا نعمتی، پوریا رحیمی سام و… علاوه بر نامزدی در ۷ بخش (کارگردانی، نقش اول زن «مهتاب کرامتی»، نقش مکمل مرد «محسن کیایی»، نقش مکمل زن «مینا ساداتی»، فیلمبرداری «مهدی جعفری»، علاوه بر سیمرغ سحر دولتشاهی، سیمرغ بلورین بهترین تدوین (نیما جعفری جوزانی) را نیز به دست آورد.

عصر یخبندان در تاریخ ۳ تیرماه سال ۱۳۹۴ در سینماهای ایران به روی پرده رفت و حدود ۳۸۱ هزار تماشاگر از آن دیدن کردند و جایگاه ۱۱ جدول پربیننده‌ترین‌های سال نیز به فیلم مصطفی کیایی تعلق گرفت.

فیلم تحسین برانگیز «شکاف» دومین ساخته کیارش اسدی زاده هم در سال ۱۳۸۳ تولید شد و در بخش مسابقه سی و سومین جشنواره فیلم فجر هم حضور داشت که در نهایت موسیقی فیلم ساخته فردین خلعتبری نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد. هرچند که نقش‌آفرینی سحر دولتشاهی در این فیلم هم شایسته دریافت جایزه بود که از دید داوران پنهان ماند.

شکاف با هنرنمایی بابک حمیدیان، هانیه توسلی و پارسا پیروزفر در تاریخ ۹ دی ماه سال ۱۳۸۴ در سینماهای ایران اکران عمومی شد و در نهایت نزدیک به ۱۱۳ هزار نفر به دیدن آن رفتند و رتبه ۲۳ جدول پرمخاطب ترین‌های سال به فیلم کیارش اسدی زاده رسید.

سحر دولتشاهی در سال ۱۳۹۵ نیز ۵ فیلم روی پرده داشت که شرح یکی از آن‌ها در بالا رفت («دونده زمین») و یکی از این پنج فیلم عنوان پرتماشاگرترین اثر کارنامه سینمایی دولتشاهی تا پایان سال ۱۴۰۰ را از آن خود کرد: «بارکد» دومین همکاری مشترک با مصطفی کیایی.

بارکد با بازی بهرام رادان، محسن کیایی، بهاره کیان افشار، رضا کیانیان، پژمان بازغی و بابک بهشاد با اینکه در بخش مسابقه جشنواره سی و چهارم فیلم فجر حضور داشت اما موفقیتی به دست نیاورد و در تاریخ ۱۹ خرداد سال ۱۳۹۵ در سینماهای ایران به نمایش درآمد و موفق شد یک میلیون و ۷۱۱ هزار نفر را با خود همراه کند و در جایگاه پنجم جدول پرمخاطب‌ترین‌های سال بایستد. چهار فیلم «من سالوادور نیستم»، «فروشنده»، «سلام بمبئی» و «۵۰ کیلو آلبالو» هر کدام با جذب بیش از ۲ میلیون مخاطب در رده‌های اول تا چهارم جدول پرتماشاگرترین‌های سال ایستادند.

سحردولتشاهی در فیلم بارکد

نیم‌رخ‌ها ساخته ایرج کریمی، وارونگی به کارگردانی بهنام بهزادی و مرگ ماهی اثر روح‌الله حجازی دیگر فیلم‌هایی بودند که با بازی سحر دولتشاهی در سال ۱۳۹۵ اکران شدند. البته مجموع بیننده‌های این سه فیلم به ۲۰۰ هزار نفر هم نرسید. «نیم‌رخ‌ها» و «وارونگی» در گروه هنر و تجربه به نمایش درآمدند. «وارونگی» با هنرنمایی علی مصفا، ستاره پسیانی، علیرضا آقاخانی، رویا جاویدنیا، شیرین یزدانبخش و… که نامزدی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن را برای سحر دولتشاهی به همراه داشت، موفق شد با توجه به تعداد محدود سینماها و البته تعداد بالای روزهای اکران حدود ۱۰۰ هزار مخاطب را روانه سالن‌های نمایش دهنده کند و عنوان پرتماشاگرترین فیلم گروه هنر و تجربه را به دست بیاورد. تعداد مخاطبان آخرین فیلم به نمایش درآمده زنده یاد ایرج کریمی در سینماهای ایران هم به ۳ هزار نفر نرسید.

مرگ ماهی چهارمین ساخته روح‌الله حجازی با وجود حضور چهره‌های مطرح و کاربلدی چون نیکی کریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، ریما رامین فر، بابک کریمی، پانته‌آ بهرام و بابک حمیدیان در گیشه شکست خورد و تنها نزدیک به ۷۵ هزار نفر به دیدن فیلم رفتند و رده ۴۲ جدول پرتنماشاگرترین‌های سال به «مرگ ماهی» تعلق گرفت.

سحر دولتشاهی در سال ۱۳۹۷ سه فیلم سینمایی بر پرده سینماها داشت: «دلم می‌خواد» ساخته بهمن فرمان‌آرا که ۵ سال در صف اکران بود و همچنین فیلمهای «چهارراه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی و «عرق سرد» ساخته سهیل بیرقی.

دلم می‌خواد با هنرنمایی جمعی از بازیگران چهره و توانایی چون رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، صابر ابر، رویا نونهالی، بهناز جعفری، رضا بهبودی، پردیس احمدیه، مریم بوبانی، سیاوش چراغی پور، پیام دهکردی، علی سرابی و… با عنوان اولیه «دلم می‌خواد برقصم» بدون حضور در جشنواره فیلم فجر سرانجام در تاریخ ۲۳ خرداد سال ۱۳۹۷ در سینماهای ایران به روی پرده رفت و ۱۵۵ هزار نفر به دیدن آن رفتند و جایگاه ۳۷ جدول پرتماشاگرترین فیلم‌های سال به فیلم بهمن فرمان‌آرا رسید.

چهارراه استانبول با نقش آفرینی بهرام رادان، محسن کیایی، ماهور الوند، مصطفی کیایی، پوریا رحیمی سام، رعنا آزادی ور، مهدی پاکدل، سعید چنگیزیان و… آنچنان که باید در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر (بهمن ۱۳۹۶) مورد توجه نویسندگان و منتقدان و همچنین مخاطبان قرار نگرفت اما داوران گوشه چشمی به فیلم داشتند و در پنج بخش بهترین بازیگر نقش اول زن (ماهور الوند)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (مسعود کرامتی)، بهترین بازیگر نقش مکمل زن (سحر دولتشاهی)، بهترین چهره‌پردازی (عباس عباسی) و بهترین جلوه‌های ویژه بصری (فرید ناصر فصیحی) فیلم را نامزد دریافت جایزه کردند که در نهایت سحر دولتشاهی برای بازی‌اش در این فیلم و همچنین فیلم «عرق سرد» سیمرغ بلورین را برای بار دوم به دست آورد. «چهارراه استانبول» در گیشه با اینکه حادثه پلاسکو را محور داستان خود قرار داده بود، با استقبال روبرو نشد! نزدیک به ۳۵۰ هزار مخاطب روانه سالن‌های نمایش دهنده فیلم شدند و رتبه ۲۲ جدول پربیننده‌ترین‌های سال به فیلم مصطفی کیایی تعلق گرفت.

سحر دولتشاهی در فیلم عرق سرد

عرق سرد در تاریخ ۴ مهر سال ۱۳۹۷ اکران عمومی شد و نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر به دیدن آن رفتند و جایگاه ۳۲ جدول پرمخاطب‌ترین‌های سال به فیلم سهیل بیرقی تعلق گرفت. باران کوثری، امیر جدیدی، هدی زین‌العابدین و لیلی رشیدی دیگر بازیگران اصلی عرق سرد بودند که هر ۴ نفر در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین شدند. فرشاد محمدی برای فیلمبرداری، بهرام دهقانی و محمد نجاریان برای تدوین و کارن همایون فر برای موسیقی فیلم هم نامزد دریافت جایزه بودند.

نکته جالب در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، حضور ۳ بازیگر از فیلم «عرق سرد» در میان پنج نامزد این بخش بود: سحر دولتشاهی، هدی زین العابدین و لیلی رشیدی.

دولتشاهی در سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ در دو فیلم تحسین برانگیز با نام‌های «رضا» و «امیر» ساخته‌های علیرضا معتمدی و نیما اقلیما نقش‌آفرینی کرد که هر دو فیلم در سال ۱۳۹۸ در سینماهای ایران به روی پرده رفتند و در مجموع نزدیک به ۲۴ هزار نفر بیننده داشتند. «رضا» در گروه هنر و تجربه با ۱۳ هزار مخاطب در صدر جدول پرتماشاگرترین‌های این گروه قرار گرفت و «امیر» با ۱۰ هزار بیننده در رتبه ۶۵ جدول پرمخاطب‌ترین‌های سال ایستاد.

آخرین فیلمی که در دهه ۹۰ با بازی سحر دولتشاهی در سینماهای ایران به نمایش درآمد فیلم دوست داشتنی «آتابای» ساخته نیکی کریمی بود. فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با تحسین فراوان نویسندگان و منتقدان روبرو شد و البته چندان با فیلم همراه نبودند. «آتابای» در پنج بخش بهترین فیلم، کارگردانی، بازیگر نقش مکمل مرد (جواد عزتی)، فیلمبرداری (سامان لطفیان) و موسیقی متن (حسین علیزاده) نامزد دریافت جایزه شد و البته به هیچ جایزه‌ای هم نرسید.

آتابای با نقش‌آفرینی هادی حجازی‌فر و جواد عزتی در تاریخ ۳ آذر سال ۱۴۰۰ و پس از فروکش کردن موج همه گیری کرونا در سینماهای ایران به نمایش درآمد و نزدیک به ۲۵۰ هزار تماشاگر را با خود همراه کرد و در رتبه ۵ جدول پرمخاطب‌ترین‌های سال ایستاد.

 فیلم آتابای

فیلم‌های در انتظار اکران سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در کارنامه سینمایی‌اش چند فیلم دارد که هنوز رنگ پرده را در اکران عمومی ندیده اند: فیلم پربازیگر «لابی» که پس از شش سال همچنان در انتظار اکران است. شهاب حسینی، مصطفی زمانی، ساره بیات، بهنوش طباطبایی، پگاه آهنگرانی، شهرام حقیقت‌دوست، هستی مهدوی‌فر، آزاده صمدی، آرمان درویش، علیرضا آقاخانی، مهرداد صدیقیان در «لابی» ایفای نقش کرده‌اند.

«ارادتمند: نازنین بهاره تینا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی هم که با حضور مهناز افشار، طناز طباطبایی، آیدا ماهیانی و مهران غفوریان در سال ۱۳۹۴ ساخته شد، همچنان در محاق توقیف است و امیدی به اکران آن نیست.

چهره‌ها از نمای فیلیموشات

«خط فرضی» اولین ساخته فرنوش صمدی هم که در سال ۱۳۹۹ تولید شد و در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر هم حضور داشت، همچنان در صف اکران است. در «خط فرضی» که در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن (آزیتا حاجیان) و بهترین صداگذاری (امیرحسین قاسمی) نامزد دریافت جایزه بود، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی و صدف عسگری نیز بازی کرده‌اند.

«فرزند صبح» ساخته بهروز افخمی هم از سال ۱۳۸۷ تا به امروز در نوبت اکران قرار دارد و قرار است نسخه جدیدی از آن با تدوین مجدد بزودی در سینماهای ایران به نمایش درآید. عبدالرضا اکبری (در نقش میانسالی امام خمینی)، محمدعلی کشاورز، هدیه تهرانی، آتیلا پسیانی، محمدرضا شریفی نیا و الیکا عبدالرزاقی از دیگر بازیگران فیلم «فرزند صبح» هستند.

سریال می خواهم زنده بمانم

حضور در نمایش خانگی

سحر دولتشاهی در شبکه نمایش خانگی هم حضور موفقی داشت. سریال می‌خواهم زنده بمانم ساخته شهرام شاه‌حسینی و از محصولات فیلیمو سال ۱۴۰۰ به نمایش درآمد که دولتشاهی در کنار بازیگرانی چون حامد بهداد و پدرام شریفی ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی بود که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و جزو آثار مطرح نمایش خانگی در سال ۱۴۰۰ بود.

دولتشاهی همچنین در سریال قورباغه ساخته هومن سیدی و با بازی نوید محمدزاده و صابر ابر نیز حضور داشت که این سریال هم با واکنش مثبت مخاطبان همراه بود.

قلب یخی و ساخت ایران ۲ و عالیجناب ۳ تجربه دیگر دولتشاهی در نمایش خانگی به شمار می‌روند که نشان می‌دهد حضور او در قاب تلویزیون و نمایش خانگی در کنار حضور مستمر بر پرده سینما از ویژگی‌های کارنامه کاری‌اش است.

دولتشاهی همچنین در تلویزیون نیز در ۵ سریال از جمله نابرده رنج ساخته علیرضا بذرافشان، آب پریا و کتابفروشی هدهد ساخته مرضیه برومند و توطئه فامیلی و مسافران ساخته رامبد جوان حضور پیدا کرد و در ۴ تله فیلم نیز ایفاگر نقش‌های مختلف بود.

 

تعداد مخاطبان فیلم های اکران شده سحر دولتشاهی

نام فیلم سال ساخت تاریخ اکران سال اکران تعداد تماشاگران رتبه
چهارشنبه سوری ۱۳۸۴ ۲۶ بهمن ۱۳۸۴ ۱۳۸۵ ۶۸۱,۰۸۳ ۹
میم مثل مادر ۱۳۸۵ ۳ آبان ۱۳۸۵ ۱,۰۵۰,۱۶۸ ۲
وقتی همه خوابیم ۱۳۸۷ اول فروردین ۱۳۸۸ ۲۳۶,۲۲۹ ۱۸
طلا و مس ۱۳۸۸ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۲۳۱,۳۷۷ ۱۳
شیرین ۱۳۸۷ ۲۸ دی ۱۳۹۰ ۵,۸۵۳ ۶۸
آسمان زرد کم عمق ۱۳۹۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۲ ۶۱,۹۲۲ ۲۵
متروپل ۱۳۹۲ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱۴,۱۰۹ ۲۳
مستانه ۱۳۹۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ۱۱۰,۱۸۷ ۲۵
عصر یخبندان ۱۳۹۳ ۳ تیر ۱۳۹۴ ۳۸۱,۷۴۵ ۱۱
شکاف ۱۳۹۳ ۹ دی ۱۳۹۴ ۱۱۲,۷۹۵ ۲۳
دونده زمین ۱۳۸۹ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۴۰۸   (هنر و تجربه)۲۴
نیم رخ ها ۱۳۹۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳۹۵ ۲,۸۹۸   (هنر و تجربه)۳
مرگ ماهی ۱۳۹۳ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۷۴,۸۲۵ ۴۲
بارکد ۱۳۹۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱,۷۱۱,۰۹۹ ۵
وارونگی ۱۳۹۴ اول دی ۱۳۹۵ ۱۰۴,۵۹۰  (هنر و تجربه)۱
سوگ ۱۳۸۹ ۱۰ تیر ۱۳۹۶ ۱,۰۰۱   (هنر و تجربه)۲۲
دلم می خواد ۱۳۹۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵۵,۱۱۱ ۳۷
چهارراه استانبول ۱۳۹۶ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۳۴۶,۶۳۲ ۲۲
عرق سرد ۱۳۹۶ ۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۹۷,۱۸۶ ۳۲
رضا ۱۳۹۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳۹۸ ۱۳,۵۱۳ ۱
امیر ۱۳۹۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸ ۱۰,۰۳۲ ۶۳
آتابای ۱۳۹۸ ۳ آذر ۱۴۰۰ ۲۴۹,۶۵۴ ۵
    میانگین تعداد تماشاگر   ۲۶۶,۰۱۹  

 ده فیلم پرتماشاگر سحر دولتشاهی

  نام فیلم سال ساخت تاریخ اکران سال اکران تعداد تماشاگران رتبه
۱ بارکد ۱۳۹۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱,۷۱۱,۰۹۹ ۵
۲ میم مثل مادر ۱۳۸۵ ۳ آبان ۱۳۸۵ ۱,۰۵۰,۱۶۸ ۲
۳ چهارشنبه سوری ۱۳۸۴ ۲۶ بهمن ۱۳۸۴ ۱۳۸۵ ۶۸۱,۰۸۳ ۹
۴ عصر یخبندان ۱۳۹۳ ۳ تیر ۱۳۹۴ ۳۸۱,۷۴۵ ۱۱
۵ چهارراه استانبول ۱۳۹۶ ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۳۴۶,۶۳۲ ۲۲
۶ آتابای ۱۳۹۸ ۳ آذر ۱۴۰۰ ۲۴۹,۶۵۴ ۵
۷ وقتی همه خوابیم ۱۳۸۷ اول فروردین ۱۳۸۸ ۲۳۶,۲۲۹ ۱۸
۸ طلا و مس ۱۳۸۸ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۲۳۱,۳۷۷ ۱۳
۹ عرق سرد ۱۳۹۶ ۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۹۷,۱۸۶ ۳۲
۱۰ دلم می خواد ۱۳۹۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵۵,۱۱۱ ۳۷

 

آثار اکران شده سحر دولتشاهی

تماشای آنلاین فیلم‌های سحر دولتشاهی در فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil