گفت‌وگوی تصویری با بازیگر نقش افلاطون و کارگردان برخی قسمت‌های آینده

امیرمهدی ژوله: تضمین می‌کنم روزی روزگاری مریخ موفق می‌شود

«همه چیز را به زمین 1400 ترجیح می‌دهم!»

امیرمهدی ژوله حالا دیگر تنها یک نام جلوی عنوان نویسنده نیست، چهره شناخته‌شده‌ای برای اهالی تلویزیون و سینماست که به خصوص بعد از بازی در چند سریال تلویزیونی و همکاری با مسابقه خنداننده‌شو برای عموم مردم، مشهورتر هم شد. ژوله را روی پرده سینما هم در نقش‌های کمدی دیده‌ایم. با او که می‌گوید کار با پیمان قاسمخانی را چشم‌بسته قبول می‌کند و در سریال روزی روزگاری مریخ -غیر از بازیگری- کارگردانی را هم تجربه کرده، از سفر خیالی به مریخ حرف زده‌ایم.

آنچه درباره سریال روزی روزگاری مریخ باید بدانید

مریخی‌ها در سریال پیمان قاسمخانی، مدل مخصوصی برای سلام و خداحافظی دارند اما ژوله در گفت‌وگوی تصویری سلام مریخی نکرد، چون معتقد بود هنوز خیلی‌ها نمی‌دانند معنای این حرکت چیست و باید صبر کنیم تا این کمدی سیت‌کام با قصه‌های جداگانه آن جلوتر برود تا مخاطب نقش‌ها،فضا و لحن شوخی‌ها را بیشتر بشناسد.

فیلم کامل این گفت‌وگوی جالب را حتما ببینید؛

ژوله اعتراف کرد همه پیشنهادهای کاری زندگی‌اش را از پیمان قاسمخانی گرفته و گفت: پیمان قاسمخانی بود که به دفتر هفته‌نامه چلچراغ آمد و پرسید می‌خواهی برای مهران مدیری بنویسی؟ من رفتم و سال‌ها نوشتم. بعد استندآپ کردم و قاسمخانی بود که گفت بیا بازیگری هم بکن.بعد از ۱۸ سال آشنایی و دوستی با او، وقتی می‌گوید باش، می‌گویم باشد.

به نظر ژوله گریم و استایل افلاطون که شبیه جوانان دهه ۸۰ امریکاست، خوب از آب درآمده است. او  با اینکه قبلا ذهنیتی از این تیپ نداشته، برای اولین بار لنز گذاشته و  افلاطون با این سر و شکل، کاراکتر جالب و جذابی شده است.

ژوله گفت که قبل از این حتی یک فیلم مربوط به فضا، جنگ ستارگان یا حتی فیلم‌های فضایی کریستوفر نولان را ندیده و طرفدار این نوع فیلم‌ها و سینما نبوده است. او دوست دارد شبیه مریخی‌های سریال، خانه هوشمند داشته باشد چون معتقد است تنبل است و دوست دارد هیچ کاری نکند چون همه کار برایش سخت است!

ژوله در انتخاب بین زمین ۱۴۰۰ و مریخ ۱۷۰۰ گفته که همه‌چیز را به زمین ۱۴۰۰ ترجیح می‌دهد! او در پاسخ به این سوال که موقع مهاجرت به مریخ چه چیزی با خود می‌برد گفته: گندم(دخترم)، مامان گندم، کارت بانکی که بتوانم آنجا خرج کنم و گوشی تلفنم که بتوانم از مریخ پست بگذارم و فالوئر جمع کنم!

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 نظر
  1. امین می‌نویسد

    یا ابالفضل. این همه مو چطور درآورد که نفهمیدیم!

  2. عرفان می‌نویسد

    پ کجاش گفت که تضمین میکنه که سریال موفق میشه؟؟

fosil