همزمان با پخش جهانی در فیلیمو ببینید

انیمیشن پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها

انیمیشن سریالی پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها در ۲۳ تیر ۱۴۰۱ توسط نتفلیکس منتشر می‌شود. همزمان با تاریخ انتشار جهانی، می‌توانید انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۲۰۲۲ را در فیلیمو تماشا کنید. این انیمیشن سه‌بعدی محصول کشور آمریکاست و دو فیلم اول آن نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن و نیز موفق به کسب ۱۱ جایزه امی شده‌ است.

همه چیز درباره انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴

خلاصه داستان سریال پاندای کونگ فو کار ۲۰۲۲

فصل اول سریال پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها (Kung Fu Panda: The Dragon Knight) در تاریخ ۲۳ تیر ۱۴۰۱ منتشر می‌شود. ماجرای این سری از داستان پاندای کونگ فو کار ۲۰۲۲ از این قرار است که طی یک ماموریت بسیار مهم او به همراه یک شوالیه حرفه‌ای به‌نام تیغه سرگردان باید به‌دنبال مجموعه‌ای تشکیل شده از چهار سلاح بسیار مهم باشند. این مجموعه سلاح که بسیار قدرتمنداند، تنها راه نجات چین از نابودی هستند؛ اما پیدا کردن آن‌ها به هیچ‌وجه کار ساده‌ای نیست.

اولین چالشی که بر سر راه تیم پاندای کونگ فو کار و تیغه سرگردان قرار می‌گیرد، حضور مرموز دو راسوی موذی و عجیب است که به‌دنبال این چهار سلاح و به‌دست آوردن قدرت بی‌نهایت آن‌ها هستند. مسیری که پیش روی پو و تیغه سرگردان قرار می‌گیرد باعث می‌شود که هر دوی آن‌ها رشد کنند، از یکدیگر مهارت‌های جدید یاد بگیرند و تیمی متحد، بامزه و تماشایی را به نمایش بگذارند. در این فصل از سریال پاندای کونگ فو کار، پو در تلاش است تا اعتبار و جایگاه اجتماعی خود را مجدد به دست آورد. او ملزم است بسیاری چیزهای جدید را از تیعه سرگردان بیاموزد. پو  مدام بر سر دوراهی است و برای گرفتن تصمیم درست یا انتخاب شرایط مورد علاقه‌اش دچار چالش می‌شود.

بهترین انیمیشن های جهان تا ۲۰۲۲

نقد و بررسی سریال پاندای کونگ فو کار ۲۰۲۲

فصل اول سریال پاندای کونگ فو کار در ۱۱ قسمت از نتفلیکس پخش شد. در هر قسمت این سریال شاهد تعقیب و گریزی میان پاندا، تیغه سرگردان و دو راسو هستیم. شاید تعقیب و گریزی که اینبار در سریال پاندا می‌بینیم مثل همیشه برای ما تماشایی، هیجان‌انگیز و بامزه نباشد. انگار پاندای کونگ فو کار دیگر آن پو بامزه‌ای نیست که ما با خاطراتش بزرگ شدیم. شخصیت‌های نو ظهوری که در انیمیشن جدید پاندای کونگ فو کار معرفی شدند، از شخصیت‌های قدیمی که جای آن‌ها در این سری از سریال پاندا خالی بود، بهتر نبودند. حتی شخصیت آن‌ها کمی گیرا یا بامزه و خلاقانه هم نبود. برخلاف سری‌های گذشته انیمیشن پاندا، که هر شخصیت ویژگی منحصر به خودش را داشت، در سری جدید، این جای خالی بسیار احساس می‌شد.

در سری‌های گذشته ما شخصیت دانا (اوگوی)، شخصیتی با خلق جدی و حرفه‌ای (شیفو) و شخصیت مغرور اما دلسوز (ببری) و دیگر شخصیت‌های متنوعی که بسیار به آن‌ها پرداخته شده بود را شاهد بودیم؛ اما در سری جدید پاندای کونگ فو کار شخصیت‌های نو، چنگی به دل نمی‌زنند.

با وجود تمام افتی که در کیفیت داستان این اثر می‌بینیم، کیفیت انیمیشن آن بهتر از قبل شده. جزییات با کیفیت بالاتری قابل تماشا هستند و پو، از همیشه بیشتر شبیه به یک پاندای سیاه و سفید تپل است.

ضمن کاستی‌های قسمت جدید پاندای کونگ فو کار، خبر خوب برای خانواده‌ها این است که می‌توانند با خاطری آسوده این سریال را برای کودک خود به نمایش بگذارند. سریال پاندای کونگ فو کار ۲۰۲۲ مثل سری‌های قبل پر است از مفاهیم عمیق دوستی و دغدغه‌مند بودن برای اطرفیان و ارزش‌های انسانی.

 

عوامل و سازندگان پاندای کونگ فو کار ۲۰۲۲

  • جک بلک صداپیشه پو
  • ریتا اورا صداپیشه تیغه سرگردان
  • کریس گیر صداپیشه کلاوس دومون
  • دلا صبا صداپیشه وروکا دومونت
  • جیمز هونگ صداپیشه آقای پینگ
  • ایمی هیل صداپیشه پی پی
  • محصول دریم ورکس

انیمیشن پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها

تاریخچه انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار

انیمیشن پاندای کونگ فوکار اولین‌بار در سال ۲۰۰۸ به‌نمایش درآمد. این اثر به نویسندگی جاناتان ایبل خلق شد و با جان استیونسن به مرحله تولید و انتشار رسید. ماجرای قسمت اول این انیمیشن با پاندای تنبل و آرزومند فراگیری کونگ فو آغاز شد و با برگزیده شدن او به‌عنوان جنگجوی اژدها ادانه پیدا کرد. پو که بسیار فربه و شکمو و تنبل بود، برای رسیدن به ورزیدگی و توانمندی مانند دیگر اعضای گروه پنجه آتشین تلاش‌های بیهوده و بی‌ثمری داشت که همه را کلافه کرده بود. در این میان استاد شیفو دریافت که پو را باید از مسیر مخصوص به او، یعنی تله گذاشتن با خوراکی، به تمرین‌های سخت کونگ فو وادارد. پس از این پاندا تبدیل به یک کونگ فو کار حرفه‌ای و لایق اسم جنگجوی اژدها شد.

قسمت دوم انیمیشن پاندای کونگ فو کار در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان یکی از احساسی‌ترین قسمت‌های این اثر منتشر شد. قسمتی که پو با روبه‌رو شدن با دشمن بزرگش، طاووس، به‌خاطر می‌آورد که پدر و مادرش چگونه از دست رفتند و تمام زخم های گذشته‌اش نو می‌شوند. این قسمت پر از آموزه‌های اخلاقی بود. اینکه کسی در اوج قدرت چگونه با دشمن خود روبه‌رو شود و برای مبارزه با او سوای نفرت، دلایلی محکم‌تر و منطقی‌تر داشته باشد مثل نجات دنیا از شر موجودی بسیار بدجنس که می‌خواهد بر تمام دنیا تسلط داشته باشد.

قسمت سوم سریال انیمیشن پاندای کونگ فو کار تمام رازها را برملا می‌کند. در این قسمت پو متوجه می شود که بابا شوله پز پدر واقعی او نیست! علاوه‌بر این در قسمت سوم دلیل اینکه چرا استاد اوگوی یک پاندا را به عنوان جنگچوی ازدها انتخاب کده است، مشخص می‌شود. در این قسمت چند دیالوگ طلایی می‌شنویم که یکی از به‌بادماندنی‌ترین آن‌ها این است: «گاهی اوقات مجبوریم به دلایل درست کارهای اشتباهی انجام بدیم.»

 

تیزر رسمی انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۲۰۲۲

 

امتیازهای سایت های معتبر سینمایی به Kung Fu Panda: The Dragon Knight

  • میانگین امتیاز کاربران در سایت IMDB آی‌ام‌دی‌بی: ۶ از ۱۰
  • میانگین امتیاز منتقدان در سایت راتن تومیتوز: ۶۴ درصد

تماشای آنلاین پاندای کنکفوکار 2022

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. حمید می‌نویسد

    واقعا چرا استاد ببری و استاد شیفو نیستند؟

fosil