گفت‌وگو با حدیث میرامینی که در سری جدید شب‌های مافیا درخشید

از خودم راضی نبودم، از بازی چرا!

حدیث میرامینی از بازیگران جوانی است که دانش‌آموخته رشته نمایش است و سال‌هاست هم روی صحنه تئاتر حضور داشته و هم در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرده است. این بازیگر در فصل دوم مسابقه شب‌های مافیا در کنار ۱۱ بازیگر دیگر حضور یافت و بازی جذابی را برای مخاطبان به نمایش گذاشت. میرامینی معتقد است که بازی مافیا با همه جدیت و تعصبی که ممکن است برخی نسبت به آن داشته باشند، برای او فقط یک بازی است که باید از آن لذت برد و نباید جدیت بازی به بازیکنان لطمه‌ای وارد کند. او که طرفدار شهر بدون خونریزی است، پیشنهادی را برای جذاب‌تر شدن این برنامه ارایه کرده است که در قالب آن با راهکارهایی مخاطبان هم بتوانند در نقش شهر با بازیکنان همزادپنداری کنند. با این بازیگر درباره حضورش در برنامه «شب‌های مافیا ۴» گفت‌وگوی کوتاهی کرده‌ایم که می‌خوانید.

ترین‌های مافیایی

  • بازی شب‌های مافیا چطور بود؟ 

حدیث میرامینی: چنین برنامه‌هایی نظیر «شب‌های مافیا» بیشتر با هدف سرگرم‌کنندگی ساخته می‌شود و همه جای دنیا هم هست. بنابراین خوب است که ما هم چنین برنامه‌هایی را داشته باشیم.  من با این بازی خیلی آشنا نبودم و وقتی دیدم که خیلی از بازیگران به این برنامه دعوت می‌شوند و حضور پیدا می‌کنند، احساس کردم بازی بامزه‌ای است و همه ما هم که پلیر حرفه‌ای مافیا نیستیم و فقط چند دقیقه‌ای در کاراکترهای خودمان با همکاران و دوستانمان بازی می‌کنیم. در مجموع با این این که بازی را زیاد بلد نبودم اما خیلی به من خوش گذاشت.

  • نکته مهمی که این بازی برای شما داشت، چه بود؟ 

مفهوم این برنامه‌ها این است که یاد بگیریم برخی از اوقات فراغت‌مان را هم بازی کنیم و اگر چه مافیا از آن نوع بازی‌هاست که خیلی‌ها روی آن تعصب دارند و جدی بازی می‌کنند، اما فراموش نکنیم که بالاخره بازی است و قرار نیست که یک بازی به ما لطمه وارد کند و فکر می‌کنم اگر قرار باشد سخت و تلخ بازی کنیم پس دیگر بازی نیست. من هم می‌خواستم ساعتی را کنار دوستان و همکارانم خوش بگذرانم که خوش گذشت.

  • نگاه‌تان به این بازی چطور بود؟ چقدر برایتان جدی بود؟ 

من تا دو دست اول فقط داشتم یاد می‌گرفتم و با وجود آن که می‌دانم این بازی چقدر طرفدار دارد و برایشان جدی است اما برای من اصلاً جدی نبود.

حدیث میرامینی شب‌های مافیا

  • کدام نقش را بیشتر دوست داشتید بازی کنید؟ کدام نقش جذابت‌تر بود؟ 

به نظرم «جان سخت» نقش جذابی است که می‌تواند مطلع شود و همچنین کارگاه به نظرم نقش خوب و جالبی است.

  • قبلا با این بازی آشنایی داشتید؟ 

نه اصلا. من این بازی را همین جا در برنامه شب‌های مافیا یاد گرفتم و همان دست اول که پخش بود، اولین دستی بود که من بازی کردم. البته هفته آینده که قسمت سوم بازی ما پخش می‌شود، من پیشرفت بهتری داشته‌ام که خواهید دید.

حدیث میرامینی: از بازی خودم راضی نبودم و بازیکن خوبی هم نبودم. فقط از این که با دوستانم خوش گذراندم راضی بودم. الان که دوباره این برنامه را بعد از تدوین می‌بینم، با قوانین بازی بیشتر آشنا می‌شوم و فکر می‌کنم که چقدر جالب است و تازه جدیت بازی را احساس می‌کنم

به آقای ابوطالب کارگردان و تهیه کننده این برنامه هم پیشنهادی دادم که به نظرم جذاب است؛ به ایشان گفتم اگر در پخش برنامه و بعد از شب معارفه ما بازیکنان صدا داشته باشیم اما تصویر نداشته باشیم به طوری که بیننده‌ها هم همگی شهر باشند و هر شب که می‌خوابیم انگار که بیننده‌ها هم در بازی حضور دارند، برنامه شب‌های مافیا برای مخاطب جذاب‌تر خواهد شد چون مخاطبان می‌توانند با شهر همزادپنداری کنند و به بازیکنان حق می‌دهند اگر اشتباه کنند.

  • بازی خودتان به نظرتان راضی کننده بود؟ 

از بازی خودم راضی نبودم و بازیکن خوبی هم نبودم. فقط از این که با دوستانم خوش گذراندم راضی بودم. الان که دوباره این برنامه را بعد از تدوین می‌بینم، با قوانین بازی بیشتر آشنا می‌شوم و فکر می‌کنم که چقدر جالب است و تازه جدیت بازی را احساس می‌کنم و فکر می‌کنم که حالا دیگر بازی را بلدم ولی آن زمان در جریان بازی گیج بودم.

  • به نظرتان برای یک بازی خوب چه مهارت‌هایی نیاز است؟ 

این بازی بدون تقلب نیاز به استدلال و تحلیل دارد، حس ششم و اعتماد کردن و اعتماد نکردن همزمان دارد. حالا که دارم این برنامه را نگاه می‌کنم، فکر می‌کنم شاید باید حرف‌های بازیکنان را بهتر به خاطر می‌سپردم و این راهی است که به سادگی بتوان حدس زد که این فرد مافیا است یا نه. البته لذتش هم در این است که اگر شهروند باشید در انتها احساس می‌کنید که شهروند مفیدی بودم و توانستم شهر را نجات بدهم. من خودم به شدت طرفدار شهر بدون خونریزی هستم.

  • چقدر از بازیگری در این بازی می‌شد استفاده کرد؟ ارتباطی با بازیگری و نقش آفرینی دارد؟ 

به نظرم وقتی مافیا باشید، می‌توانید که از استعداد بازیگری استفاده کنید. و این حربه است که می‌توان از آن در نقش مافیا استفاده کرد.

حدیث میرامینی شب‌های مافیا

  • به نظرتان امکان تقلب هم وجود دارد؟ می‌توان با تقلب برنده شد یا در اجرای بازی راهکارهایی برای پیشگیری از تقلب وجود داشت؟ 

امکان تقلب که زیاد بود ولی من ندیدم کسی تقلب کند. به هر حال در همه بازی‌ها تقلب کردن هست. من وقتی با خانواده و پدر و مادرم بازی می‌کنم هم ممکن است تقلب کنم یا آن‌ها تقلب کنند. اما در بازی شب‌های مافیا تقلبی ندیدم. البته در قسمت‌های بعدی درباره مسئله تقلب هم بین بازیکنان بحث شد. اما من با وجود آن که اول فکر می‌کردم شاید اگر تقلب کنم بامزه باشد اما جرأت نکردم تقلب کنم، چون بازی خیلی تعصبی می‌شد و حرمت بازی در این برنامه از بین می‌رفت.

  • فکر می‌کنید شانس چقدر در برنده شدن دخالت دارد؟ 

شانس در هم گروه‌های خوب دخالت دارد و تارگت‌ها هم دست اول کاملاً شانسی است و برای همین من در دست اول تارگت نمی‌زدم که نکند شهر باشد و مافیا استفاده کند و ذهن بقیه شهروندان را منحرف کنم. سعی کردم تا مطمئن نباشم، تارگت نزنم. اما به هر حال ما بازیکن حرفه‌ای مافیا نیستیم. اما کسانی مثل خانم مریم مومن که استعداد این بازی را دارد شاید اگر دست‌های قبل، بازی او را می‌دیدم به عنوان شهر به او اعتماد می‌کردم و پشت دستش بازی می‌کردم اما وقتی قانون را بلد نیستید ممکن است اشتباه هم داشته باشید.

  • نظرتان درباره انتخاب لباس‌ها چیست؟ لباس‌ها را خودتان انتخاب کردید یا برای هر کدام از پلییرها طراحی یا انتخاب می‌شود؟ 

این برنامه طراح لباس دارد و مثل همه برنامه‌های دیگر نظر بازیکنان را هم جویا می‌شوند و من این لباس اسپرت پسرانه را انتخاب کردم چون خیلی با تور و حریر و دامن راحت نبودم که این لباس اسپرت را پیشنهاد کردند و من هم استقبال کردم.

تماشای آنلاین شب های مافیا

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. هاها می‌نویسد

    وی افزود سلام وقت به من می خوام برم تو هم به عنوان یکی انسان در نهایت به دنبال این زمینه را برای شما ارسال می گردد از ایشان در نهایت به دنبال ۵۴۰۰۰۰۰۰۰ سلام که به این ترتیب که برای کلاس های مختلف و در آن را در این مورد را به دنبال دارد و به این ترتیب که برای کلاس های مختلف و در آن را در این مورد را به این ترتیب که برای کلاس های مختلف و در آن را در این مورد را به دنبال دارد سلام در مورد به این نتیجه رسیدم که به این ترتیب که برای کلاس های مختلف و

fosil