همه نکات جذاب قسمت هجدهم سریال نیسان آبی

دردسرهای سحر قریشی و جمشید در ترکیه!

رابطه جمشید قاسم‌پور و آتوسا در قسمت هجدهم سریال نیسان آبی همچنان یکی از چالش‌‌های داستانی سریال است که ابعاد تازه‌ترین در این قسمت پیدا کرده است.

همه چیز درباره سریال نیسان آبی

سفر خانواده جمشید با همراهی رضا خرسند به ترکیه از  قسمت شانزدهم سریال «نیسان آبی» موقعیت داستانی متفاوتی را برای جمشید قاسم‌پور رقم زده است، موقعیتی که «آتوسا» با بازی سحر قریشی نقش محوری را در آن ایفا می‌کند. در قسمت هجدهم سریال نیسان آبی اما با سفر مشترک جمشید و آتوسا که حالا و پنهان از چشم زری، به عقد هم در‌آمده‌اند، به ترکیه چالش‌های میان این دو پیچیده‌تر شده است. طراحی منوچهر هادی برای پرداختن به سوژه تلخ «خیانت» در متن داستان شیرین «نیسان آبی» تا به اینجا درگیرکننده بوده و باید دید چه سرانجامی پیدا خواهد کرد.

پیش‌تر از قوت بازیگران نقش‌های فرعی «نیسان آبی» نوشته بودیم، بازیگرانی که در میان آن‌ها و از همان قسمت‌های ابتدایی ایمان صفا با ایفای نقش «ممدچاخان» موقعیت ویژه‌تری هم داشت. در قسمت‌های اخیر «نیسان آبی» و با جدایی کاملیا، نقش «ممدچاخان» باردیگر در داستان سریال پررنگ‌تر شده است. قدرت نقش‌آفرینی ایمان صفا به‌خصوص در قسمت هجدهم که شاهد سفر مشترک او و کاملیا به ترکیه هستیم، بیش از پیش به چشم می‌آید.

معمول این است که فیلم‌ها و سریال‌ها در زمینه انتخاب لوکیشن‌های خارج از کشور برای روایت بخش‌هایی از داستان، همواره چالش‌های جدی در حوزه «تولید» و «تهیه‌کنندگی» دارند. بخشی از داستان سریال «نیسان آبی» هم پس از ماجرای فروش دلارها توسط جمشید و طرح وسوسه خرید خانه در استانبول، ناگزیر از روایت در کشور ترکیه بود و براساس آنچه در قسمت‌های اخیر سریال شاهد بودیم، تیم تولید برای ارائه درست این بخش از داستان سنگ تمام گذاشته است. استفاده درست و به اندازه از لوکیشن خارج از کشور در «نیسان آبی» تا اینجا یکی از برگ‌برنده‌های این سریال بوده است.

همه نکات جذاب قسمت هجدهم سریال نیسان آبی

یکی از موضوعات روز که منوچهر هادی در بخش‌های مختلف داستان «نیسان آبی» به آن ورود کرده است، شرایط اقتصادی و مهمتر از آن ماجرای «فساد» است. داستانی که ابتدا رئیس شعبه محل کار کامبوزیا خرسند سوژه آن بود و در قسمت هجدهم شاهد درگیر شدن کامبوزیا و نامزدش در این ماجرا هستیم. از ایده‌های جالب هادی در روایت این فساد اقتصادی استفاده از دیالوگ معروف یکی از متهمان فسادهای مالی سال‌های اخیر در دادگاه درباره «دوستانی که لواسان را به نامش می‌زنند» بود!

کنایه‌های منوچهر هادی به سوءاستفاده‌کنندگان از قدرت و ثروت اما به همینجا ختم نمی‌شود. مشخصا در قسمت هجدهم و در کنار پرداختن به ماجرای اختلاس کامبوزیا در بانک، در بخشی از دیالوگ‌های جمشید قاسم‌پور به سفرهای غیرضروری و لاکچری فرزند برخی مسئولان نیز اشاره می‌َشود. فرزندانی که به تعبیر کنایه‌آمیز جمشید، تنها به عشق «خدمت» به خارج می‌روند و گاهی از همانجا و از راه دور هم به کشور خدمت می‌کنند!

ماجرای سایت‌های شرط‌بندی هم از سوژه‌هایی است که به نظر می‌رسد در قسمت‌های بعدی «نیسان آبی» قرار است شاهد رگه‌های پررنگ‌تری از آن باشیم. پلمپ مغازه سعید و سفر فوری او به ترکیه در قسمت‌های قبل، حالا و در قسمت هجدهم سریال نیسان آبی رمزگشایی و مشخص شد که یکی از فعالان سایت‌های شرط‌بندی در حال سوءاستفاده از سعید است. باید دید منوچهر هادی در قسمت‌های بعد چقدر می‌خواهد به حواشی مرتبط با فعالان این حوزه پرفساد و پردردسر بپردازد.

تماشای آنلاین سریال نیسان آبی

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 نظر
  1. بهار می‌نویسد

    عالیه خیلی خیلی خیلی این سریال خوبه و وقتی رفتن ترکیه داستان خیلی قشنگ شد

  2. عرفان می‌نویسد

    عالیه این سریال
    حسین یاری نظیر نداره در سینمای ایران
    سحرقریشی هم خیلی پارتنر خوبیه برا حسین

fosil