همه نکات جذاب قسمت هشتم سریال نیسان آبی

علی دایی سوژه «نیسان آبی» شد‍

بعد از جمله «فقط دست پدر و مادرِ» علی دایی، حالا خودش سوژه شده است

در قسمت هشتم از سریال نیسان آبی به‌واسطه حاشیه‌های فضای مجازی، پای علی دایی هم به داستان باز می‌شود! آیا این حضور و شوخی ادامه پیدا خواهد کرد؟ همچنان منتظر شگفتی در سریال نیسان آبی فیلیمو باشید.

رابطه رضا و پری یکی از بامزه‌ترین بخش‌های داستان «نیسان آبی» از همان قسمت اول بود. رابطه‌ای که اتفاقی و در حاشیه خواستگاری جمشید از زری، شکل گرفت و سال‌هاست در قالب یک سوءتفاهم تا به امروز ادامه پیدا کرده است. پری با بازی بهناز جعفری به‌شدت به رضا مشکوک است و همین موقعیت بده‌بستان‌های بامزه‌ای را در قسمت‌های مختلف رقم زده است. یکی از این موقعیت‌ها کل‌کل غیرمستقیم رضا و پری در همین قسمت هشتم است، آنجا که پسر غایب‌شان را واسطه قرار می‌دهند و خطاب به او حرف طلاق را پیش می‌کشند! بازی مهران غفوریان در این سکانس تماشایی است.

همه چیز درباره سریال نیسان آبی

در ادامه سلسله شوخی‌های منوچهر هادی با اهالی سینما و فیلم‌بازها، در قسمت هشتم نوبت به دوبلورها رسید که با همراهی متولیان امر خطیر «ممیزی» داستان یک فیلم را به کل تغییر می‌دهد. رابطه خواهر و برادری میان جک و رز در «تایتانیک» همین‌گونه در قسمت هشتم «نیسان آبی» از زبان ممد چاخان روایت شد! او که نسخه دوبله سریال را در خانه دیده بود، تنها ۴۵ دقیقه از فیلم ۴ ساعته نصیبش شده بود! این دست شوخی‌های منوچهر هادی مختص فیلم‌بازهایی است که به خوبی کنایه‌هایی از این دست را درک می‌کنند.

قسمت هشت سریال نیسان آبیفضای مجازی و حواشی آن در قسمت هشتم «نیسان آبی» هم سهم دارد. همانطور که پیش‌تر در داستان دیده بودیم، پس از جواب شدن جمشید از سوی صاحبخانه، رضا خرسند ویدئویی از وضعیت نابسمان او را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد که با حمایت علی دایی بازنشر می‌شود. حالا و در شرایطی که جمشید برنده بی‌ام‌و در قرعه‌کشی بانک شده است، مردم عادی علیه او قضاوت می‌کنند و بازهم از طریق فضای مجازی دست به افشاگری علیه او می‌زنند. کار به جایی می‌رسد که در این قسمت می‌شنویم علی دایی برای تحقیق به محل زندگی جمشید آمده و از بدشانسی خانواده قاسم‌پور، با علم‌تاج مواجه شده است!

«هر کی مغز نداره به چوپان احتیاج داره…» این نریشن در یکی از سکانس‌های پایانی قسمت هشتم سریال «نیسان آبی» و در جایی که جمشید و رضا و ممدچاخان، قصد کتک زدن مدیر سابق دوران تحصیل خود را کرده‌اند، ارجاع به نریشن معروف فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ‌زده» به کارگردانی هومن سیدی است، یکی از همان ارجاعاتی که منوچهر هادی نشان داده است علاقه ویژه‌‌ای به آن‌ها دارد.

تماشای آنلاین سریال نیسان آبی

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 نظر
  1. عرفان می‌نویسد

    لطفا یه مصاحبه مفصل با حسین یاری داشته باشید

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      ما تلاش کردیم ولی قبول نمی‌کنند مصاحبه داشته باشیم.

fosil