با این درام خانوادگی درباره قدرت شگفت‌زده می‌شوید

نقد و بررسی و اطلاعات فصل چهارم سریال وراثت

فصل آخر سریال Succession منتقدان را راضی کرده است

فصل آخر سریال وراثت Succession بزودی منتشر می‌شود. این سریال که در طول دوران اکرانش موفق به کسب جوایز متعددی شده، دوباره بازمی‌گردد تا با مخاطبان و طرفدارانش وداع کند! آخرین خبرها و اطلاعات از این سریال را اینجا بخوانید.

سریال وراثت Succession اثر جسی آرمسترانگ که قسمت اول آن در سال ۲۰۱۸ پخش شد، برای نمایش آخرین فصل خود مهیا می‌شود. این سریال در ژانر کمدی درام قرار می‌گیرد و محصولی از شبکه HBO است. رجینا هایمن و دارا اشنایر تهیه‌کنندگان سریال Succession و تنظیم موسیقی این مجموعه برعهده نیکولاس بریتل است.

خلاصه داستان فصل آخر سریال وراثت

نسترن پارسا شریف | ماجرا همچنان دنباله‌ای از داستان خانواده روی و امپراطوری رسانه‌ای آن‌هاست که Waystar Royco اتفاق‌هایش را دنبال می‌کند. در این فصل مشخص می‌شود که فروش شرکت پدری خانواده روی به چه سرانجامی دچار می‌شود و این سوال که آیا لوگان روی موفق می‌شود که این میراث را حفظ کند یا نه، به پاسخی روشن می‌رسد.

در تریلری که شبکه HBO از فصل آخر سریال وراثت پخش کرده می‌شود برخی اتفاق‌های این قسمت را تماشا و احتمال‌های پایان قصه‌اش را حدس زد. آنچه باعث هیجان این فصل می‌شود حضور خریداری است که قصد به‌دست آوردن شرکت را دارد و خانواده روی از این بابت ناراحت هستند. باید ببینیم آن‌ها چگونه از پس این چالش برمی‌آیند یا مغلوب آن می‌شوند.

 

زمان پخش فصل چهارم سریال وراثت

آخرین اخبار در رابطه با تاریخ پخش فصل آخر سریال وراثت حاکی از آن است که این سریال برای ایام عید منتشر خواهد شد. تاریخ دقیق انتشار ۲۶ مارس ۲۰۲۳ (۷ فروردین ۱۴۰۲) اعلام شده است.

تماشای آنلاین یا دانلود سریال وراثت از فیلیمو

بازیگران فصل آخر سریال وراثت

جرمی استرانگ، برایان کاکس، سارا اسنوک، کیرن کالکین، حایم عباس، نیکولاس براون، پیتر فریدمن، ناتالی گلد، متیو مک‌فادین، آلن راک، داگمارا دومینچیک، آرین مؤید، جین اسمیت-کمرون، جاستین لوپ، دیوید راشه، فیشر استیونس، الکساندر اسکاشگورد، هوپ دیویس، آنابل دکستر جونز، چری جونز و جولیانا کانفیلد.

 

تیزر رسمی سریال Succession

مروری بر نظر منتقدان درباره فصل چهارم سریال وراثت

مسعود مشایخی

نیویورک مگزین | امتیاز: ۱۰۰ از ۱۰۰

کاترین ون آرندوک | فصل چهارم و پایانی وراثت، نمونه‌ای درخشان از بهترین ویژگی‌های داستان‌گویی تفصیلی، به ویژه در مدیوم تلویزیون، است. هنگامیکه برای چندین فصل با شخصیت‌ها زندگی کرده‌ایم، این احساس وجود دارد که آن‌ها را بخوبی می‌شناسیم. …کشف همه روش‌هایی که این شخصیت‌ها از طریق آن می‌توانند هنوز ما را غافلگیر و مجذوب خود کنند لذت بخش است.

ایندی‌وایر | امتیاز: ۱۰۰ از ۱۰۰

بن تراورس | وراثت یک هجویه تمام عیار است. اهداف کنایه‌های طنز آمیزش آنقدر رقت‌انگیز هستند که هیچ توهینی بیش از اندازه توهین‌آمیز بنظر نمی‌رسد، با اینحال هر کدام از آن‌ها با چنان انسانیتی آغشته می‌شوند که هر تحقیری همچنان گزندگی خود را حفظ می‌کند. چنین انتقادهای صریح و بحقی نسبت به ابرثروتمندان و آن‌هایی که از امتیازات ویژه برخوردارند با همدلی ناشی از درک اینکه چرا به این آدم‌هایی که هستند تبدیل شدند، تضاد زیبایی به وجود می‌آورد.

کانسیکوئنس | امتیاز: ۹۱ از ۱۰۰

لیز شانون میلر | در حالیکه وراثت همچنان تاثیرگذار و گزنده است درام آن به چنان اوجی می‌رسد که نه صرفا از فصل آخر یک سریال، بلکه از فصل پایانی چنین سریالی انتظار می‌رود. سریالی که نسبت به قسمت‌های اولیه متزلزل خود پیشرفت بسیار قابل توجهی داشته است و اکنون به عنوان یکی از بهترین سریال‌های قرن بیست و یکم شناخته می‌شود.

رولینگ استون | امتیاز: ۹۰ از ۱۰۰

آلان سپینوال | انتخاب‌های قابل توجهی هم توسط شخصیت‌ها و هم تیم سازندگان انجام می‌شود که نمی‌توان از کنارشان گذشت. وراثت با تمام قدرت به سمت پایان حرکت می‌کند. بسیاری از اتفاقاتی در آن رخ می‌دهند تکان‌دهنده و یا بسیار گزنده و تلخ‌اند، زیرا بهرحال با سریالی درباره بدترین وجود‌های انسانی به معنای مطلق، روبرو هستیم. یکی از جنبه‌های جالب سریال که البته جای تعجب ندارد این است چقدر بطرز باورنکردنی‌ای خنده‌دار است. … آرمسترانگ و شرکت همچنان به نمایش تعادلی فوق‌العاده استادانه میان تراژدی و خنده‌های از ته دل ادامه می‌دهند.

مجله اسلنت | امتیاز: ۸۸ از ۱۰۰

راس مک‌ایندو | هرگز قرار نبوده که در نبرد برای تصاحب تاج و تخت، «برنده»‌ای وجود داشته باشد. زیرا این سریالی است که با به تصویر کشیدن اینکه شخصیت‌هایش چقدر در این مسیر یک بازنده هستند، ما را به وجد آورده است. و همانطور که به پایان نزدیک می‌شویم، سفر خانواده روی به سمت خودویرانگری همچنان تماشایی و به شکل تلخ و گزنده‌ای جذاب باقی می‌‌ماند.

گاردین | امتیاز: ۸۰ از ۱۰۰

لوسی منگان | این درامی است که در دل تاریکی اتفاق می‌افتد، در حالیکه لحظه‌های کمدی به اعماق اجتناب ناپذیر و ابدی آن نور می‌اندازد. برای آخرین نگاه به درون مغاک خود را آماده کنید. …فصل چهارم وراثت هر آنچه که از آن می‌خواهیم را برایمان تدارک دیده است.

تلگراف | امتیاز: ۸۰ از ۱۰۰

اد کامینگ | همه چیزهایی که طرفداران وراثت دوست دارند در اینجا نیز پیدا می‌شود: از دیالوگ‌های کنایه‌آمیز گرفته تا جت‌های خصوصی و همچنین ترس و وحشتی که شخصیت‌ها در هنگام مواجهه با دنیای واقعی حس می‌کنند.

شیکاگو تریبون | امتیاز: ۶۳ از ۱۰۰

نینا متز | من همیشه دقت و مهارتی که در ساخت سریال بکار برده شده است و همچنین دیالوگ‌های عجیب و غریب و جلوه‌های بصری مجلل و بازی‌های موثر آن را تحسین کرده‌ام. اما همانطور که وراثت به سمت ایستگاه پایانی خود پیش می‌رود، همچنان تمایلی ندارد (و یا نمی‌تواند) چیزی بیش‌تر از یک نقد خودپسندانه و سطحی از سیستم‌های ریشه‌داری ارائه کند که به روی‌های جهان این اجازه را می‌دهند هر کسی و هر چیزی که با بدشانسی سر راهشان قرار می‌گیرد را تهدید کنند.

برایان کاکس در سریال وراثت

نقد فصل چهارم وراثت برگرفته شده از سایت امپایر

جان نیوجنت | آخرین فصل سریال وراثت با پژواکی از فصل اول آن آغاز می‌شود: یک جشن تولد. در اپیزود پایلوت اورجینال سال ۲۰۱۸، لوگان روی (برایان کاکس) ۸۰ سالگی خود را با یک گردهمایی جشن می‌گیرد که تنها روی‌ها می‌دانند چگونه با بدخلقی، حضور ناخوشایند و عمدتا منفعت طلبانه خود آن را خراب کنند. در حالیکه در اپیزود اول از این چهارمین فصل و آخرین ۱۰ ساعت پایانی سریال، دیگر خانواده بددهن و نفرت انگیز لوگان در جشن تولدش دیده نمی‌شوند.

فکر کردن به سال‌هایی که میان این ۲ جشن تولد سپری شده است، از جهاتی جالب بنظر می‌رسد. سال‌هایی که برای خانواده روی بیش‌تر از یک کتاب تاریخ روم باستان، پر از خیانت، توطئه و از پشت خنجر زدن بوده است. در حالیکه خود سریال در این فاصله به آرامی از یک کمدی درام شیک و بی‌هیاهوی اچ‌بی‌او به یکی از تحسین‌ شده‌ترین سریال‌های تلویزیونی تبدیل شد که بیش‌ترین جوایز ممکن را از آن خود کرده است.

در ۴ قسمت ابتدایی احساس نمی‌شود که جسی آرمسترانگ، تهیه‌کننده اجرایی سریال، و تیم نویسندگان عمدتا بریتانیایی‌اش برای رسیدن به یک پایان چشمگیر و موفق تحت فشار باشند. جاییکه آن‌ها با اطمینان به سوالی که در عنوان سریال مطرح است، می‌پردازند: در نهایت چه کسی جانشین لوگان خواهد شد؟ یا همانطور که تام (متیو مک‌فادین) در جایی در فصل ۳ در دیالوگی ماندگار اشاره می‌کند:«آخرش کی رو تخت پادشاهی می‌شینه»؟ اگرچه پاسخ نهایی ممکن است بسیار بحث‌برانگیز باشد، اما تماشای صف آرایی نهایی مهره‌های این شطرنج هیجان‌انگیز است.

فصل چهارم مدتی پس از کودتای نافرجام فوق‌العاده پایان فصل سوم شروع می‌شود، زمانیکه خانواده روی همزمان از هم گسیخته‌تر و متحدتر از همیشه هستند. ۳ فرزند جوان‌تر (حیف که کانر بیچاره آلن راک برای همیشه به حاشیه رفته) اکنون برای اولین‌بار به عنوان یک تیم فعالیت می‌کنند و در حال کار بر روی یک سرمایه‌گذاری رسانه‌ای جدید هستند. معامله فروش مالکیت Waystar Royco به میلیاردر فناوری، لوکاس متسون (الکساندر اسکاشگورد) در آستانه تکمیل شدن است. همچنین یک انتخابات بزرگ در پیش است که انعکاس‌هایی از رقابت ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ ایالات متحده را در خود دارد. در همین حال، تام و گرگ (نیکولاس براون) – که اکنون با نام مستعار برادران کثیف شناخته می‌شوند – کاملا به یک‌دیگر متعهد هستند.

سنا لیثن در سریال وراثت

مانند همیشه اتفاق‌های زیادی می‌افتد ولی در نهایت همه چیز به یک درام خانوادگی خلاصه می‌شود. اعضای خانواده روی هنوز درگیر نبردی سیزیفی با یک‌دیگر هستند و هیچ کس قادر به فرار از قلمرو هیپنوتیزم کننده ترسناک و همه جانبه لوگان نیست. اگرچه بنظر می‌رسد که لوگان اثرات افزایش سن خود و پیر شدن را حس می‌کند – ایرادگیری‌هایش از آنچه در تلویزیونش پخش می‌شود و همچنین غرغرها و جدل‌های بیهوده‌اش – اما در دستان کاکس، هرگز قدرتمندتر از این نبوده است. کسی که اکنون در تنهایی و با خشمی پادشاهانه زندگی می‌کند. در سریالی که کاملا بحق بخاطر فیلمنامه‌اش ستایش شده است اینکه یک نگاه سررزنشگر و عاقل اندر سفیه او چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد، قابل توجه بنظر می‌رسد. بطوریکه هر تعامل لوگان با فرزندانی که از او فاصله گرفته‌اند، مملو از تنش احساس می‌شود.

کل سریال مانند همیشه تماشایی و پیچیده است. هیچ مجموعه‌ای نمی‌تواند مانند وراثت چنین فضای پر هرج و مرج، تنش‌آمیز و دیوانه‌واری خلق کند. وراثت حتی در این ۴ ساعت ابتدایی فصل تازه‌اش از ایده‌های خود عقب‌نشینی نمی‌کند و از همان ابتدا با تنش دراماتیکی خیره‌کننده و فوق‌العاده هیجان‌انگیز پیش می‌رود. فیلمنامه در اینجا مثل همیشه بی عیب و نقص است. هنوز هم به ندرت می‌توان سریالی اینچنین عمیق و چند لایه پیدا کرد. سریالی که تماشای دوباره و بدون فاصله آن تنها گزینه معقول بنظر می‌رسد. از هیجان و تنش‌های دلپذیر گرفته تا کاراکترهای اساسا عمیق آن، هر سکانس و لحظه سریال استادانه است.

در واقع این تراژدی بنیادین شخصیت‌ها که در زیر سطح ظاهری آن‌ها نهفته است که در نهایت وراثت را اینگونه جذاب و اعتیادآور می‌سازد. شما می‌توانید استعاره‌های مختلف و بسیاری از این سریال استنباط کنید – سریالی که همیشه یک تصویر آینه‌ای هولناک از سرمایه‌داری فربینده آمریکایی بوده است – اما این در واقع صرفا یک مطالعه شخصیت گروهی است. برای ما، بزرگ‌ترین تراژدی زمانی خواهد بود که خانواده روی دیگر در قالب تلویزیون ظاهر نشوند و در نتیجه دیگر نتوانیم مات و هراسان به جهان رعب‌آور و مهیب آن‌ها نگاه کنیم. اگر وراثت تا انتها موفق شود استانداردهای ۴ قسمت اول خود را حفظ کند، مطمئنا در میان بزرگ‌ترین دستاوردهای تلویزیون قرار خواهد گرفت.

 

امتیازهای فصل آخر سریال وراثت

وبسایت میانگین امتیاز
IMDB ۸.۸ از ۱۰ (امتیاز کلی سریال)
کاربران متاکریتیک ۸.۴ از ۱۰
منتقدان راتن تومیتوز ۹۸ درصد بر اساس ۱۸۲ نقد
کاربران راتن تومیتوز ۹۲ درصد
منتقدان متاکریتیک ۹۲ درصد براساس ۳۰ نقد

سریال وراثت را دوست دارید؟ این فیلم‌ها را ببینید

اطلاعات کامل و نقد فصل سوم سریال وراثت

خلاصه داستان فصل سوم سریال وراثت

مسعود مشایخی | پس از اینکه لوگان روی ناگهان از سوی پسر سرکشش کندال مورد حمله قرار می‌‌گیرد، خود را در موقعیت خطرناکی می‌بیند و سعی می‌کند تا اتحادهای خانوادگی، سیاسی و مالی را در امان نگه دارد. پس از تصمیم ناگهانی کندال برای افشای رسوایی گسترده شرکت، هر یک اعضای خانواده باید درباره‌ی آینده‌ی خود تصمیم بگیرند. تنش‌ها در حالی افرایش می‌یابد که یک نبرد ناگوار شرکتی تهدید می‌کند که یک جنگ داخلی خانوادگی تبدیل شود. در حالی که خانواده‌ی روی در حال بررسی این سوال هستند که در دنیای پس از لوگان چه کسی قدرت را در دست خواهد گرفت.

نمایی از فصل سوم سریال وراثت

مروری بر نظر منتقدان درباره فصل سوم سریال وراثت

امپایر | امتیاز: ۱۰۰ از ۱۰۰

بوید هیلتون | پس از دو سال وقفه، ماجراجویی جدید آدم‌های آزاردهنده و حقیر فوق‌العاده ثروتمند شرکت رسانه‌ای Waystar RoyCo که خود را بسیار شخصیت‌های محقی می‌دانند اما به شکل درخشانی خنده‌دار هستند، باعث شده است که با یک درام تلویزیونی فوق‌العاده جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از همیشه روبه‌رو باشیم.

ای‌بی‌سی نیوز | امتیاز: ۱۰۰ از ۱۰۰

پیتر تراوس | وارثت، با بهترین گروه بازیگری که می‌تواند در جایی پیدا کنید، به پیشروی خود ادامه می‌دهد. نیکولاس براون و متیو مک‌فادین یک تیم رویایی خنده‌دار را تشکیل داده‌اند. فصل سه تا اینجا، خنده‌دارترین و خشمگین‌ترین فصل وراثت است. تماشای این ثروتمندانی که از امتیازات نامشروعشان سوء‌استفاده می‌کنند، لذتی انحرافی به همراه دارد.

شیکاگون سان-تایمز | امتیاز: ۹۰ از ۱۰۰

ریچارد روپر | وراثت با یک تیم بازیگری عالی و فیلمنامه‌ای بسیار هوشمندانه، یک اثر جسورانه و اورجینال است و یکی از بهترین سریال‌های حال حاضر دنیا محسوب می‌شود.

رولینگ استون | امتیاز: ۸۰ از ۱۰۰

آلان سپینوال | این‌طور نیست که اعضای خانواده‌ی روی به یک دنیای بدون مانع و پر از راحتی بازگردند. نمایش آن‌ها همچنان یک متن داستانی کلیدی است که توضیح می‌دهد که چگونه ما در این آشفتگی‌های مختلف قرار می‌گیریم. هرچند هر از گاهی یک پاداش شگفت‌انگیز، برای همه‌ ماها که با این شخصیت‌ها زندگی می‌کنیم، وجود دارد.

گزیده یک نقد بلند بر سریال وراثت

بن تراورس | سریال وراثت، پس از ۲ سال وقفه‌ طولانی، برای اینکه به مخاطبان خود یادآوری کند که این درام برنده‌ جایزه‌ اچ‌بی‌او یک تجربه‌ تلویزیونی منحصربه‌فرد است، هیچ وقتی را هدر نمی‌دهد. لوگان روی (با بازی برایان کاکس همیشه خیره‌کننده)، رهبر خانواده و یک غول تجارت زخم‌خورده، احساسات متناقضی از خیانت و غرور را – به خاطر کاری که پسرش کندال (جرمی استرانگ) با او و شرکتش در پایان فصل دوم انجام داد – زیر دیواری غیرقابل نفوذ از خشم پنهان می‌کند. فریادهای لوگان هنوز هم شما را وحشت‌زده می‌کند. همان‌طور که حضور صرف او باعث می‌شود که همه در مدارش بایستند، چه به خاطر احترام، چه ترس یا هر دو. او هم یک انسان است و هم نیست. ناقص و مصون از خطا؛ یک پدر و یک هیولا.

نمایی از فصل سوم سریال وراثت

جسی آرمسترانگ، خالق و مدیر اجرایی سریال، به کمک تیم برجسته‌ خود، با سرعتی خیره‌کننده شخصیت‌ها، پویایی و ریتم سریال را بهبود بخشیده‌اند. فصل دوم، وعده‌ جنگ بین پدر و پسر را می‌داد و فصل سوم با حفظ قدرتی باورنکردنی در طول هفت قسمت اول ارائه می‌شود. بینندگان ممکن است بعد از اتمام هر ساعت احساس کنند که نیاز به تنفس دارند. اما نویسندگان و تدوین‌گران سریال با استفاده از کمدی موقعیت مضحک، دقیقا می‌دانند که چه زمانی باید به مخاطبان اجازه‌ نفس کشیدن بدهند.

در اینجا شاید از خود بپرسیم که آیا وراثت کمدی است یا درام؟ در پاسخ باید بگوییم، که هر درام یک ساعته‌ای نیاز نیست مانند سریال تاج (The Crown) جدی باشد. همانطور که کمدی‌های نیم‌ساعته می‌توانند شامل لحظات جدی و تکان‌دهنده‌ بدون شوخی باشند. بنابراین برنامه‌های تلویزیونی نباید فقط در یک قالب قرار بگیرند. آن‌ها حتی مجبور نیستند با مدت زمان مرسوم هر ژانر منطبق باشند. وراثت از همان ابتدا، یک درام عالی و یک کمدی کم‌نظیر بود و شما هر طور که بخواهید می‌توانید از آن لذت ببرید.

کندال، پس از متهم کردن پدرش به داشتن اطلاعات دست اول از سوء رفتارهای شرکت، رابطه‌ای شکرآب با او دارد. فقط گرگ (نیکولاس براون) در کنار او است که اسناد افشاگرانه‌ای در دست دارد، اما یک آدم احمق انعطاف‌پذیر و ترسو است. کندال برای برنده شدن در عرصه اجتماعی (و البته از اینکه از خیانت به خانواده‌اش احساس بهتری داشته باشد)، به رسانه‌های اجتماعی، رسانه‌های سنتی و هر وسیله‌ای که با آن بتواند درباره‌ی تخریب پدرسالاری و قدرت دادن به صدای قربانیان فریاد بزند، رو می‌آورد.

با این حال، فضیلت فروشی ریاکارانه‌ کندال با توصیه به ذهنیت سرمایه‌داری‌ای که او و همچنین آدم‌هایی مانند خودش را نمایندگی می‌کند، یک هدف دوگانه را دنبال می‌کند. از یک‌سو، ژست‌های سطحی او، به عنوان یادآوری‌ای از اینکه شرکت‌ها هرگز ذره‌ای به انسان‌ها اهمیت نمی‌دهند، عمل می‌کنند.

آن‌ها به ظاهر اهمیت می‌دهند، اما همیشه نتایج است که تعیین کننده‌اند. کندال در حقیقت به عنوان یک شخص چه کسی است؟ آدمی که نمی‌تواند دور از تصویر تبلیغاتی شیکی که به جهان ارائه می‌کند، باشد و به همان اندازه کی میت رامنی می‌تواند به او امید داشته باشد به شمایلی از تجارت بزرگ آمریکایی نزدیک است. اما شیوه‌ای که کندال با آن تعهد خود به مسئولیت‌های اجتماعی را برجسته می‌کند یک یادآوری گستاخانه از این مسئله‌ است که مانند این مرد نباشید. بنابراین به این دلیل که می‌دانید کاری که او انجام می‌دهد درست است، تصور نکنید که او می‌خواهد کار درست را انجام بدهد.

سارا استوک و کیرن کالکین در فصل سوم سریال وراثت

این دوگانگی‌ای است که سریال مرتبا با دقت کم‌نظیری آن را نمایش می‌دهد. در طرف دیگر اتاق هیئت‌مدیره، لوگان، شیو (سارا اسنوک)، تام (متیو مک‌فادین)، رومن (کیرن کالکین) و کانر (آلن راک)، در تلاش برای توجیه موضع خود هستند. آن‌ها اغلب مستلزم به متقاعد کردن خود نسبت به این مسئله هستند که با انجام دادن اشتباه کم‌تر، در واقع حق با آن‌هاست. آن‌ها اغلب باید از هدف مشترک خود عقب‌نشینی کنند: آسیب نرساندن به پدر پیرشان که به راحتی ناتوان شده است. در هر صورت، آن‌ها می‌توانند چرخه‌ سوء‌استفاده‌هایی که او برای دهه‌ها ترتیب داده است را گسترش دهند. همچنین روش‌هایی که اعضای خانواده‌ روی از درون به یکدیگر آسیب می‌رسانند، هم وحشتناک و هم خنده‌دار است. وراثت، از یادآوری نهفته‌ آن‌ها و همچنین از کم کردن همدردی ما نسبت به آن‌ها با تاکید بر قربانیان واقعی (معروف به ۹۹ درصد از جهان)، لذت می‌برد.

علاوه بر فیلمنامه و شخصیت‌ها (اعتباری بزرگ برای برایان کاکس و سارا اسنوک در میان همه‌ بازیگران عالی سریال)، کارگردانانی مانند مارک مایلود، کتی یان و آندری پارک، سبک خلاقانه‌ای را به هر قسمت داده‌اند. خبر خوب این است که وراثت، همان سریالی است که دو سال پیش بود و خبر بزرگ اینکه از این زمان بهترین استفاده را کرده تا همه‌ نقاط قوت خود را تقویت کند. بهترین توصیه‌ای که می‌توان کرد این است که خود را برای تماشای فصل سوم وراثت آماده کنید.

امتیازهای فصل سوم سریال وراثت

  • میانگین امتیاز کاربران در سایت IMDB: 8.7 از ۱۰
  • میانگین رضایت فصل سوم سریال وراثت بر اساس نظر منتقدان سایت راتن تومیتوز: ۹۵ درصد بر اساس ۶۳ نقد
  • میانگین رضایت فصل سوم سریال وراثت بر اساس نظر کاربران سایت راتن تومیتوز: ۷۹ درصد براساس ۱۲۳ رای
  • میانگین رضایت فصل سوم سریال وراثت بر اساس نظر منتقدان سایت متاکریتیک: ۹۲ درصد براساس ۳۰ نقد
  • میانگین رضایت فصل سوم سریال وراثت بر اساس نظر کاربران سایت متاکریتیک: ۸.۹ از ۱۰

سارا استوک در فصل سوم سریال وراثت

حرف‌های خالق وراثت

جسی آرمسترانگ، خالق و مدیر اجرایی وراثت، درباره ارتباط سریال با مخاطبان، شخصیت کندال، منابع الهام و همچنین ارتباط آن دوران پس از ترامپ در مصاحبه با ورایتی می‌گوید: «من می‌دانم که اشتیاق مردم برای سریال افزایش پیدا کرده و این واقعا خوشحال‌کننده است. من دوست دارم تا آنجا که ممکن است مردم آن را تماشا کنند و از آن لذت ببرند. در سطح کوچک فکر کردن درباره‌ پیشنهادات، یا اینکه مردم از کدام شخصیت‌ها خوششان می‌آید، مفید نیست. مردم آن‌ها را دوست دارند، زیرا ما کار جالبی با آن‌ها انجام داده‌ایم. تلاش برای تکرار کردن آن، نه برای ما و نه مخاطبان، سرگرم‌کننده نخواهد بود.»

او توضیح می‌دهد: «مانند دیگر شخصیت‌ها، کندال برای ما بسیار واقعی احساس می‌شد. ما سعی کردیم بدون اینکه خیلی جدی باشیم او را از درون به بیرون ترسیم کنیم. در واقع این‌گونه نیست که ما او را به عنوان یک سوژه یا عروسکی که بتوان با او بازی کرد در نظر بگیریم. من از این ایده که او را مجبور کنیم کارش را به بهترین شکل انجام بدهد یا از رنج کشیدن او لذت نمی‌برم. مانند این است که بگوییم برای او چه اتفاقی می‌افتد و اکنون چه حسی دارد؟‌»

«ما می‌دانستیم که دالاس (یک مجموعه‌ تلویزیونی محصول سال ۱۹۷۸) چیست. یک نبرد پرتنش بزرگ و درخشان تجارت خانوادگی که بسیار با طراوت و لذت‌بخش است. بنابراین من این عنصر را می‌خواستم:‌ یک ملودرام خانوادگی درباره‌ی قدرت. جشن (Festen) یکی از فیلم‌های اصلی جنبش دگما است. فیلمی که خیلی واقعی احساس می‌شود و به شکلی مستندگونه فیلمبرداری شده است. از دوربین روی دست استفاده می‌کند و بدون موسیقی است و در مجموعه‌ از همه‌ قوانین دگما بهره می‌برد. وراثت همچنین فیلمی درباره‌ یک خانواده است. جشن از لحاظ سبکی و همچنین موضوعی، برای من جذاب بود. خانواده‌ آن به دلیل شکل فیلمبرداری فیلم فوق‌العاده واقعی است.»

نمایی از سریال وراثت

«من هر کدام از این اپیزودها را میلیون‌ها بار تماشا کردم. اما اکنون که سریال پخش می‌شود و مخاطبان آن را می‌بینند، به این معنی است که شما حس متفاوتی از نحوه‌ ارتباط آن با جهان پیدا می‌کنید. ترامپ رفته است، اما قالبی که او به محیط سیاسی و اجتماعی آمریکا داد، همچنان طنین‌انداز است. قطعا میزان مشخصی از اضطراب پس از سانحه در مورد احتمالاتی که می‌توانست رخ بدهد و آنچه مردم هنوز احساس می‌کنند اتفاق افتاده است، وجود دارد. بنابراین من فکر می‌کنم که وراثت در دوران ترامپ شکل گرفته است. همچنین فکر می‌کنم با اینکه دوره‌ ریاست جمهوری ترامپ را پشت‌سر گذاشته‌ایم، تا زمانی که سیاست‌های طبیعی و دموکراتیک از سرگرفته شود، واقعا از آن دوران عبور نکرده‌ایم.»

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil