از کاظم سیاحی تا بهادر مالکی در فیلیمو چه می‌کنند؟

ردپای کلاه قرمزی در شبکه نمایش خانگی

از سال ۱۳۸۸ که کلاه قرمزی دوباره به آنتن برگشت، به واسطه‌ حضور شخصیت‌های جدیدش حال‌وهوای دیگری پیدا کرد. این بار بیشتر از مخاطبان کودک، بزرگ‌سالان بودند که به آن علاقه نشان دادند. این کاراکترهای جدید عروسکی به قدری جذاب بودند و شخصیت‌پردازی پیچیده‌ای داشتند که بعد از مدت کوتاهی توانستند گوشه ذهنمان جایی برای خودشان اشغال کنند و بخشی از زندگی‌مان شوند.
نکته قابل‌توجه اینجا بود که در طول ۹ سالی که کلاه قرمزی روی آنتن رفت، صداپیشه‌های این کاراکترها هم بیشتر برایمان شناخته شدند و یک‌جورهایی به عنوان بازیگر ارج‌وقرب پیدا کردند. حالا دیگر اکثرشان را مدام در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف می‌بینیم و هر بار شروع به صحبت می‌کنند ذهنمان ناخواسته درگیر صدایشان می‌شود؛ صدایی که روزی آن عروسک‌های دوست‌داشتنی را برایمان زنده کرده بودند. جالب اینجاست که چند وقت اخیر، صداپیشه‌های کلاه قرمزی، حضور فعالی در فیلیمو دارند. 

محمد بحرانی در سریال دراکولا

کاراکتر عروسکی: آقای همساده، ببعی

محمد بحرانی را علاوه بر صداپیشگی آقای همساده و ببعی با صدای جناب خان در خندوانه می‌شناسیم. او از اواسط دهه نود به عنوان بازیگر هم فعالیت زیادی کرد اما پررنگ‌ترین حضور را در سریال هیولا و بعد از آن در سریال دراکولا داشت. نقش غضنفر چمچاره که تلاشش می‌کرد اسمش را به عنوان مهیار مهرافزون جا بیندازد. این شخصیت در هیولا چندان پررنگ نبود اما در سریال دراکولا ابعاد وسیع‌تری پیدا کرد.

محمد بحرانی و سیما تیرانداز در سریال دراکولا

کاظم سیاحی در سریال میدان سرخ و جزیره

کاراکتر عروسکی: جیگر

کاظم سیاحی با بازی در نقش رحیم سریال لیسانسه‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفت و از آن به بعد حضورش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف بیشتر شد. او حالا در دو سریال میدان سرخ و جزیره نقش پررنگی دارد. در میدان سرخ نقش گارو، یک هکر درجه یک را بازی می‌کند و در جزیره هم نقش یکی از ملازمان ارشد شاهنگ را دارد. 

کاظم سیاحی در سریال جزیره

بهادر مالکی در سریال نیسان آبی

کاراکتر عروسکی: فامیل دور

بهادر مالکی با اینکه بعد از کلاه قرمزی به عنوان بازیگر هم در آثار مختلفی حضور پیدا کرده اما هنوز به نسبت سایرین چهره چندان شناخته شده‌ای نیست. او این روزها به عنوان راوی در سریال نیسان آبی حضور دارد و ماجرای سریال را از نقطه‌نظر نیسان روایت می‌کند. بخش مهمی از جذابیت سریال به شیرینی روایت مالکی است و شباهت صدایش با فامیل دور این جذابیت را بیشتر کرده است.

قسمت سوم نیسان آبی

محمدرضا هدایتی در شب‌های مافیا

کاراکتر عروسکی: پسرعمه زا

محمدرضا هدایتی از جمله بازیگرانی است که پیش از صداپیشگی پسرعمه زا، او را به عنوان بازیگر کمدی می‌شناختیم. از سال ۱۳۸۱ با نقش طغرل سریال پاورچین برایمان به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد و بعد از آن در اکثر آثار مهران مدیری از جمله شب‌های برره و قهوه تلخ و در حاشیه و… حضور پیدا کرد. او در فصل اول مجموعه شب‌های مافیا شرکت داشت. شب اول پدرخوانده بود و دو شب بعد شهروند ساده.

احسان کرمی در شب‌های مافیا

کاراکتر عروسکی: عزیزم ببخشید

احسان کرمی را علاوه بر صداپیشگی عزیزم ببخشید به عنوان مجری می‌شناختیم اما از یک جایی به بعد حضورش به عنوان بازیگر هم در سریال‌ها پررنگ‌ شد. بعد از بازی در سریال هیئت مدیره شبکه پنج، او را در نقش برادر آرمان و نامزد نیکی در سریال هم‌گناه دیدیم. کرمی در سری اول فصل سوم شب‌های مافیا همراه گروه بود. شب اول جان‌سخت، شب دوم شهروند ساده و شب سوم دکتر. بازیکنی که به مراحل بعدی نرسید.

احسان کرمی در شبهای مافیا

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil