معرفی سریال هجوم invasion با بازی گلشیفته فراهانی

هجوم فرازمینی‌ها به سرزمین مادری

سریال هجوم به کارگردانی سایمون کینبرگ و دیوید ویل جدیدترین محصول کمپانی اپل تی‌وی است که این روزها از پلتفرم‌ها در حال پخش است. یک سریال آخرالزمانی و مهیج با داستانی بدیع که مخاطبان بسیاری را توانسته در سرتاسر دنیا جذب خود کند.

از نکات مهم این سریال باید به حضور گلشیفته فراهانی اشاره کرد که یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده دارد و در کنار چهره‌هایی همچون شامیر اندرسون، شیولی کوتسونا، فراس نصار، تارا مویدی، آژی رابرتسون، ایزاک هسلیپ، دایسوکه تسوجی و سم نیل ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند. سریال هجوم را باید در زیرگروه سریال‌های علمی تخیلی قرار بدهیم که در آمریکا تصویربرداری شده و بازیگران با ملیت‌های مختلف و نژادهای گوناگون در کنار هم یک درام را خلق می‌کنند.

بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۱

خلاصه داستان سریال هجوم

در خلاصه داستان این سریال آمده است: یک گونه بیگانه از زمین بازدید می‌کند که موجودیت بشریت را تهدید می‌کند. وقایع در زمان واقعی از چشم پنج فرد عادی در سراسر جهان آشکار می‌شوند، زیرا آنها در تلاش برای درک هرج و مرج در اطراف خود هستند.

هجوم جدیدترین محصول در حوزه سریال است که به مسائل آخرالزمانی اشاره دارد. شاید بتوان این سریال را نیز در زمره آثاری همچون مردگان متحرک، بازماندگان، ترانووا، مسافران، آخرین کشتی، سوپرنچرال، از مردگان متحرک بترسید، زیر گنبد و فضای گسترده قرار داد که در فضایی آخرالزمانی به موضوعاتی اشاره می‌کنند که در حالت طبیعی برای مردمان کره زمین اتفاق نمی‌افتد.

صحنه‌های هجوم در شهرهای نیویورک، منچستر و کشورهای مراکش و ژاپن فیلمبرداری شده است. گلشیفته فراهانی در این سریال نقش انیشا ملک، یکی از شخصیت‌های کلیدی داستان را بازی می‌کند. این نخستین بازی گلشیفته فراهانی در یک سریال تلویزیونی است و تجربه تازه‌ای برای او‌ محسوب می‌شود.

گلشیفته فراهانی در سریال هجوم

هزینه ساخت سریال هجوم

ایده اولیه این سریال در ژانویه ۲۰۱۹ شکل گرفت و قرار شد سایمون کینبرگ و دیوید ویل فیلم‌نامه این سریال را بنویسند و بعد از نگارش به مرحله تولید برسانند. بودجه تولید این سریال طبق آخرین گزارش از سوی وب‌سایت ددلاین ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

 

رضایت ۴۰ درصدی منتقدان از سریال هجوم

وب‌سایت سینمایی Rotten Tomatoes، با نظرسنجی از ۱۷ منتقد اعلام کرد که ۴۱ درصد از این سریال ابراز رضایت کردند و امتیاز ۵.۴ را از ۱۰ دریافت کرده است. همچنین در اظهار نظری این وبسایت می‌نویسد: «هجوم به آرامی در میان منتقدان جای خودش را باز می‌کند و به نظر می‌رسد می‌تواند به عنوان یک اثر آخرالزمانی جایگاه ویژه‌ای را برای خود کسب کند.»

 

تریلر سریال هجوم

نقد گاردین بر سریال هجوم | به چنین دنیای آخرالزمانی احتیاج داشتیم

گاردین در نوشتاری که برای این سریال منتشر کرده است به قلم لوسی مانگان نوشته است: «در حالی که نتفلیکس با پخش اسکویید گیم، دنیا را تسخیر کرده و با یک روایت مشمئزکننده همچون یک ویولونیست بدخواه سعی کرد با سیم‌های ویولون اضطراب جمعی را در جهان ایجاد کند، تماشای سریال هجوم با یک روایت حماسی از تسخیر جهان توسط موجودات بیگانه، دقیقا آن چیزی است که این روزها به آن احتیاج داریم. هجوم مرهمی برای روح رنجیده انسان‌هاست. به اندازه کافی کلیشه و کلاسیک شروع می‌شود. یک شی مرموز از آسمان می‌افتد در قسمتی دورافتاده از جهان (اینجا، صحرای عربستان) فرود می‌آید و شاهد حضور یک مسافر تنها که کنجکاوی او در مورد این اتفاق عجیب به زودی مرگبار می‌شود. جلوه‌های ویژه در سرتاسر این مجموعه ۱۰ قسمتی به طرز جالبی بدون پرتو و راضی کننده هستند. به جرات می‌توان گفت این یکی از بهترین سریال‌های آخرالزمانی است.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

3 نظر
  1. اشکان می‌نویسد

    اگر قراره هرچی سازمان تنظیم یا موارد بالاتر میگه شما هم بگید چشم بدون مقاومت و حمایت از کاربراتون خوب ما هم بجای دادن هزینه اشتراک بالا و دیدن برنامه های مشابه صدا و سیما میریم وی پی ان می‌خریم و هزینه نت میدیم قشنگ هرچی میخواییم میبینیم نه پول بدیم نظرات صدا و سیما ببینیم.

  2. عادل می‌نویسد

    چرا حذف شده اخه… یه توضیح کوچیک بدین حداقل

  3. بابک می‌نویسد

    حذفش کردین که

fosil