همه نکات جذاب قسمت دوم سریال میدان سرخ

این آدم‌های مرموز

در قسمت دوم سریال میدان سرخ امیرحسین آرمان به ماجرا اضافه می‌شود، شخصیتی که می‌تواند بازکننده گره‌های این سریال معمایی باشد.

۱ – قسمت دوم سریال میدان سرخ این مهم را ثابت می‌کند که مخاطب با یک اثر معماگونه روبه‌رو است که داستان‌ها و گره‌های داستانی‌اش مثل حل شدن پازل می‌تواند تماشاگر را هرلحظه غافلگیر کند.

۲ – یکی از ویژگی‌های سریال میدان سرخ شیوه معرفی شخصیت‌هایش است. سکانس ورودی سریال در قسمت دوم اختصاص دارد به حضور بهرام افشاری پای میز قمار در انبار شرکت و مکالمه او با کارگران داخل انبار که نشان از حضور یک شخصیت متفاوت می‌دهد که در ادامه داستان می‌تواند مسیر قصه را دستخوش تغییر کند.

بهرام افشاری در میدان سرخ۳ – پیام مکین با بازی بهرام افشاری در سکانس مواجهه با مافیای مواد مخدر در رستوران، در شمایل یک قهرمان ظاهر شد. نوع نگاه و بازی قابل قبول بهرام افشاری در این سکانس یکی از برگ‌های برنده این قسمت از سریال است.

 

۴ – پیام مکین مانند تمامی شخصیت‌های خاکستری ابعاد مختلفی از رفتارهایش را در یک قسمت نشان می‌دهد. او به خانواده اهمیت می‌دهد. از کار خلاف پرهیز می‌کند. همسر صیغه‌ای و پنهانی دارد و اگر بتواند کارهای پنهانی دیگری هم انجام می‌دهد. اما هیچ‌وقت به برادر بزرگترش پشت نمی‌کند.

۵ – همان‌قدر که شیدا در قسمت اول نسبت به مرگ همسرش شوکه شده بود و عکس‌العمل‌هایش ناشی از شوک این اتفاق بود، در قسمت دوم تصمیم می‌گیرد که خودش و دخترش را از این مهلکه جدا کند.

۶ – یکی دیگر از شخصیت‌های سریال که حضور و معرفی متفاوتی در قسمت دوم دارد، گروچف با بازی رضا یزدانی است. رضا یزدانی فارغ از آنکه خواننده خوبی است و طرفداران زیادی دارد در قامت گروچف با گریم و شمایل کاملا متفاوت نشان داد که در بازیگری هم به دنبال اتفاق‌های ویژه‌ای است.

رضا یزدانی از سریال میدان سرخ می‌گوید

۷ – قسمت دوم سریال میدان سرخ در کنار تمامی فرازوفرودهای داستانی‌اش یک شخصیت ویژه دارد به نام خسرو با بازی مجید پتکی که پسرعموی شیداست. کاراکتری مرموز که سرنوشت داستان در دستان اوست. هرچند برای قضاوت کردن کاری که خسرو می‌کند هنوز زمان داریم، اما باید منتظر قسمت جدید باشیم تا سرنوشت این کاراکتر را ببینیم.

۸ – در سریال میدان سرخ باید در هر قسمت منتظر ظهور یک شخصیت جدید و قصه‌های مربوط به آن باشیم. در نمای پایانی این سریال شاهد حضور امیرحسین آرمان هستیم. شخصیتی که در قسمت سوم می‌تواند موتور محرک داستان و بازکننده گره‌های این سریال معمایی و مرموز باشد.

 

بنر میدان سرخ

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. آرش می‌نویسد

    این سریال تا قسمت دوم که من دیدم حرف زیادی برای گفتن نداشته و با توجه به بازیگرها ی خوبی که داره خیلی جذاب نیست

fosil