همه نکات جذاب قسمت اول سریال میدان سرخ

این تازه آغاز ماجراست

قسمت اول سریال میدان سرخ جمعه گذشته از فیلیمو پخش و در این چندروز نظرات مثبت و منفی زیادی درباره آن مطرح شد. هرچند ممیزی مهتاب کرامتی توی ذوق خیلی‌ها زد اما بیایید واقع‌بین باشیم و تلخی‌هایی را که به وجود آمدنش دست عوامل سازنده سریال نیست، فراموش کنیم و ببینیم قسمت اول چه نکات دیدنی و جذابی داشت.

معرفی تیم ۳ نفره پاپ (با بازی حمید فرخ نژاد)، عبد (با بازی سعید داخ) و تورج (با بازی علی صفا) با شخصیت‌پردازی‌های متفاوت از نکات قابل توجه این قسمت بود. قطعا چالش‌های بین این ۳ شریک و تصمیمات هر کدام از آنها از جذابیت‌های قسمت‌های بعدی خواهد بود.

به قول خودشان یکی‌شان اول امضا می‌کند و بعد می‌خواند، یکی‌شان اول علاقه‌مند می‌شود و بعد می‌خواهد بشناسد و دیگری هم به دو نفر قبلی نارو می‌زند و الماس صورتی را به همسرش هدیه می‌دهد. رابطه ۳ نفر که آنقدر به هم اعتماد ندارند (در نتیجه رمز گاوصندوق را ۳ نفره تعیین می‌کنند) اما با هم شریک هستند، باید دیدنی بشود.

مهتاب کرامتی در سریال میدان سرخعکس‌العمل شیدا با بازی مهتاب کرامتی در برابر مرگ شوهرش و خاک کردن جنازه به تنهایی در باغچه خانه نشان داد که با کاراکتر یک زن شجاع و قوی که آماده ورود به ماجراهای خطرناک است، روبه‌رو هستیم. باید ببینیم در ادامه شیدا چه نقشی در پیشبرد داستان دارد.

کاظم سیاحی در سریال میدان سرخبازی کاظم سیاحی آنقدر خوب بود که کاراکترش را در ذهن مخاطب ثبت کرد. کاظم سیاحی در نقش گارو یک هکر با لهجه ارمنی است که در خانه‌ای بزرگ و قدیمی زندگی می‌کند. او هم با پاپ رابطه نزدیکی دارد و هم در عین‌حال از او حساب می‌برد. در همین قسمت اول سیاحی به خوبی از پس معرفی نقش و نشان دادن زوایای مختلف شخصیت برآمد‌ و کاراکتری ساخت که بعد از یک قسمت برای تماشاگر شناخته شده است.

علی مصفا در سریال میدان سرخعلی مصفا علی‌رغم چهره مثبت و رفتار خالی از هیجانش بازی قابل قبولی داشت و به عنوان یک خلافکار در همین قسمت اول پذیرفته شد. مصفا توانست خودش را به نقش نزدیک کند و با وجود کد رفتاری‌های‌ مثبتی که از طرف او (نگاه کردن، راه رفتن، نشست و برخاستن، حرکت دست‌ها، لبخندها و…) به مخاطب ارسال می‌شود خلافکار بودن این نقش زیر سوال نمی‌رود.

فضای باشگاه مشت‌زنی در سریال میدان سرخطراحی فضای باشگاه و نورپردازی آن به خوبی در خدمت ژانر سریال است. استفاده از رنگ‌های سرد و تیره، استفاده از نورهای موضعی، وجود درهای شیشه‌ای، سقف تیره و کوتاه همگی به ساخت فضای باشگاه به عنوان پاتوق و محلی برای قرارهای ۳ شریک خلافکار کمک کرده است. باید ببینیم در ادامه سریال چقدر از این سلیقه و هنر را در طراحی صحنه‌ها شاهد خواهیم بود.

همه چیز درباره میدان سرخ

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil