فیلم قناری سیاه ساخته می‌شود | همکاری مجدد میشا گرین و جرنی اسمالت

ظاهرا کمپانی برادران وارنر برای ساخت اسپین‌آف پرندگان شکاری (Birds of Prey) عجله‌ای ندارد، اما خبرهایی درباره ساخت فیلم قناری سیاه به گوش می‌رسد. با فیلیمو شات همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر برای ساخت اسپین‌آف پرندگان شکاری (Birds of Prey) عجله‌ای ندارد، اما کاراکترهای جذاب آن را فراموش نکرده است. به گزارش Cinelix، این کمپانی در حال کار بر روی پروژه‌ای دربارۀ کاراکتر قناری سیاه با بازی جرنی اسمالت است که میشا گرین (خالق لاوکرفت کانتری (Lovecraft Country)) فیلمنامۀ آن را می‌نویسد. برای اطلاعات بیشتر درباره فیلم قناری سیاه با فیلیمو شات همراه باشید.


طبق اخبار سایت سینلیکس، هنوز مشخص نیست که این پروژه فیلم است یا سریال، اما با در نظر گرفتن تمایل HBO Max به ساخت فیلم‌هایی مثل بت‌گرل (Batgirl) و Blue Beetle، بیشتر احتمال دارد که با فیلم سینمایی قناری سیاه روبرو باشیم.
به این ترتیب، جرنی اسمالت و میشا گرین پس از لاوکرفت کانتری یکبار دیگر همکاری خواهند داشت. هنوز چیز زیادی در مورد داستان این فیلم گفته نشده، اما به احتمال زیاد کاراکتر دینا لنس و اتحاد او با هارلی کویین را دنبال خواهد کرد. پس فعلاً باید منتظر باشیم تا خبرهای بیشتری از پروژه جدید دنیای دی‌سی بشنویم.


نقد فیلم پرندگان شکاری


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil