گل گدوت و پتی جنکینز در پروژه‌ای جدید: «کلئوپاترا»

پتی جنکینز، کارگردان فیلم «زن شگفت انگیز» قصد دارد هنرپیشه بااستعدادش گل گدوت را در فیلم «کلئوپاترا» به چالش بکشد.

ملکه افسانه‌ای مصر، کلئوپاترا، همواره برای فیلمسازان هالیوود بسیار جالب‌توجه بوده است؛ اما پرداختن به این شخصیت باستانی چندان هم بی‌دردسر نیست. در سال ۱۹۶۳، منکیه ویچ فیلم «کلئوپاترا» را برای کمپانی فاکس قرن بیستم ساخت که در آن الیزابت تیلور در نقش این ملکه افسونگر ظاهر شد. این فیلم پرهزینه، بیشتر از آن که به خاطر موفقیت در جلب‌توجه تماشاگران مشهور شده باشد، به دلیل هزینه‌های فراوانی که روی دست کمپانی فاکس قرن بیستم گذاشت، معروف است. در دهه گذشته افراد مشهوری همچون جیمز‌کامرون، استیون سودربرگ و آنجلینا جولی در فیلم‌هایی درباره کلئوپاترا حضور داشته‌اند. حالا پتی جنکینز که کارگردانی فیلم «زن شگفت انگیز» (با نام اصلی Wonder Woman) را نیز در کارنامه دارد تصمیم گرفته است که با همکاری هنرپیشه بااستعداد «واندر وومن»، گل گدوت ، بخت خود را در بازآفرینی داستان این ملکه مصری بیازماید و ساخت فیلم «کلئوپاترا» بیازماید.

از میان کمپانی‌هایی چون یونیورسال، نتفلیکس، اپل و برادران وارنر که پیش‌تر ساخت فیلم «زن شگفت‌انگیز» را نیز برعهده داشته است، در نهایت کمپانی پارامونت برنده رقابت برای سرمایه‌گذاری در فیلم «کلئوپاترا» شده. ایده اولیه این فیلم متعلق به گل گدوت است و پس از بررسی و جمع‌بندی، گروه سازندگان برای انتخاب بخشی مناسب از زندگی کلئوپاترا برای این فیلم ، لایتا کالوگریدیز نوشتن فیلمنامه را شروع خواهد کرد.

جزئیات بیشتری از مراحل و عوامل ساخت این فیلم هنوز اعلام نشده است؛ اما می‌توان تصور کرد که اگر داستان به روابط پیچیده این حکمران مصری دلربا با امپراتور روم، ژولیوس سزار و سرداربزرگ رومی مارک آنتونی بپردازد، باید منتظر فیلمی بسیار پرشور و جالب بود.

شرکت سونی نیز که در سال ۲۰۱۷ حق ساخت این فیلم را به دست آورده است، همچنان از امتیاز خود استفاده خواهد نمود و این امر می‌تواند به همکاری دو کمپانی سونی و پارامونت برای تولید این فیلم بیانجامد.
به زودی کالوگریدیز نگارش فیلمنامه را شروع خواهد کرد و کمپانی پارامونت در نظر دارد که هرچه سریع‌تر مراحل پیش‌تولید فیلم را به انجام برساند. تا آن زمان می‌توان منتظراکران فیلم جدید «زن شگفت انگیز» در ماه دسامبر بود.
به نظر شما آیا گل گدوت در فیلم جدید «کلئوپاترا»، می‌تواند جایگزین مناسبی برای الیزابت تیلور در نقش ملکه افسانه‌ای مصر باشد؟


 


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil