اعتراض‌ها به تبعیض نژادی!

گلدن گلوب در سال ۲۰۲۲ پخش نمی‌شود

جریان اعتراض به تبعیض نژادی در گلدن گلوب ۲۰۲۲ اوج گرفته است؛ گروهی که در این اعتراض شرکت کرده‌اند خواهان اصلاح قوانین سخت‌گیرانه و پیچیده موجود برای عضویت سیاه‌پوستان در مراسم گلدن گلوب هستند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

برندگان گلدن گلوب ۲۰۲۱

در جریان اعتراض به تبعیض نژادی در گلدن گلوب، گروهی از معترضین خواهان اصلاح قوانین این مراسم شدند و محدودیت‌هایی که از جانب این مراسم در حق سیاه‌پوستان اعمال می‌شود را رسوایی خواندند. همچنین گروهی از ستارگان، شرکت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای نیز به این جریان پیوستند و آخرین و سنگین‌ترین ضربه را شبکه آمریکایی NBC وارد کرد! این شبکه با انتشار خبری عنوان کرد که مراسم جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۲ را پخش نمی‌کند.

NBC در بیانیه ای اعلام کرد:
«ما همچنان معتقدیم که انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) باید در قوانین وضع شده برای سیاه‌پوستان تجدید نظر کند؛ به‌این‌ترتیب چنین تغییری نیاز به زمان دارد و گلدن گلوب ۲۰۲۲ پخش نمی‌شود. با این فرض که تغییرات مورد نظر اعمال می‌شود، امیدواریم که در ژانویه ۲۰۲۳ شاهد این مراسم در NBC باشیم.»

علاوه‌براین، امروز تام کروز اعتراضش را با پس دادن جوایز گلدن گلوب خود اعلام کرد؛ این بازیگر گلدن گلوب‌هایی را که برای فیلم متولد چهارم جولای (Born On The Fourth of July)، فیلم جری مگوایر (Jerry Maguire) و فیلم مگنولیا (Magnolia) کسب کرده بود به سازمان بازگرداند.

منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil