پیتر دینکلیج ابرقهرمان می‌شود

کمپانی لجندری پیکچرز حضور پیتر دینکلیج را در بازسازی فیلم The Toxic Avenger تایید کرد. میکن بلیر کارگردانی و نویسندگی این اثر را بر عهده دارد.

کمپانی لجندری پیکچرز حضور پیتر دینکلیج را در بازسازی فیلم The Toxic Avenger تایید کرد. میکن بلیر کارگردانی و نویسندگی این اثر را بر عهده دارد.
نسخه‌ اصلی این فیلم در سال ۱۹۸۴ و به سفارش کمپانی Troma Entertainment ساخته شد و حالا بلیر این فیلم را به روش امروزی بازسازی خواهد کرد. دینکلیج نقش ابرقهرمان و کاراکتر اصلی فیلم را بازی می کند. همچنین لوید کافمن و میکل هرتز تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

داستان درباره‌ شخصیتی به نام ملوین است که چهره‌اش با سقوط در مخزن مایعات سمی تغییر پیدا می‌کند و به همین دلیل به او لقب Toxie را می‌دهند. Toxie برای نجات پسرش، دوستان و مردم جامعه از فساد و حرص، مثل یک قهرمان دست به قیام می‌زند…
نسخه اولیه این فیلم پس از اولین اکران به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد؛ پس از آن چند سری فیلم، اثری موزیکال، کارتون سریالی برای کودکان و همچنین یک کتاب کمیک مارول با الهام از این فیلم ساخته شد. شخصیت Toxie سالهاست که به‌عنوان برگ برنده‌ای برای کمپانی Troma Entertainment شناخته می‌شود.


همه چیز درباره گلدن گلوب ۲۰۲۱


پیتر دینکلیج برای بازی در سریال بازی تاج و تخت (محصول اچ‌بی‌او) بازخورد بسیار مثبتی از سوی منتقدین دریافت کرد و تحسین آن‌ها را برانگیخت. به علاوه، او برای بازی در نقش تیریون لنیستر توانست سه جایزه امی و یک گلدن گلوب را از آن خود کند. او این‌روزها مشغول فیلم‌برداری فیلم سیرانو (با عنوان اصلی Cyrano) به کارگردانی جو رایت است. اما سریال بازی تاج و تخت تنها اثر موفق این بازیگر نیست؛ بازی در فیلم‌هایی مثل شام من با هروه (با عنوان اصلی My Dinner With Herve)، انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (با عنوان اصلی Avengers: Infinity War)، مردان ایکس: روزهای گذشته آینده به درخشیدن او در دنیای هالیوود کمک کرده ‌است.


جیسون موموآ و پیتر دینکلیج در «خوب، بد و زنده‌شده» نقش‌آفرینی می‌کنند‬


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil