حضور پم گریر در پیش‌درآمد فیلم قبرستان حیوانات خانگی

پس از موفقیت فیلم قبرستان حیوانات در سال ۲۰۱۹، پیش درآمد این اثر در دست تولید قرار گرفته. خبرها حاکی از این است که پم گریر در پیش درآمد فیلم قبرستان حیوانات خانگی حضور دارد.

گرچه فیلم قبرستان حیوانات خانگی (Pet Sematary) که با اقتباس از رمان استیون کینگ در سال ۲۰۱۹ ساخته شد، نتوانست نظر منتقدین را چندان جلب کند، اما از نظر فروش گیشه به موفقیت خوبی رسید و این یعنی فیلم بعدی هم در راه است. با این حال، فیلم جدید قرار است که پیش درآمد فیلم قبلی باشد، و تا جایی که می‌دانیم پم گریر به تیم بازیگری فیلم قبرستان حیوانات خانگی پیوسته است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


نقد فیلم قبرستان حیوانات خانگی


پم گریر در پیش درآمد فیلم قبرستان حیوانات خانگی حضور دارد. لینزی بیر که پیش‌ازاین در پروژه‌های سیرا برگس یک بازنده است (Sierra Burgess Is A Loser) و فرقه جادو (The Magic Order) با نتفلیکس همکاری داشت و در نگارش فیلمنامۀ آشوب مدام (Chaos Walking) نیز سهیم بوده، اولین تجربۀ کارگردانی‌اش را در این فیلم، پشت سر خواهد گذاشت. به گزارش ورایتی، جف بولر نیز نگارش فیلمنامه را بر عهده دارد.

از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به جکسون وایت، فارست گودلاک، جک مولرن، ناتالی آلین‌لیند و ایزابلا استار لیبلانک اشاره کرد. داستان فیلم دربارۀ خانواده‌ای است که قبرستانی وحشتناک را در جنگل پشت خانه‌شان پیدا می‌کنند.

فیلم‌برداری این پروژه ماه دیگر آغاز می‌شود و گویا قرار است که حق پخش آن در اختیار کمپانی پارامونت باشد؛ بنابراین هنوز معلوم نیست که اکران اولیه فیلم در سینماهای انگلستان خواهد بود یا نسخۀ VOD آن منتشر خواهد شد.


 


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil