حضور هیو گرانت در مستندی درباره سال ۲۰۲۰

هیو گرانت دست از بازی در کاراکترهای منفی نکشیده و پروژه‌ جدیدش را آغاز کرده‌است: مستندی درباره سال ۲۰۲۰. این مستند به سفارش نتفلیکس ساخته می‌شود.

هیو گرانت نقش یک کاراکتر منفی را در فیلم جدیدش بازی خواهد کرد؛ او پس از درخشیدن در قالب کاراکتری شرور در فیلم کمدی-رومانتیک پدینگتون۲ (با عنوان اصلی Paddington 2)، بازی در شخصیت‌های سیاه داستان را ترجیح داد و پیشنهادهای زیادی برای بازی در نقش‌های منفی گرفت. همچنین جدیدترین اثر او مینی‌سریالی در ژانر درام به نام فروپاشی (با عنوان اصلی The Undoing) محصول اچ‌بی‌او و به نویسندگی و کارگردانی دیوید ای کلی است. این بازیگر پرکار، دست از بازی در کاراکترهای منفی نکشیده و پروژه‌ جدیدش را آغاز کرده‌است: مستندی درباره سال ۲۰۲۰. این مستند به سفارش نتفلیکس ساخته می‌شود و کارگردانی آن برعهده‌ چارلی بروکر، سازنده‌ سریال آیینه‌ سیاه (با عنوان اصلی Black Mirror) خواهد بود.


مروری بر مینی‌سریال فروپاشی؛ بازی درخشان نیکول کیدمن و هیو گرانت


هیو گرانت در مصاحبه‌ای از پایان سریال جدیدش گفت و همچنین برای اولین بار جزئیاتی از نقش جدیدش در اختیار رسانه‌ها قرار داد. این نقش به هیچ‌یک از نقش‌هایی که تا‌به‌حال از او دیده‌ایم شباهت ندارد. او در فیلم جدید بروکر نقش تاریخ‌دانی را بازی می‌کند که درباره وقایع سال ۲۰۲۰ تحقیق و مصاحبه می‌کند. گرانت در جدیدترین مصاحبه‌اش گفت:


چرا باید مستند کرونا ویروس: تشریح‌شده را تماشا کنیم؟ خطر حی و حاضر


«فردا کاری جدید را آغاز می‌کنم. چارلی بروکر (سازنده‌ سریال آینه سیاه)، شبه‌مستندی درباره‌ سال ۲۰۲۰ نوشته است. این فیلم برای نتفلیکس ساخته می‌شود و من نقش تاریخ‌دانی را بازی می‌کنم که با او درباره‌ سال۲۰۲۰ مصاحبه می‌شود. این کاراکتر، شخصیتی منفور دارد و اصلا دوست‌داشتنی نیست. ولی مطمئنم عاشق کلاه‌گیس من می‌شوید.»

همه‌چیز بسیار جالب به نظر می‌رسد… بروکر نویسنده‌ای است که آثار رازآلودی را از او دیده‌ایم و بدون شک کاراکتری که برای گرانت خلق می‌کند بسیار دیدنی خواهد بود؛ کاراکتری که گرانت هم آن‌ را منفور توصیف کرده و از بازی کردن در این نقش نهایت لذت را می‌برد. مهم‌ترین اثر بروکر سریال علمی- تخیلی آینه سیاه است که در آن نیمه‌ تاریک رابطه انسان با تکنولوژی را موردبررسی قرار داده. سریالی که در مدت کوتاهی توانست به موفقیت چشمگیری دست‌یابد. آرزوی دیرینه‌ گرانت بازی در سیاه‌ترین کمدی ممکن بوده‌ است و بروکر توانست او را به آرزویش برساند.


نگاهی به گرندتور؛ سفرهای بزرگ همراه با سه پیرمرد


جالب است بدانید، سریال آینه‌ سیاه به سفارش نتفلیکس ساخته شد و پس از آن بروکر به همکاری با این کمپانی ادامه داد، بنابراین نباید از پرستاره بودن و بودجه‌ چشمگیری که به این مستند اختصاص داده می‌شود تعجب کرد…

خبر ساخت این مستند برای نتفلیکس هنوز رسما اعلام نشده‌ است، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که بروکر و کمپانی تهیه‌کنندگی آنابل جونز این مستند را از این شبکه منتشر خواهند کرد.
به نظر شما ساخت یک شبه‌مستند کمدی توسط فیلم‌سازی که در ساختن آثار رازآلود مهارت دارد، چه نتیجه‌ای خواهد داشت؟ آیا هیو گرانت در مستندی درباره سال ۲۰۲۰ از پس به تصویر کشیدن شخصیتی شرور برخواهد آمد؟


هیو گرانت در فیلم جدید گای ریچی حضور پیدا می‌کند



منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil