همکاری آدام سندلر و نتفلیکس برای ساخت چهار فیلم سینمایی دیگر

بر اساس اعلام رسمی نتفلیکس، از سال ۲۰۱۵ و از زمان اولین انتشار فیلم «شش کله‌پوک» تاکنون، مردم دو میلیارد ساعت را صرف تماشای فیلم‌های سندلر کرده‌اند.

نتفلیکس همکاری خود را با آدام سندلر برای تولید چهار فیلم سینمایی جدید ادامه می‌دهد. سندلر برای اولین بار درسال ۲۰۱۴ قردادی را برای همکاری با شبکه نتفلیکس امضا کرد که این قرارداد در سال ۲۰۱۷ ارتقا یافت. اولین فیلم سندلر برای نتفلیکس، «شش کله‌پوک» نام داشت و پس از آن، فیلم‌های «دو اور»،«سندی وکسلر»،«د ویک آف»،«رمز و راز قتل» و «۱۰۰ درصد تازه» توسط او برای این شبکه ساخته شد. علاوه براین، استودیو هپی مدیسون به مدیریت سندلر فیلمی سینمایی با عنوان «پدر نمونه سال» و نیز یک فیلم به نام «د رانگ میسی» را تولید کرده است که به‌زودی منتشر خواهد شد.

بر اساس اعلام رسمی نتفلیکس، از سال ۲۰۱۵ و از زمان اولین انتشار فیلم «شش کله‌پوک» تاکنون، مردم دو میلیارد ساعت را صرف تماشای فیلم‌های سندلر کرده‌اند. مدیر ارشد این شبکه، درباره همکاری نتفلیکس با این کارگردان ابراز خوشحالی کرده و گفته است:« تیم ما، از وجود آدام سیر نمی‌شوند و عاشق داستان‌ها و بذله‌گویی‌های سندلر(همان‌گونه که در فیلم «رمز و راز قتل» دیدیم) هستند.»

فیلم «جواهرات تراش نخورده» با هنرنمایی آدام سندلر هم‌اکنون در حال اکران است و از سوی منتقدان بسیار موردتحسین قرار گرفته؛ سندلر برای بازی در آن، توسط انجمن ملی مننقدان آمریکا، بهترین بازیگر مرد نامیده شد. فیلم «رمز و راز قتل» که در آن شاهد هنرنمایی این بازیگر در مقابل جنیفر انیستون بودیم هم سال گذشته برنده جایزه بهترین فیلم کمدی به انتخاب مردم شد.

وی امسال در فیلمی خانوادگی از نتفلیکس با عنوان «هوبی هالووین» در کنار بازیگرانی چون کویین جیمز، جولی بوون، ری لیوتا، مایا رودولف، راب اشنایدر، استیو بوشمی و مایکل چیکلیس بازی خواهد کرد. او همچنین در یک فیلم انیمیشن بلند حضور خواهد داشت و صداپیشگی یکی از شخصیت‌های اصلی را بر عهده دارد. فیلم‌های سندلر تاکنون در آمدی بالغ‌بر ۳ میلیارد دلار ایجاد کرده‌اند؛ درآمدی که از فیلم‌هایی همچون «بزرگ‌شده‌ها»،«بیلی مدیسون»،«محبت پدری» و «پسر آب» حاصل شده است.


منبع: The Wrap

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil