اکران شهر گشمده دی | با حضور ساندرا بولاک و رایان رینولدز

خبر خوب برای طرفداران فیلم «خواستگاری»: ساندرا بولاک و رایان رینولدز در یک پروژه جدید همبازی خواهند شد.

این فیلم با بازی ساندرا بولاک و چنینگ تیتوم، ماجرای عجیب یک نویسنده‌ داستان‌های عاشقانه را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود شهر به‌ظاهر خیالی که درباره‌ آن نوشته، در واقعیت وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات باشید.


همکاری مجدد چنینگ تیتوم با فیل لرد و کریس میلر در یک فیلم هیولایی


این فیلم به کارگردانی آدام و آرون نی، داستان یک نویسنده‌ رمان‌های عاشقانه را روایت می‌کند که توسط یک شکارچی گنج ربوده می‌شود. درنتیجه او مجبور می‌شود باشخصیت اصلی کتابش (تیتوم) همکاری کند. چراکه طبق توصیف استودیو، آن‌ها در یک ماجراجویی هراس‌آور در جنگل گیر می‌افتند که رخدادهایش عجیب‌تر از داستان است.


شرکت آمازون با همکاری چنینگ تیتوم، فیلم موزیکال لیدی مکبث را خواهد ساخت



پارامونت بدون آنکه زمان را هدر بدهد، اولین زمان مناسب را برای نمایش فیلم اکشن ماجراجویانه کمدی عاشقانه‌ خود انتخاب کرده است. شهر گمشده دی (The Lost City of D)، از همین حالا یکی از کنجکاوی‌های سال سینمایی آینده محسوب می‌شود.

طبق تاریخ اعلام‌شده، ساندرا بولاک و چنینگ تیتوم، ستاره‌های این فیلم از پانزده آوریل سال آینده به سینماها می‌آیند. این فیلم اولویت اصلی اما واتس است که به‌تازگی به‌عنوان رئیس بخش سینمایی پارامونت انتخاب‌شده است. جیم جانوپولوس، مدیرعامل پارامونت در شروع سال ۲۰۲۱، اما واتس را به این سمت منصوب کرد. این دو سال‌ها در فاکس قرن بیستم با یکدیگر همکاری کرده بودند.
برادران نی با فیلم دسته‌ سارقان (Band of Rubbers) محصول سال ۲۰۱۵ و همچنین با کارگردانی فیلم اربابان جهان (The Masters of Universe) برای نتفلیکس شناخته می‌شوند.


بهترین فیلم های ماجراجویی | آماده برای کشف یک دنیای تازه


فیلمنامه‌ شهر گمشده دی را دانا فاکس (آیا این عاشقانه نیست Isn’t It Romantic‎ و چگونه مجرد باشیم How To Be Single) بر اساس ایده‌ای از ست گوردون (رئیس‌های وحشتناک Horrible Bosses و دزد هویت Identity Thief) نوشته است. گوردون از طریق شرکت خود یعنی اگزیبیت ای، در حال تولید این فیلم است.
همچنین بولاک از طریق شرکت خودش فورتیز فیلمز، در کنار لیزا چاسین از ۳dot Productions و ست گوردون، تهیه‌کننده‌ این پروژه است.

تماشای فیلم دزد هویت

همکاری دوباره‌ ساندرا بولاک و رایان رینولدز در شهر گمشده‌ دی

خبر منتشر شده در تاریخ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
ساندرا بولاک و رایان رینولدز ، بازیگران فیلم «خواستگاری» (با عنوان اصلی «The Proposal»)، برای بازی در فیلم «شهر گمشده‌ دی» (با عنوان اصلی «The Lost city of D») انتخاب شده‌اند. آن‌ها در فیلمی کمدی و عاشقانه، فیلمی مشابه فیلم «عشق‌بازی با سنگ» (با عنوان اصلی «Romancing the Stone») با هم همبازی می‌شوند. کارگردانان این فیلم آرون و آدام نی هستند که پیش از این، فیلم «دسته سارقان» (با عنوان اصلی «Band of Robbers») را ساخته‌‌اند و در آینده قصد بازسازی فیلم «اربابان جهان» (با عنوان اصلی «Master of the Universe») را دارند. آن‌ها در حال حاضر کارگردانی فیلم «شهر گمشده‌ دی» را بر عهده گرفته‌اند؛ فیلمی که ایده‌اش را ست گوردون، کارگردان فیلم «شاه کانگ» (با عنوان اصلی: The King of Kong: A Fistful of Quarters) داده ‌است. با فیلیمو شات همراه باشید.


طبق اخبار منتشرشده، کمپانی پارامونت امیدوار است بتواند در این فیلم کمدی-ماجراجویی ساندارا بولاک و رایان رینولدز را دوباره در کنار هم قرار دهد. البته حضور رینولدز هنوز قطعی نشده و ممکن است برنامه‌ریزی‌ها برای تولید با مشکلاتی مواجه شود. داستان این فیلم با داستان فیلم «عشق‌بازی با سنگ» مقایسه می‌شود؛ داستان عاشقانه-ماجراجویانه‌ یک نویسنده که سر از جنگل‌های کلمبیا درمی‌آورد و یک ماجراجویی واقعی را آغاز می‌کند. «عشق‌بازی با سنگ» به کارگردانی رابرت زمکیس در سال ۱۹۸۴ ساخته شده بود.


درباره فیلم «خواستگاری» و چند فیلم عاشقانه پرطرفدار دیگر، در فیلیمو شات بخوانید


«شهر گمشده‌ دی» روایتگر ماجرای یک نویسنده‌ است که متوجه می‌شود داستانی که از یک شهر خیالی نوشته‌، کاملا حقیقت دارد. او سفرش را برای پیدا کردن این شهر رویایی آغاز می‌کند. همان‌طور که متوجه شده‌اید عنوان این فیلم از روی فیلم‌ جیمز گری با عنوان «شهر گمشده‌ زد» (با عنوان اصلی «The Lost City of Z») الهام گرفته‌ شده ‌است. همکاری بولاک در این پروژه قطعی شده و علاوه بر ایفای نقش اصلی، وظیفه‌ تهیه‌کنندگی را هم بر عهده دارد. همان‌طور که گفته شد رینولدز هنوز قراردادی را امضا نکرده و حضورش در این پروژه قطعی نیست؛ چراکه او این‌روز‌ها بسیار فعال و در چندین پروژه مشغول به کار است.


درباره پروژه‌های سینمایی رایان رینولدز در فیلیمو شات بخوانید


ایده‌ این فیلم را ست گوردون ارائه داده ‌است. از کارهای معروف او می‌توان به «شاه کنگ» و «رئیس‌های وحشتناک» (با عنوان اصلی «Horrible Bosses ») اشاره‌ کرد. اورن یوزیل اولین پیش‌نویس فیلم‌نامه را نوشته و این پیش‌نویس توسط دانا فاکس، نویسنده‌ «فرار زوج‌ها» (با عنوان اصلی «Couples Retreat») و فیلم در حال ساخت دیزنی به نام «کروئلا» (با عنوان اصلی «Cruella»)، بازنویسی شده است. آرون و آدام نی کارگردانان این فیلم خواهند بود. برادارن نی در حال حاضر مشغول بازسازی فیلم «اربابان جهان» نیز هستند و کارگردانی فیلم «دسته‌ سارقان» را در رزومه‌ خود دارند که بر اساس کتاب‌های ماجراهای «تام سایر» و «ماجراهای هاکلبری فین» نوشته‌ مارک تواین ساخته‌ شده ‌است.

اگر فیلم «خواستگاری» را دیده‌اید نظرتان درباره‌ همبازی شدن مجدد ساندرا بولاک و رایان رینولدز چیست؟ مخاطبان همیشه خواهان فیلم‌هایی مثل «عشق‌بازی با سنگ» هستند و همچنین فیلم «دسته‌ سارقان» طرفداران بسیاری دارد. پس می‌توان گفت که این فیلم جدید، پتانسیل حضور موفق در گیشه را خواهد داشت. شما چه فکر می‌کنید؟


منبع: Slash Film

منبع: HollywoodReporter

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil