تغییر می‌تونه خیلی ترسناک باشه

معرفی کامل فیلم هتل ترانسیلوانیا ۴ | قسمت آخر

نام آخرین قسمت، ترانسفورمانیا است و قرار است جای هیولاها و آدم‌ها عوض شود

دیگر کیست که نداند هتل ترانسیلوانیا که توسط سونی پیکچرز تولید می‌شود به چهارمین و آخرین قسمت رسیده تا با اهالی جذاب این هتل دوست‌داشتنی و ترسناک، خداحافظی کنیم. قسمتی که به دلیل شرایط کرونا، بارها و بارها زمان اکرانش تغییر کرد و به دنبال آن، زمان پخش از شبکه نمایش خانگی هم عقب افتاده است. در این مطلب سعی کرده‌ایم همه اطلاعات و دانستنی‌های مهم درباره این انیمیشن محبوب را جمع‌آوری کنیم.

سه فیلم قبلی هتل ترانسیلوانیا توسط گندی تارتاکوفسکی و با صدای آدام سندلر، سلنا گومز و اندی سمبرگ ساخته‌شده‌اند و بیش از ۱.۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشته‌اند و به پردرآمدترین انیمیشن سونی پیکچرز تبدیل‌شده‌اند.حالا قرار است هتل ترانسیلوانیا ۴ آخرین قسمت این گنج ناتمام سونی پیکچرز باشد.

بهترین انیمیشن های جهان تا سال ۲۰۲۱

داستان قسمت ۴ هتل ترانسیلوانیا Hotel Transylvania 4 چیست؟

سونی پیکچرز در صفحه خود، داستان هتل ترانسیلوانیا ۴ : ترانسفورمانیا را اینطور بیان کرده: وقتی اختراع اسرارآمیز ون هلسینگ یعنی همان اشعه هیولایی خراب می‌شود، دراک و دوستان هیولایش همه به انسان تبدیل می‌شوند و جانی به یک هیولا تبدیل می‌شود! دراک که قدرت خود را از دست داده و جانی که حالا عاشق زندگی به عنوان یک هیولا شده، باید با هم متحد شوند و در سراسر جهان به دنبال راه‌حلی باشند تا قبل از دیر شدن و قبل از اینکه یکدیگر را دیوانه کنند، راهی برای درمان پیدا کنند.

 

هتل ترانسیلوانیا جدید چقدر فروخت؟

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴ با قراردادی ۱۰۰ میلیون دلاری به جای اکران در سینماها در استریم خانگی پخش شد و باعث شد مخاطبان بسیاری را جذب کند. در حال حاضر هزینه تماشای یک فیلم در سالن سینما به همراه پاپ کورن برای هر نفر ۸۳ دلار هزینه در بردارد که این رقم برای تماشای یک خانواده در آمریکا با هزینه کردن خرید اشتراک VODهای مطرح به مراتب کمتر می‌شود.

«هتل ترانسیلوانیا» یکی از محصولات موفق کمپانی سونی بود که در سه‌گانه نخست خود که از سال ۲۰۱۲ آغاز شد توانست بیش از ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. بحران شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شد سونی ساخت و پخش قسمت چهارم را به آمازون واگذار کند تا هتل ترانسیلوانیا اولین انیمیشن مهمی باشد که مستقیم وارد شبکه نمایش خانگی شد.

کمپانی سونی انقلابی برای رشد استریم‌های نمایش خانگی ایجاد کرده است. سونی به‌عنوان تنها استودیوی اصلی بدون سرویس پخش اختصاصی، قراردادهایی را برای فیلم‌های سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ خود در سراسر اکوسیستم استریم منعقد کرده است. سونی با اپل تی‌وی پلاس، اچ‌بی‌او و هولو قرارداد امضا کرده است.

 

تیزر رسمی فیلم هتل ترانسیلوانیا ۴

پوستر رسمی انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴

پوستر هتل ترانسلیوانیا 4

چرا این آخرین قسمت هتل ترانسیلوانیا است؟

انیمیشن Hotel Transylvania 4 برای تمام سنین فیلمی سرگرم‌کننده است. این مجموعه فیلم در سه قسمت اول خود فروش خوبی داشته و مخاطبان را راضی کرده است. با اینکه انتظار می‌رود کارتون هتل ترانسیلوانیا ۴ نیز در گیشه موفق عمل کند اما در آوریل ۲۰۲۱ از سوی سونی اعلام شد که قسمت چهارم این مجموعه آخرین قسمت از مجموعه‌ داستان‌های هتل ترانسیلوانیا است. در همان ماه، سونی تأیید کرد که آدام سندلر دیگر نقش خود را به عنوان دراکولا بازی نمی‌کند. این نقش پس از صداگذاری شخصیت در فیلم کوتاه Monster Pets به برایان هال واگذار شد، در حالی که کاترین هان، استیو بوشمی، دیوید اسپید و کیگان-مایکل کی نقش‌های خود را تکرار کرده‌اند.

 

منتقدان درباره هتل ترانسیلوانیا ۴ چه می‌گویند؟

سایت دی سایدر

قسمت چهارم هتل ترانسیلوانیا از فرصت خود برای ارائه همان کمدی قابل پیش‌بینی مورد انتظار ما از این مجموعه استفاده نمی‌کند، بسیاری از آن‌ها با سرعتی گیج‌کننده ارائه می‌شوند و هر از گاهی الهام‌بخش می‌شوند. هتل ترانسیلوانیا جدید تلاشی است که فقط برای بچه‌ها انجام می‌شود، یک حمله بیش‌فعالی با موعظه‌های سبک که در پایان مانند یک ویتامین یا مواد معدنی در یک کاسه شربت ذرت با قند بالا پرتاب می‌شود.

گاردین

نمی توان با چند جوک که لزوما هم خنده‌دار نیست با ترکیب صدای آدام سندلر در مقام یک دراکولا و کمی خلاقیت بصری که به لطف کارگردان اضافه شده است، محصول با کیفیتی تولید کنید. هتل ترانسیلوانیا در سری جدید به هیچ کدام از اهدافش نرسید.

سایت thewrap

هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا بار دیگر دوام و ماهیت خوش ساخت انیمیشن‌های کمدی هیولایی ماجراجویی سونی را ثابت می‌کند. این شرکت می‌گوید که «هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا» چهارمین و آخرین فیلم از مجموعه‌های فانتزی‌پسند بچه‌ها خواهد بود. همچنین این اولین فیلم «هتل ترانسیلوانیا» است که توسط گندی تارتاکوفسکی کارگردانی نشده است.

 

صداپیشگان انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴

مجموعه هتل ترانسیلوانیا، یک گروه صداپیشه دارد که اعضای اصلی آن، برایان هال، سلنا گومز و اندی سمبرگ هستند. بد نیست بدانید کوین جیمز در نقش فرانکنشتاین، فرن درشر در نقش یونیس، استیو بوشمی در نقش وین، مالی شنن در نقش واندا، دیوید سپید در نقش گریفین، کیگان-مایکل کی در نقش موری و کاترین هان در نقش اریکا دیگر صداپیشگان این انیمشن هستند.

 

دوبله فارسی هتل هتل ترانسیلوانیا ۴ | اختصاصی فیلیمو

دوبله آخرین قسمت هتل ترانسیلوانیا را در فیلیمو می‌توانید ببینید که کار شاخصی است از بروبچه‌های موسسه فرهنگی و هنری سورن که این کارشان را به استاد چنگیز جلیلوند تقدیم کرده‌اند. با آن‌ها آشنا شوید؛

  • مدیر دوبلاژ: عرفان هنربخش
  • مترجم: سعیدرضا منصوری
  • صداپرداز: رضا سلطانی
  • ترانه‌سرایان: عرفان هنربخش، فرهاد اتقیایی، بهزاد الماسی
  • میکس موسیقی: بهزاد الماسی
  • صداپیشگان:
    فرهاد اتقیایی (لولوخان)
    عرفان هنربخش (جانی/ مومیایی)
    ساناز غلامی (میویس)
    عباس چهاردهی (آقا گرگه/ ون‌هلسینگ)
    بهزاد الماسی (ناپیدا)
    ناصر محمدی (فِرانکِشتاین)
    مینا مومنی (فَرانَکِشتاین)
    سمیه الیاسی (ناخدا اریکا)
    راضیه فهیمی (خانم گرگه)
    شهره روحی (بریتنی)
    آیدین الماسیان (خلبان)
    پرستو عامری (مهماندار)
    علیرضا وارسته
    فریبا ثابتی
    سیامک عباسقلی‌زاده
    روژینا ظهوری
    کیوان صادقی‌یگانه
    مسعود تقی‌پور

 

حاشیه‌های هتل ترانسیلوانیا : ترانسفورانیا

  • در فوریه ۲۰۱۹ سونی پیکچرز اعلام کرد که چهارمین فیلم از مجموعه هتل ترانسیلوانیا را می‌خواهد بسازد.
  • در اکتبر ۲۰۱۹ جندی تارتاکوفسکی اعلام کرد که فیلم را کارگردانی نخواهد کرد.
  • در سپتامبر ۲۰۲۰ جنیفر کلوسکا و درک دریمون، هنرمند استوری بورد در دو دنباله اول هتل ترانسیلوانیا به عنوان کارگردان فیلم انتخاب شدند. این در حالی بود که فیلمنامه قسمت چهارم را تارتاکوفسکی نوشت و با همراهی سلنا گومز تهیه‌کننده اجرایی این قسمت شدند. سلنا گومز همچنین صداپیشه یکی از شخصیت‌های این انیمیشن است.
  • شاید برایتان جالب باشد که به خاطر همه‌گیری کرونا تمامی مراحل تولید این انیمیشن از راه دور و به صورت دورکاری انجام شده است.
  • آنطور که سونی پیکچرز گفته، در برنامه جدید اکران هتل ترانسیلوانیا ۴ : ترانسفورانیا هیچ برنامه افتتاحیه‌ای ندارد، علت هم همان کرونا است.
  • تاخیرهای چندین و چندباره در اکران این فیلم یکی از مهم‌ترین حاشیه‌های آخرین قسمت انیمیشن هتل ترانسلیوانیا است.

 

عکس‌های فیلم هتل ترانسلیوانیا ۴

عکس فیلم هتل ترانسلیوانیا 4 عکس هتل ترانسلیوانیا 4 عکس انیمیشن هتل ترانسلیوانیا 4

بنر هتل ترانسلیوانیا ۴

سلنا گومز و تهیه‌کنندگی انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴

هتل ترانسیلوانیا 4

[خبر منتشر شده در ۱ آذر ۱۳۹۹]

سلنا گومز برای اجرا در انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا ۴» (با عنوان اصلی «Hotel Transylvania») آماده می‌شود که به همت کمپانی سونی پیکچرز انیمیشن تهیه شده است. گومز در این مجموعه انیمیشن نقش ماویس (دختر دراکولا) را بازی می‌کند و البته در قسمت جدید به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان فیلم نیز حضور دارد.

جنیفر کلوشکا و درک دریمون، انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا ۴» را از روی فیلمنامه‌ای که گندی تارتاکوفسکی نوشته است، کارگردانی می‌کنند. همچنین گندی تارتاکوفسکی در کنار میشل مردوکا تهیه‌‌کنندگی اجرایی فیلم را انجام می‌دهند. در اصل قرار بود خود تارتاکوفسکی فیلمی را که نوشته است، کارگردانی هم بکند که بعداً مشخص شد کلوشکا و دریمون این کار را انجام خواهند داد.

مجموعه «هتل ترانسیلوانیا» توانست به سرعت چیزی در حدود ۱۳ میلیارد دلار از اکران جهانی سه فیلم قبلی و یک اسپین‌آف بدست آورد و همچنین شخصیت جذاب دراکولا (با صداپیشگی آدام سندلر) و هتل بسیار گرانقیمتش را که به دور از دنیای انسانی فعالیت می‌کند، به مخاطبان معرفی کرد.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا

سازندگان این مجموعه، هنرمندان بزرگی چون آدام سندلر، اندی سمبرگ، سلنا گومز ، کوین جیمز، فرن درشر، استیو بوسمی، مالی شنون و دیوید اسپید را در گروه صدا‌پیشگان «هتل ترانسیلوانیا ۴» قرار داده‌اند. با اینکه هنوز لیستی از کسانی که در این انیمیشن جدید اجرا خواهند داشت تایید و منتشر نشده است، اما امیدواریم تمام هنرمندانی که از آن‌ها یاد کردیم در قسمت جدید انیمیشن تارتاکوفسکی حضور داشته باشند. متاسفانه هنوز جزئیاتی از فیلمنامه این قسمت منتشر نشده است اما مطمئن باشید که به محض انتشار خلاصه‌ای از این انیمیشن، آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

25 نظر
  1. یه خر می‌نویسد

    راس میگم به خدا این هتل ترانسیلوانیا ۳ هست نه ۴

  2. طاها می‌نویسد

    ببخشید این هتل ترانسیلوانیا ۳ هست نه ۴

  3. یه بد بختی می‌نویسد

    مینویسم به چی تبدیل میشه

  4. ؟؟؟؟؟؟؟ می‌نویسد

    امروز ۴ دی هست
    چرا نمیاد نکنه اردیبهشت بیاد …..

  5. Mahan می‌نویسد

    بابا الان ۲۲ اذر و هنوز منتشر نشده

  6. علی می‌نویسد

    پس الان آذره چرا منتشر نشد
    ولی چرا قسمت آخرشه خیلی باحال بود
    لولو خان زشت میشه

  7. آرمان می‌نویسد

    فکر کنم بالاخره اکران شده

  8. 0000 می‌نویسد

    h[r hlvmc6 hfhki

  9. Haniyeh می‌نویسد

    چراااااا قسمت آخرشه عالیه این انیمیشن

  10. ؟؟؟؟؟؟؟ می‌نویسد

    امروز ۲۶ دی ماه . هنوز نیومده . چرا هی عقب و جلوش میکنن

  11. مهدی می‌نویسد

    پس چرا در فیلیمو منتشر نمیشه؟

  12. عاشق هتل ترانسیلوانیا می‌نویسد

    سلام قرار بود ۹ مهر بیاد چرا نیومد

  13. Marzieh می‌نویسد

    خیلی ممنونم❤❤

  14. شادیسا می‌نویسد

    کسانی هم که میخواهند تیلر (هتل ترانسیلوانیا ۴ ) و ( خانواده آدامز ۲) را تماشا کنند در گوگل سرچ کنند

  15. شادیسا می‌نویسد

    دوستانی که گفتند کی هتل ترانسیلوانیا ۴ با دوبله می آید ، (۱ دی ۱۴۰۰ )و بدون دوبله ( ۲۲ شهریور یا اواخر مهر ۱۴۰۰ ) می آید و کسانی که میپرسند (خانواده آدامز ۲) کی می آید ، (اواخر مهر ۱۴۰۰ می آید)

  16. مرینت می‌نویسد

    کاش ۱ مرداد می امد

  17. مرینت می‌نویسد

    چرا ننوشته اکرانش کیه

  18. ناشناس می‌نویسد

    قرار شده اوایل مهرماه ۱۴۰۰ بیاد

  19. حسین می‌نویسد

    سلام چه وقتی دوبله فارسی میاد؟

  20. حسین می‌نویسد

    سلام کی دوبله فارسی میشه؟

    1. سها ذاکری | سردبیر فیلیمو شات می‌نویسد

      سلام دوست عزیز
      نسخه دوبله‌شده این انیمیشین پرطرفدار، نیمه مهرماه روی آرشیو فیلیمو قرار می‌گیره.

  21. نازین می‌نویسد

    قراره مهر ماه بیرون بیاد من پیج هتل ترانسیلوانیا رو تو اینستا دارم و گفته ۲۳ سپتامبر قراره بیرون بیاد که مساوی ۱ مهر هست

  22. یاسین می‌نویسد

    پس چرا نیومد؟

  23. نازنین می‌نویسد

    چه عالی

  24. ندا می‌نویسد

    چه عالی💖

fosil