فیلم «زنجیره»، پروژه جدید ادگار رایت بعد از «سوهو»

فیلم «زنجیره» که اقتباس از رمانی به همین نام است، توسط ادگار رایت ساخته می‌شود و این یکی از چند پروژه‌ای است که در برنامه کاری این کارگردان مشهور وجود دارد.‬

فیلم «زنجیره» که اقتباس از رمانی به همین نام است، توسط ادگار رایت ساخته می‌شود و این یکی از چند پروژه‌ای است که در برنامه کاری این کارگردان مشهور وجود دارد.‬
آینده به کام طرفدارهای ادگار رایت است، چرا که این مغز متفکر و سازنده فیلم «بیبی راننده» (با عنوان اصلی Baby Driver) قرار است فیلم «زنجیره» (با عنوان اصلی The Chain) که اقتباسی از رمان آدرین مک‌کینتی محصول سال ۲۰۱۹ است را برای شرکت یونیورسال کارگردانی کند.‬

خبرگزاری ددلاین گزارش داده است که شرکت یونیورسال این فیلم را با قراردادی هفت‌رقمی خریداری کرده است. جین گولدمن (نویسنده فیلم‌های «کینگزمن: سرویس مخفی» با عنوان اصلی Kingsman: The Golden Circle‬ و «مردان ایکس: کلاس اول» با عنوان اصلی ‫X-Men: First Class‬) فیلمنامه فیلم «زنجیره» را خواهد نوشت و اریک فلنر، تیم بوان، نیرا پارک، شان سالرنو و ادگار رایت تهیه‌کننده‌های فیلم خواهند بود. همچنین مت رایلی معاون اجرائی تولید شرکت یونیورسال از طرف این استودیو بر فیلم نظارت خواهد کرد.
داستان «زنجیره» مک‌کینتی، درباره زنی به نام ریچل است که متوجه می‌شود دختر یازده‌ساله‌اش ربوده شده و تنها راه نجات او ربودن یک کودک دیگر است. اگر ریچل وظیفه‌ای که به‌عنوان بخشی از نقشه شیطانی آدم‌ربایی به او محول شده است را به‌تمامی انجام ندهد، فرزندش کشته خواهد شد. ریچل مصمم است که این زنجیره را بشکند و داستان کتاب درباره تجربه او به‌عنوان یک قربانی، بازمانده، آدم‌ربا و جنایت‌کار است.
خبرگزاری ایندی‌وایر نظر شرکت یونیورسال را درباره این پروژه درخواست کرده است.

کتاب «زنجیره» برای مک‌کینتی موفقیت بزرگی بود.طبق گزارش ددلاین، این کتاب در چهل‌ویک کشور به چاپ رسیده و در بیست کشور، پرفروش‌ترین کتاب شده است.
فیلم اقتباسی «زنجیره» برای رایت هم آخرین اثر از سلسله پروژه‌های قابل‌توجه این کارگردان تحسین‌برانگیز است. رایت به‌تازگی به‌عنوان کارگردان یک فیلم اقتباسی از رمان «قلبم را روی پنج تنظیم کن» از سیمون استفنسان معرفی شده که درباره رباتی است که دستخوش یک بیداری احساسی می‌شود.
رایت همچنین نویسنده و کارگردان فیلم در انتظار اکران «دیشب در سوهو» (با عنوان اصلی ‫Last Night in Soho‬) است که یک فیلم در ژانر وحشت روانشناختی است و توماسین مک‌کنزی، آنیا تیلور-جوی و مت اسمیت در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. داستان «دیشب در سوهو» درباره سفر در زمان زن جوانی به لندن سال‌های دهه ۶۰ است که تنها منجر به کشف این حقیقت می‌شود که قدرت او عواقب وحشتناکی به همراه خواهند داشت.

رایت پیش از این فیلم‌های پرفروشی مانند «شان می‌میرد» (با عنوان اصلی ‫Shaun of the Dead‬) و «اسکات پیلگریم در برابر دنیا» (با عنوان اصلی ‫Scott Pilgrim vs. the World‬) را کارگردانی کرده است. او همچنین قصد دارد تا در آینده در برنامه‌های تلویزیونی بیشتری مشارکت داشته باشد. به‌تازگی او، پارک، جو کورنیش و ریچل پرایر شرکت تولید ‫Complete Fiction‬ را راه‌اندازی کرده‌اند و در حال همکاری برای ساخت سه سریال تلویزیونی با شرکت نت‌فلیکس هستند.


منبع: Indie Wire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil