فیلم جدید وین دیزل در مرحله تولید است | پدر و پسری در دنیای اسباب‌بازی‌ها

فیلم جدید وین دیزل از بازی Rock‘ Em Sock ‘Em اقتباس می‌شود و با نوعی شوخی همراه است؛ ماجرای هیجان انگیز این فیلم با یک ماشین فوق پیشرفته توام است.

فیلم جدید وین دیزل در مرحله تولید قرار دارد. گویی که انجام کارهای دیوانه‌وار با اتومبیل‌ها (و کامیون‌ها و تانک‌ها و موشک‌ها) کافی نیست، و وین دیزل در فیلم جدیدش توجه خود را به یک بازی نمادین معطوف خواهد کرد. بخشی از این فیلم براساس بازی Rock ‘Em Sock’ Em Robots خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


فیلم جدید وین دیزل از بازی Rock‘ Em Sock ‘Em اقتباس می‌شود و با نوعی شوخی همراه است؛ او در حال آماده شدن برای بازی در این فیلم است. کمپانی‌های متل و یونیورسال با امید به تکمیل این پروژه چشم دوخته‌اند.

رایان انگل نویسنده فیلم رمپیج (با عنوان اصلی Rampage) وظیفه دارد از این بازی، یک فیلمنامه حسابی بسازد: یک داستان پدر و پسری با صحنه‌های مملو از هیجان و یک ماشین جنگی پیشرفته!

با توجه به تلاش دیزل، احتمال می‌رود که این فیلم فورا تولید شود تا مراحل تولید آن با پروژه فیلم دوقسمتی سریع و خشمگین ۹ تداخل پیدا نکند اما خبر عجیب این است که برای این فیلم هنوز کارگردانی انتخاب نشده است.


پایان مجموعه «سریع و خشمگین» دوقسمتی خواهد بود


دیزل می‌گوید:

استفاده از بازی کلاسیک Rock‘ Em Sock ‘Em، برای تولید یک فیلم اکشن بسیار هیجان‌انگیز است.


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil