فیلم جدید نیکول کاسل با اقتباس از جادوگر شهر اُز | فیلمی که در جان ته‌نشین می‌شود

فیلم جدید نیکول کاسل در دنیای هالیوود سر و صدا راه انداخته؛ کاسل در رابطه با این فیلم و همکاری با دو کمپانی بزرگ بسیار اشتیاق دارد و نوید یک فیلم موزیکال دلنشین را می‌دهد.

فیلم جدید نیکول کاسل با اقتباس از داستان جادوگر شهر اُز (با عنوان اصلی The Wizard Of Oz) در دست تولید قرار می‌گیرد؛ احتمال می‌رود این اثر یک فیلم موزیکال باشد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


جایزه انجمن کارگردانان آمریکا


در دنیای هالیوود کمتر خبری می‌تواند همانند خبر ساخت مجدد یک فیلم از روی داستانی مشهور سروصدا راه بیندازد. آخرین خبری که از این موج پرتلاطم منتشر شده، مربوط به ساخت مجدد فیلمی از روی داستان جادوگر شهر اُز است و کارگردانی آن به دست نیکول کاسل (کارگردان یکی از قسمت‌های سریال تلویزیونی نگهبانان (با عنوان اصلی Watchmen) و فیلم مرد دنیای چوب (با عنوان اصلی The Woodsman)) انجام خواهد شد.

سریال نگهبانان شبکه HBO در تاریخ تلویزیون بی‌نظیر است

تماشای نگهبانان - فیلم جدید نیکول کاسل

این اثر اقتباسی با سرمایه‌گذاری مارتی باون، ویک گادفری و مارک پلت (از طرف کمپانی فیلمسازی تمپل هیل انترتینمنت) و به تهیه کنندگی آیزاک کلازنر ساخته می‌شود. 

به گزارش ددلاین، کمپانی فیلمسازی نیو لاین، پیش از آن که نیکول کاسل را برای ساخت این اثر پیدا کند، به دنبال کارگردانی می‌گشت که سبک خودش را داشته باشد و از کارگردانان دیگر تقلید نکند.  از طرف دیگر، برای آن‌ها مهم بود که کارگردان بتواند با سرمایه و بودجه‌ای که در اختیارش گذاشته می‌شود بهترین اثر را خلق کند و با تغییرات محتمل در آغاز ساخت یک فیلم، چالش نداشته باشد.

 در سال ۱۹۳۹، از روی این رمان جذاب و محبوب کودکان (به نویسندگی ال. فرانک باوم) فیلمی کلاسیک به کارگردانی ویکتور فلمینگ ساخته شد. در سال‌های گذشته نیز سام ریمی با اقتباس از این رمان فیلمی به نام از بزرگ و قدرتمند (با عنوان اصلی Oz The Great And Powerful) ساخت. نسخه جدید اما اولین و تنها نسخه‌ای است که زیر چتر کمپانی برادران وارنر ساخته و منتشر خواهد شد. پیش بینی می‌شود نسخه اقتباسی نیکول کاسل بیشتر از فیلم سام ریمی به فیلم جادوگر شهر اُز (۱۹۳۹) شبیه باشد. احتمالاً فیلم نیکول کاسل در حوزه فیلم‌های موزیکال ساخته خواهد شد. گویا قرار است فیلمنامه آن نیز به دست دارن لمک با همراهی نیل وایدنر و گاوین جیمز نوشته شود.

کاسل در یکی از مصاحبه‌های اخیرش در رابطه با فیلم جدید، از هیجانش برای همکاری با دو کمپانی بزرگ فیلمسازی، تمپل هیل و نیولاین، در ساخت این فیلم گفت و در ادامه اضافه کرد :

من نسخه موزیکالی که در سال ۱۹۳۹ ساخته شد را هزاران بار تماشا کرده‌ام و این فیلم درجانم ته‌نشین شده و انگار که بخشی از دی‌ان‌ای من را تشکیل می‌دهد. من بسیار از این مسئولیت جدید برای بازسازی یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های دوران کودکی‌ام خوشحال و هیجان‌زده‌ام. پس از مدت‌ها، حالا فرصتی به من داده‌شده که در آن از عشق، شجاعت و تقابل میان عقل و احساس حرف بزنم. مسائلی که با توجه به شرایط دنیا، صحبت از آن‌ها واجب به نظر می‌رسد.

هنوز هیچ خبری مبنی بر انتخاب تیم بازیگران و یا حتی تاریخ اتمام فیلم‌برداری و اکران این فیلم منتشرنشده است. در این میان، شاید بد نباشد اشاره‌کنیم که فیلم نیکول کاسل تنها پروژه در دست تولید کمپانی برادران وارنر نیست و آن‌ها قرار است در آینده‌ای نه‌چندان دور با همکاری کمپانی Animal Logic فیلمی اقتباس‌شده از روی یکی از آثار دیگر ال. فرانک باوم بسازند. این فیلم قرار است به شکل اثری انیمیشنی و موزیکال از روی داستان Toto: The Dog-Gone Amazing Story of the Wizard of Oz اقتباس و ساخته شود.


منبع: ThePlaylist

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil