فیلم جدید رایان رینولدز و شان لوی با چاشنی سفر در زمان

فیلم جدید شان لوی با حضور رایان رینولدز ساخته می‌شود؛‌ این فیلم، درباره مردی است که در زمان سفر می‌کند تا از خودش در نوجوانی کمک بگیرد.

رایان رینولدز و شان لوی تصمیم گرفته‌اند همکاری جدیدی داشته باشند؛ فیلم جدید شان لوی درباره سفر در زمان است و همکاری او با رینولدز نشان می‌دهد که آن‌ها در حین ساخت «مرد آزاد» اوقات خوشی داشته‌اند.
به نظر نمی‌رسد آنها اشتباه معمول سینماگران را مرتکب شوند و برای فیلم بی‌بدیل «بازگشت به آینده» نسخه جدیدی بسازند؛ اتفاقا این فیلم با بهره‌گیری از ایده‌ای نو و بدیع از فیلمنامه نویس مشهور، تی اس نولین ساخته خواهد شد. متاسفانه در جریان تولید آن مشکلاتی بوده و فیلمنامه برای حدود هشت سال در دنیای هالیوود منتظر ساخت مانده است. یکی از دلایل این تعلیق، تام کروز بود که زمانی به هدایت و رهبری تیم فیلمسازی علاقه داشت؛ در آن زمان، ایده و طرح با نام «Our Name Is Adam» مطرح شد که کمی بعدتر به همت جاناتان تروپر تغییراتی در آن پدید آمد. رایان رینولدز، در پی این تغییرات، نقش مردی را بازی می‌کند که در زمان سفر کرده و به گذشته آمده است تا از خودش در ۱۳ سالگی کمک بگیرد؛ او در جریان این سفر با پدرش مواجه می‌شود که سن شخصیت کنونی او را دارد.


آلیسیا ویکاندر در دنباله فیلم توم ریدر حضور دارد



فیلم جدید شان لوی ، به تهیه‌کنندگی خود او و رینولدز ساخته خواهد شد؛ آن‌ها تصمیم دارند که انتشار و اکران آن در ساحل شرقی آمریکا را در اواخر امسال (‍۱۱ دسامبر) شروع کنند.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil