فیلم جدید راسل کرو یک تریلر خواهد بود

فیلم جدید راسل کرو با اقتباس از فیلمی فرانسوی محصول سال ۲۰۰۹، با عنوان «یک پیامبر» و به کارگردانی ژاک اودیار ساخته خواهد شد.

راسل کرو برای کمپانی پارامونت و در فیلم مهیج «American Son» (پسر آمریکایی) بازی خواهد کرد. دنیس لهان فیلمنامه را نوشته است و اندرو اونووبالو آن را کارگردانی خواهد کرد.
راسل کرو نقش یک گانگستر را در فیلم «American Son» ایفا خواهد کرد. دنیس لهان (فیلمنامه نویس)، اندرو اونووبالو (کارگردان) و نیل اچ موریتز هم به‌واسطه کمپانی اوریجینال فیلم، تهیه‌کننده این اثر هستند. فیلم جدید راسل کرو با اقتباس از فیلمی فرانسوی محصول سال ۲۰۰۹، با عنوان «یک پیامبر» و به کارگردانی ژاک اودیار ساخته خواهد شد.

در خلاصه‌ «American Son» آمده است:

«سزار جوان پس از فرمانبرداری‌های بسیار از گانگستری بی‌رحم، به زندان می‌افتد. در آنجا با نام مارک و با همراهی گروهی از جنایتکاران، مافیای خودش را با تبهکارانی از هر نژاد می‌سازد؛ رئیس اصلی را برکنار می‌کند و محلی را برای همکارانش در کنار مافیای ایتالیا و روسیه دست‌وپا می‌کند. آن‌ها جنایتکارانی پیشرو در نسل جدید هستند.»

نسخه اصلی فرانسوی که در سال ۲۰۰۹ با بازی طاهر رحیم انتشار پیدا کرد هم درباره‌ مرد عربی بود که اوقاتش را در زندان فرانسه می‌گذراند. جایی که درنهایت او را تبدیل به پادشاه مافیای زندان کرد. این فیلم، تا مرز دریافت جایزه‌ بزرگ جشنواره‌ فیلم کن در سال ۲۰۰۹ رفت و همچنین نامزد دریافت اسکار بهترین فیلم خارجی زبان در سال ۲۰۱۰ شد.

فیلم جدید اونووبالو نیز در ابتدا به همت سونی پیکچرز کلید خورد و در آنجا عنوان «American Son» برای آن انتخاب شد و در ادامه، کمپانی پارامونت امتیازساخت فیلم را به‌دست آورد و راسل کرو هم به پروژه پیوست.
اندرو اونووبالو با نام مستعار رپمن، نویسندگی و کارگردانی فیلم قبلی خود «Blue Story» (داستان آبی) را در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد و به اتمام رساند. این فیلم در بریتانیا نیز به شکل گسترده به روی پرده‌ رفت و مورد استقبال عموم قرار گرفت و حتی در سایت راتن تومیتوز امتیاز ۹۷ از ۱۰۰ را از مخاطبان و منتقدانش کسب کرد. اولین نمایش آنلاین این فیلم در پلتفرم‌های دیجیتال در پنجم ماه می بود.
فیلم بعدی راسل کرو که احتمال می‌رود از اولین فیلم‌های اکران شده در دوران پسا کرونا باشد، «Unhinged» است و سولستیس استودیو توزیع‌کننده آن خواهد بود. طبق برنامه‌ریزی‌های پیشین، این فیلم باید در تاریخ اول جولای امسال اکران شود.
کرو اخیرا در فیلم «تاریخچه حقیقی دار و دسته‌ کلی» حضور داشته و در مجموعه‌ تلویزیونی راجر ایلز، «بلندترین صدا»، نیز ایفای نقش کرده است.


منبع: The Wrap

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. eli می‌نویسد

    پیر نشو لعنتی 🙁

fosil