جین اسمارت به جمع بازیگران فیلم جدید دیمین شزل پیوست

جین اسمارت به جمع بازیگران فیلم جدید دیمین شزل پیوست؛ در این اثر شاهد حضور زوج رابی- پیت نیز خواهیم بود و تجربه جذاب روزی روزگاری در هالیوود تکرار می‌شود.

جین اسمارت که سال‌ها حضوری فعال در صنعت سینما داشته است، در سال‌های اخیر با نقش‌آفرینی در فیلم‌های نگهبانان (Watchmen)، و سریال‌های مر از ایست‌تون (Mare Of Easttown) و هکس (Hacks) به اوج دوران بازیگری‌اش رسیده است. او حالا برای بازی در فیلم بابل (Babylon) به جمع بازیگران فیلم جدید دیمین شزل پیوست. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


جین اسمارت برای بازی در فیلم جدید دیمین شزل به گروه بازیگران فیلم بابل پیوست تا تعداد ستاره‎‌های این فیلم حتی از Knives Out 2 هم بیشتر شود!

قبل از گفتن نام دیگر بازیگران این فیلم یک‌نفس عمیق بکشید! مارگو رابی، برد پیت، دیه‌گو کالوا، جوان آدپو، لی جون لی، کاترین واترستون، مکس مینگلا، لوکاس هاس، اولیویا وایلد، اسپایک جونز، فیبی تانکین و توبی مگوایر در این فیلم پرستاره نقش‌آفرینی خواهند کرد.

شزل نویسندگی و کارگردانی فیلم بابل را برعهده دارد. فیلم او دهۀ ۱۹۲۰ را به‌تصویر می‌کشد، یعنی دورانی که تغییرات اتفاق افتاده در هالیوود به شکل‌های مختلفی روی زندگی افرادی که در این صنعت مشغول به‌کار بودند، اثر گذاشت. بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، اسمارت نقش روزنامه‌نگار/منتقدی را بازی می‌کند که سرنوشت حرفه‌ای بسیاری از افراد، به نوشته‌های او بستگی دارد.

این فیلم در روز کریسمس در تعداد محدودی از سینماها اکران خواهد شد تا بتواند در لیست جوایز مراسم‌های سینمایی مختلف قرار بگیرد، و سپس در ۶ ژانویه (۱۶ دی ۱۴۰۰) به شکل سراسری روی پردۀ سینما خواهد رفت.

منبع: EmpireOnline


رایزنی با مارگو رابی برای بازی به جای اما استون درفیلم بابل دیمین شزل

خبر منتشر شده در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
سال گذشته اخباری درباره دیمین شزل (کارگردان فیلم لالالند با عنوان اصلی La La Land) منتشر شد که قصد دارد در فیلم آینده خود با عنوان بابل (با نام اصلی Babylon)، برد پیت را در کنار هنرپیشه زن برنده اسکار یعنی اما استون قرار دهد. متاسفانه برنامه‌ریزی‌ها به‌درستی پیش نرفت و شزل نتوانست از بازی اما استون در فیلم جدیدش بهره ببرد. اما این کارگردان محبوب حالا مذاکراتی را با مارگو رابی برای ایفای نقشی که قرار بود به اما استون سپرده شود، آغاز کرده است. برای اطلاعات بیشتر درباره جزییات حضور مارگو رابی در فیلم جدید دیمین شزل با فیلیمو شات همراه باشید.


توضیحات ارائه‌شده درباره فیلم بابل آن را درامی در رده R توصیف می‌کند. داستان، در دوران گذار هالیوود از سینمای صامت و ظهور دیالوگ در فیلم‌ها اتفاق می‌افتد. در این داستان که توسط خود شزل نوشته شده است، افرادی واقعی از تاریخ، با شخصیت‌هایی خیالی در تعامل هستند. اگر شزل با رابی برای بازی در فیلم بابل به توافق برسد، زوج درخشان رابی و پیت در فیلم روزی روزگاری در هالیوود (با عنوان اصلی Once Upon A Time In Hollywood) دوباره در کنار هم قرار خواهند گرفت و دوباره داستانی از زندگی واقعی مردم با چاشنی اتفاقاتی خیالی به روی پرده خواهد رفت.

کمپانی پارامونت با تقبل بودجه سنگین ساخت فیلم بابل، به‌عنوان حامی اصلی آن شناخته می‌شود. پارامونت امیدوار است تا در روز کریسمس سال آینده، اکران محدود این فیلم محقق گردد و در فصل جوایز حضور داشته باشد. اکران عمومی فیلم بابل در تاریخ هفتم ژانویه انجام خواهد شد و از آن جا که قسمتی از فیلم در لس‌آنجلس که هنوز مرکز شیوع بیماری کرونا به شمار می‌رود فیلمبرداری خواهد شد، این کمپانی برنامه‌ریزی دقیقی برای از سرگیری تولید فیلم انجام داده است.
بر اساس گزارش مجله کولیدر، علاوه‌بر مارگو رابی، لی جون لی از سریال قاتلان وو (با نام اصلی Wu Assassins) نیز در حال پیوستن به گروه سازنده فیلم بابل است تا در نقش یکی از شخصیت‌های واقعی یعنی هنرپیشه‌ای به نام آنا می وونگ بازی کند. گفته می‌شود که وونگ اولین هنرپیشه چینی- آمریکایی بوده است که در هالیوود به عنوان بازیگر فعالیت کرده.
به نظر شما آیا مارگو رابی جایگزین مناسبی برای اما استون در فیلم جدید دیمین شزل خواهد بود؟


درباره مارگو رابی، ستاره این روزهای هالیوود؛ بلوند واقعی


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil