برندن فریزر را در فیلم جدید دارن آرونوفسکی خواهیم دید

فیلم جدید دارن آرونوفسکی برگرفته از نمایشنامه‌ای به نام وال است. او برندن فریزر را برای ایفای نقش اول فیلم انتخاب کرده است.

چند سالی است که از آخرین فیلم دارِن آرونوفسکی به نام مادر (با عنوان اصلی Mother) می گذرد و پس از این کار، او فقط به‌عنوان تهیه‌کننده به همکاری با دیگر فیلمسازان و همچنین پروژه‌های متفرقه مشغول بوده است. طبق گزارش‌های اعلام‌شده، این کارگردان محبوب هالیوودی تصمیم به آب کردن یخ چندساله کارنامه‌اش گرفته و می‌خواهد فیلمی با عنوان وال (با عنوان اصلی The Whale) بسازد که برگرفته از نمایشنامه‌ای با همین نام است. در همین راستا، برندن فریزر برای ایفای نقش اول فیلم جدید دارن آرونوفسکی انتخاب شده است. باید اضافه کرد که این بازیگر آمریکایی-کانادایی را بیشتر به خاطر سه‌گانه مومیایی (باعنوان اصلی The Mummy) می‌شناسیم.

نمایشنامه وال اثر ساموئل دی. هانتر، نمایشنامه نویس ۴۰ساله آمریکایی است. این اثر در یک سالن آف-برادوِی (سالن تئاتری با ظرفیت ۱۰۰ تا ۴۵۰ تماشاگر) در نیویورک به روی صحنه رفت و به‌خاطر تاثیرگذاری عمیق و خلاقانه‌ای که بر روی تماشاچیان و منتقدین گذاشت، توانست جوایز لوسیل لورتِل و دراما دِسک را در سال ۲۰۱۲ از آن خود کند. فیلمی که قرار است براساس داستان این نمایشنامه تولید شود، حکایت زندگی یک مرد میانسالِ ۶۰۰ پوندی به اسم چارلی است که پیش‌تر خانواده‌اش را به‌خاطر معشوقه‌اش ترک می کند؛ این موضوع باعث قطع ارتباط چارلی و خانواده اش می شود. حالا او بعد از مرگ معشوقه‌اش، سعی دارد مجددا با خانواده و به‌خصوص دختر ۱۷ ساله‌اش ارتباط برقرار کند و می‌خواهد به جبران گذشته بپردازد.

اگر فریزر بتواند از پس نقشی که به او داده می‌شود بربیاید، آینده بازیگری‌اش قطعاً تغییر خواهد کرد. هانتر نویسنده وال از اینکه نمایشنامه‌اش به سینماها آورده می‌شود، به‌شدت خوشحال است و در مصاحبه با دِدلاین می‌گوید:

«اصلا از این بهتر نمی‌شود؛ اینکه قرار است نمایشنامه‌ام، که کاملا براساس اتفاقات شخصی نوشته شده، پا به پرده سینما بگذارد.»

و در ادامه می‌گوید:

«سال اول دانشگاه بودم که فیلم مرثیه‌ای برای یک رویا (باعنوان اصلی Requiem For a Dream) را دیدم و از آن وقت به بعد طرفدار کارهای دارِن شدم. از همان دوران هم بود که اولین نمایشنامه‌هایم را نوشتم.»

او در آخر گفتگو اضافه کرد:

«بابت اینکه دارِن هوش و توانش را برای ساخت این فیلم خرج خواهد کرد، قدردانش هستم.»

با اینکه ۲۰ سال از فیلم مرثیه‌ای برای یک رویا می‌گذرد، کمتر کسی را می‌توان یافت که داستان کلی فیلم را فراموش کرده باشد! آیا فیلم جدید دارن آرونوفسکی هم به‌اندازه دیگر کارهای وی موفق خواهد بود؟


چرا بتمن دارن آرونوفسکی ساخته نشد؟


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil