فیلم جدید جیک جیلنهال اقتباسی از یک رمان گرافیکی خواهد بود

خبرها حاکی از آن هستند که فیلم جدید جیک جیلنهال با عنوان «Snow Blind»، برگرفته از یک رمان گرافیکی به همین نام است و او تهیه‌کننده و بازیگر آن خواهد بود.

جیک جیلنهال به بازی در فیلم‌های هیجان‌انگیز معروف است و در فیلم‌هایی مانند «شبگرد» (با عنوان اصلی Nightcrawler) و «زندانیان» (با عنوان اصلی Prisoners) خوش درخشیده؛ خبرها حاکی از آن هستند که فیلم جدید جیک جیلنهال با عنوان «Snow Blind»، برگرفته از یک رمان گرافیکی به همین نام است و او تهیه‌کننده و بازیگر آن خواهد بود.
گوستاو مولر (کارگردان فیلم «گناهکار» با عنوان انگلیسی The Guilty) قرار است در این پروژه اولین فیلم انگلیسی زبان خود را کارگردانی کند و با جیک جیلنهال که در بازسازی آمریکای فیلم «گناهکار» هم نقش‌آفرینی می‌کند، همکاری مجدد داشته باشد.

پاتریک نس، نویسنده کتاب‌های «با آشفتگی قدم زدن» و «هیولایی فرامی‌خواند»، فیلمنامه این فیلم را خواهد نوشت. کتاب گرافیکی «Snow Blind» که توسط آلی مسترز و تایلر جنکینز خلق شده درباره پسری است که کشف می‌کند خانواده‌اش به خاطر شهادت در دادگاه تحت حفاظت هستند. فضاهای توصیف شده از فیلم چیزی است بین فیلم «زندانیان» و فیلم درام «از نفس افتاده» (با عنوان اصلی Running on Empty) به کارگردانی سیدنی لومت در سال ۱۹۸۸، که در آن ریور فینیکس نقش مرد جوانی را بازی می‌کند که پدر و مادرش فراری هستند.

جیلنهال به همراه ریوا مارکر، شریک خود در شرکت «نه داستان» و همچنین راس ریچی، استفان کریستی و آدام یولین از استودیوی !BOOM تهیه‌کننده این فیلم هستند. جیلنهال و مولر برای «Snow Blind» ویدیوی تبلیغاتی کوتاهی ساختند و با سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به شراکت، در Zoom جلسه گذاشتند. تا الان شرکت‌های پخش آنلاین و استودیوهای متعددی رقم‌های پیشنهادی خود را برای شراکت در این پروژه اعلام کرده‌اند و دور از انتظار نیست که به زودی شرکت توزیع‌کننده‌ای هم به این پروژه ملحق شود.

جیلنهال بعد از بازی در نقش میستریوی شرور در فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (با عنوان اصلی Spider-Man: Far from Home) از بازیگری صرف‌نظر کرد و امسال تمرکز خود را روی تولید گذاشته است و چهار فیلم آماده برای توزیع دارد. فیلم‌هایی مانند فیلم درام جنایی و زن‌محور «خبر فوری در شهرستان یوبا» (با عنوان اصلی Breaking News in Yuba County) به کارگردانی تیت تیلور، فیلم هیجانی و پر از ستاره‌های سینمایی «همیشه شیطانی» (با عنوان اصلی Devil All the Time) به کارگردانی آنتونیو کمپس، فیلم درام «جو بل خوب» (با عنوان اصلی Good Joe Bell) به کارگردانی رینالدو مارکوس گرین و فیلم ژانر وحشت «یادگار مقدس» (با عنوان اصلی Relic) به کارگردانی ناتالی اریکا جیمز؛ که گروه کامل و متنوعی از فیلمسازهای بااستعداد را تشکیل می‌دهند و جیلنهال برای فرصت دادن به این کارگردان‌های منحصربه‌فرد، شایسته تحسین است.

اخبار فیلم «Snow Blind» برای اولین بار توسط خبرگزاری Deadline منتشر شد و درحالی که هنوز مشخص نشده است که این پروژه، فیلم جدید جیک جیلنهال برای ظاهر شدن در مقابل دوربین هست یا نه، تنها فیلم دیگر او که به نظر می‌آید برای ساخت چراغ سبز گرفته باشد «تقسیم» (با عنوان اصلی The Division) است، که او را در نقش مقابل جسیکا چستین قرار می‌دهد و دیوید لیچ هم کارگردانی فیلم را بر عهده دارد. جیلنهال همچنین تهیه‌کنندگی فیلم جنایی«خشم طلاکاری شده» (با عنوان اصلی Gilded Rage) را هم بر عهده دارد که بر اساس داستانی واقعی است.


منبع: Collider

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil