فیلم جدید جیمز کامرون | اقتباسی سینمایی از داستان کشف دنیای درخت مادر

فیلم جدید جیمز کامرون درباره درخت مادر با تهیه‌کنندگی جیک جیلنهال و بازیگری ایمی آدامز تولید می‌شود.

فیلم جدید جیمز کامرون یک اقتباس سینمایی با روایتی بسیار جذاب و تماشایی درباره حیات درخت مادر و شبکه ارتباطی درختان در زیر زمین است که در دست تولید قرار گرفته. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


فیلم پدر برنده اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی


سوزان سیمارد دانشمندی است که می‌تواند ادعا کند جیمز کامرون را تحت تاثیر قرار داده؛ زندگی این زن و خاطرات او بعلاوه کشف شگفت‌انگیزش در رابطه با درخت مادر، تبدیل به ماجرایی الهام‌بخش و یک اقتباس سینمایی شده است.

فیلم جدید جیمز کامرون درباره درخت مادر با تهیه‌کنندگی جیک جیلنهال و بازیگری ایمی آدامز تولید می‌شود. این فیلم ماجرایی جذاب از کشف سوزان سیمارد را روایت می‌کند که مشخص می‌کند درختان از طریق شبکه‌ای از قارچ‌ها در زیر زمین باهم ارتباط برقرار می‌کنند. این کشف، نگاه جهان را نسبت به درختان برای همیشه تغییر داد؛ ضمن اینکه ممکن است این ماجرا برای شما تداعی‌کننده داستانی آشنا نیز باشد: درختی از روح (AKA Vitraya Ramunong) در فیلم آواتار!

نکته مهم درباره سیمارد این است که سفر کشف او اصلا مسیر ساده‌ای نبوده؛ در ابتدا یافته‌های انقلابی وی درباره درختان و ارتباط آنها با زندگی پیرامون، نادیده گرفته شد و حتی مورد تمسخر قرار گرفت، اما او این مسیر را با تلاش مضاعف به جایی رساند که اکنون از تحقیقات و داده‌هایش پشتیبانی جدی می‌شود.

حضور ایمی آدامز در فیلم جدید جیمز کامرون

در این میان، ایمی آدامز به‌عنوان ستاره‌‌ای که قرار است در این فیلم نقش‌آفرینی کند، بسیار ذوق‌زده و مشتاق است. او می‌گوید:

قصه سوزان برای من بسیار الهام‌بخش بوده و ما ماجرایی خلاقانه را برای روایت به‌دست آورده‌ایم؛ کشفی که سوزان برای ما به ارمغان آورده دیدگاه ما درباره جهان و ارتباط با محیط زیست را دگرگون کرد.

درخت مادر نه تنها یک خاطره بسیار زیبا در مورد زندگی تأثیرگذار یک زن است، بلکه همچنین فراخوانی برای محافظت، درک و ارتباط با دنیای طبیعی است.

ما از همکاری با جیک و ریوا (شریک تهیه‌کننده جیلنهال) بسیار هیجان‌زده‌ایم که داستان مهم زندگی سوزان را برای نمایش دامنه کارهای پیشگامانه او به ارمغان می‌آورد.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil