یک «جنگ ستارگان» جدید در راه است!

به گزارش ورایتی، کمپانی لوکاس‌فیلم در حال ساخت یک فیلم بلند جدید از سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» است؛ جی دی دیلارد و مت اونز در این پروژه مشارکت دارند.

به گزارش ورایتی، کمپانی لوکاس‌فیلم در حال ساخت یک فیلم بلند جدید از سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» است؛ جی دی دیلارد، نویسنده و کارگردان فیلم «حیله» و مت اونز نویسنده «لوک کیج» در این پروژه مشارکت دارند. فیلم جدید «جنگ ستارگان» هنوز در مراحل اولیه تولید است و تمامی جزئیات درباره شخصیت‌ها، مکان‌ها و موقعیت زمانی داستان در کهکشان «جنگ ستارگان» مانند رازی سربسته باقی مانده. حتی هنوز معلوم نیست که  آیا دیلارد فیلم را کارگردانی می‌کند؟ و اینکه این پروژه در سینماها نمایش داده می‌شود یا در سرویس استریم ویدیو دیزنی پلاس؟اگر با ساخت این پروژه موافقت شود، اولین باری خواهد بود که یک فیلمساز سیاه‌پوست، تیم هنرمند پشت‌صحنه یک فیلم از مجموعه «جنگ ستارگان» را هدایت می کند.

دیزنی و لوکاس‌فیلم از اظهارنظر خودداری کرده‌اند. در حال حاضر ابهامات زیادی درباره این فیلم جدید وجود دارد که آینده «جنگ ستارگان» در دیزنی را هم مبهم نشان می‌دهد.
از طرف دیگر، ریان جانسون (کارگردان فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای») هنوز در حال تولید مجموعه‌ای از فیلم‌های «جنگ ستارگان» برای لوکاس‌فیلم در مدیوم سینماست، اما به‌طور همزمان توسط کمپانی لاینزگیت استخدام شده تا دنباله فیلم پرطرفدار «چاقوکشی» محصول ۲۰۱۹ را بسازد. کوین فایگی هم در حال تولید فیلمی از سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» است و بنا بر شنیده‌ها، لیتا کالوگریدیس فیلمنامه‌نویس معروف (نویسنده فیلم‌های «آواتار» و «جزیره شاتر») در حال نوشتن فیلم بلندی برای لوکاس‌فیلم بر اساس سری بازی‌های ویدیویی محبوب «جنگ ستارگان: شوالیه‌های جمهوری قدیم» است.

هرچند که دیزنی سه فیلم از سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» برای اکران در سینماها در دسامبر ۲۰۲۲، دسامبر ۲۰۲۴ و دسامبر ۲۰۲۶ دارد، هیچ پروژه دیگری، به این تاریخ‌ها اضافه نشده است.
از طرف دیگر، حداقل در دیزنی پلاس برنامه‌ها مشخص‌تر به نظر می‌رسد. باب ایگر (رئیس کمپانی والت دیزنی) ماه قبل به سرمایه‌گذاران گفت که اولویت سال‌های بعد برای پروژه «جنگ ستارگان»، نمایش آن در تلویزیون است؛ که ممکن است شامل اسپین‌آف «ماندالورین»، سریال پرطرفدار دیزنی پلاس باشد که پخش دومین فصل آن از ماه اکتبر آغاز می‌شود. لوکاس‌فیلم هنوز هم در تلاش است تا سریال از پیش برنامه‌ریزی‌شده‌اش با یوان مک‌گرگور (در نقش اوبی‌وان کنوبی) را پیش ببرد، اگرچه بعد از جدا شدن حسین امینی نویسنده آن از پروژه، فرایند تولید باید تا ۲۰۲۱ به تعویق بیفتد. (مک‌گرگور به ورایتی گفته است که «این تأخیر، آنقدرها هم که به نظر می‌آید نمایشی/دراماتیک نیست.») و مجموعه «روگ وان» با بازی دیه‌گو لونا در نقش کاسین اندور هنوز در حال ساخت برای اکران در سال ۲۰۲۱ است.
اینکه این فیلم بلند جدید در مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» چه جایگاهی دارد، هنوز مشخص نیست؛ شاید فقط یودای کودک جواب را می‌داند.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil