رامی ملک به فیلم جدید جان دیوید واشنگتن و دیوید او راسل پیوست

فیلم جدید جان دیوید واشنگتن اثری از دیوید او. راسل است که در آن با مارگو رابی و کریستین بیل همکاری خواهد کرد. رامی ملک به‌تازگی به این پروژه پیوسته است.

فیلم جدید جان دیوید واشنگتن و دیوید او راسل با انتخاب‌های جنجالی کارگردان در راه است؛ سابقه دیوید راسل در انتخاب بازیگر، اغلب یکی از موضوع‌های بحث‌برانگیز بوده است، ولی او همچنان بازیگران معروف را برای فیلم‌هایش انتخاب می‌کند. در همین راستا، در آخرین پروژه‌اش که هنوز عنوانی هم ندارد، رامی ملک و زوئی سالدانیا را نیز به گروه بازیگران اضافه کرده است.
باید گفت که در حال حاضر پرده‌ای روی داستان و اتفاقات فیلم کشیده شده و هنوز اطلاعاتی در دسترس نداریم، ولی طبق گزارش ددلاین، چارچوب اصلی داستان فیلم زائیده فکر خود دیوید او راسل است.

ما همچنان منتظر تماشای بازی رامی ملک در فیلم زمانی برای مردن نیست (با عنوان اصلی No time to Die) هستیم، که جدیدترین فیلم مجموعه جیمز باندی است. خبر خوب اینکه هانس زیمر ساخت موسیقی فیلم جدید راسل را بر عهده گرفته و زمان اکرانش تا اواخر سال ۲۰۲۱ (پاییز ۱۴۰۰) به تعویق افتاده است. از طرف دیگر، زوئی سالدانیا مشغول بازی در دنباله فیلم آواتار (با عنوان اصلی Avatar) است که طبق اعلام منابع رسمی در ۱۸ دسامبر۲۰۲۲ (۲۷ آذر ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.


رونمایی از تصویرسازی‌های جدید فیلم آواتار ۲ ساخته جیمز کامرون

منبع: EmpireOnline


خبر تکمیلی منتشرشده در تاریخ ۱۹ مهر ۹۹
پیش از این، حضور مارگو رابی و کریستین بیل برای بازی در این فیلم قطعی شده‌ بود، که با همکاری استودیو نیو رجنسی ساخته می‌شود. و حالا طبق آخرین اخبار، یک نفر دیگر هم به این فیلم جدید اضافه شده است: جان دیوید واشنگتن که قرارداد همکاری در پروژه بدون نام دیوید او. راسل را امضا کرده. برای اطلاع از جزییات با فیلیمو شات همراه باشید.


راسل نویسنده و کارگردان این فیلم است و آن را بر اساس فیلم‌نامه‌ خود کارگردانی می‌کند؛ فیلمی که هنوز جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست.
طبق برنامه، مراحل تولید این فیلم از ماه ژانویه و در لس‌آنجلس آغاز خواهد شد. فیلم‌برداری بر عهده ‌یامانوئل لوبزکی (ملقب به چیوو) خواهد بود. وظیفه‌ توزیع این فیلم بر عهده‌ کمپانی نیو رجنسی، شرکت فاکس قرن بیستم و والت دیزنی خواهد بود. همچنین تهیه‌کننده‌ این فیلم پر ستاره، متیو بادمن است. او پیش از این در فیلم‌های «جوی» (با عنوان اصلی «Joy») و «حقه‌بازی آمریکایی» (با عنوان اصلی «American Hustle») با دیوید او. راسل همکاری داشته است.
ناگفته نماند مایکل بی. جردن مدتی قبل از واشنگتن به این پروژه اضافه شده بود.


لیست نامزدهای گلدن گلوب ۲۰۲۱


راسل کارگردان و فیلم‌نامه‌نویسی حرفه‌ای در دنیای سینماست و حتما حداقل یکی از فیلم‌هایش را دیده‌اید. او برای نویسندگی و کارگردانی فیلم های «حقه‌بازی آمریکایی» و «دفترچه امیدبخش» (با عنوان اصلی «Silver Lining Playbook») نامزد جایزه‌ اسکار شد و آخرین اثرش فیلم «جوی» با بازی جنیفر لارنس است که در سال ۲۰۱۵ برای شرکت فاکس ساخته شد. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به «لاس زدن با فاجعه» (با عنوان اصلی «Flirting with Disaster»)، «زدن میمون» (با عنوان اصلی «Spanking the monkey») «سه پادشاه» (با عنوان اصلی «Three kings») و «قلب من هاکبی» (با عنوان اصلی «I Heart Huckabees») اشاره کرد.

واشنگتن با بازی نقش اصلی در سریال کمدی شبکه اچ‌بی‌او به نام «فوتبالیست‌ها» (با عنوان اصلی «Ballers») و بازی در نقش ران استالورث در فیلم «بلکککلنزمن» (با عنوان اصلی «BlacKkKlansman») به شهرت رسید و برنده‌ جایزه‌ گلدن گلوب برای بهترین بازیگر شد. در فیلم جدید کریستوفر نولان به نام «انگاشته» ایفای یکی از نقش‌های اصلی بر عهده جان دیوید واشنگتن است. او در فیلم «مالکوم و مری» (با عنوان اصلی «Malcom & Marie») با زندیا همبازی خواهد بود. ماه گذشته، فیلم «مالکوم و مری» در جشنواره‌ بین‌المللی فیلم تورنتو (TIFF) به نتفلیکس فروخته شد.

بنیان‌گذار استودیو نیو رجنسی، آرنان میلشان است. این استودیو از سال ۱۹۸۴ مشغول به کار است و فیلم‌هایی مثل «۱۲سال بردگی» (با عنوان اصلی «۱۲ Years a Slave»)، «زنان کوچک» (با عنوان اصلی «Little Women»)، «رکورد بزرگ» (با عنوان اصلی «The Big Short»)، «جی‌اف‌کی» (با عنوان اصلی «JFK»)، «مخمصه» (با عنوان اصلی «Heat»)، «باشگاه مبارزه» (با عنوان اصلی «Fight Club») و «آقا و خانم اسمیت» (با عنوان اصلی «Mr. & Mrs.Smith») محصولات آن هستند. میلشان نامزد جایزه‌ اسکار بهترین فیلم برای فیلم‌های «محرمانه لس‌آنجلس» (با عنوان اصلی « L.A. Confidential») و فیلم «بازگشته» (با عنوان اصلی « The Revenant») شده ‌است.
شما کدام اثر دیوید او. راسل را بیشتر دوست دارید؟


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil