حضور تینا فی و جان هم در فیلم جدید جان اسلتری به‌نام مگی مور(ها)

جان اسلتری تمایل دارد تا در کارهای جدید خود نیز با تیم بازیگرانی سابق خود، همکاری کند؛ او برای فیلم مگی مور با هام و فی همکاری مجدد خواهد داشت.

فیلم جدید جان اسلتری با عنوان مگی مور(ها) (با عنوان اصلی Maggie Moore(s)) در دست تولید است؛ تیم بازیگران این فیلم انتخاب شده‌اند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


جان اسلتری کارگردان توانمند سینمای هالیوود تمایل دارد تا همکاران سابقش در فیلم پروفسور و مرد دیوانه (با عنوان اصلی The Professor and the Madman‎) در دیگر فیلم‌هایی که توسط او کارگردانی می‌شوند نیز حضور داشته باشند. جان اسلتری فیلم جیب خدا (با عنوان اصلی God’s Pocket) را با فیلم مگی مور(ها) پیگیری و کارگردانی می‌کند؛ او تینا فی را برای حضور در گروه بازیگران فیلم مگی مور(ها) انتخاب کرده و جان هم را درراس و اولویت این گروه از بازیگران قرار داده است.


نقد سریال نکست | ظهور دوباره یک هوش مصنوعی سرکش و قاتل


ماجرای فیلم جدید جان اسلتری که یک کمدی سیاه است توسط پل برنباوم نوشته‌ شده و در یک شهر بیابانی و غبارآلود جریان دارد؛ جایی که هرگز هیچ اتفاقی در آن نمی‌افتد، اما ناگهان رئیس پلیس (که احتمالا نقش او را جان هم بازی می‌کند) با قتل‌های پشت سر هم دو زن با نام‌های مشابه روبرو می‌شود.
این همچنین نشان دهنده یک دیدار مجدد برای هم و فی است، زیرا وی در دو نمایش او حضور یافته است – ۳۰ راک (با عنوان اصلی ۳۰ Rock) و کیمی اشمیت شکست ناپذیر (با عنوان اصلی Unbreakable Kimmy Schmidt‎). اسلاتر به سهم خود نیز در فیلم راک ظاهر شد و با تینا فی در یک قسمت از فیلم عشق مدرن (با عنوان اصلی Modern Love) آمازون همبازی شد.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil