جینا کارونا از فصل سوم سریال مندلورین کنار گذاشته شد | اینفلوئنسر پرحاشیه!

درباره همکاری جدید دیزنی پلاس و لوکاس فیلم شایعاتی شنیده می‌شود که از آن جمله می‌توان به حذف جینا کارونا و حضور سوفی تچر در جمع بازیگران فصل سوم سریال مندلورین اشاره کرد.

جینا کارونا از فصل سوم سریال مندلورین (با عنوان اصلی The Mandalorian) حذف شد؛ این خبر را کمپانی فیلمسازی لوکاس منتشر کرده و چنین تصمیمی نتیجه جنجال‌ها و رفتار نامناسب این بازیگر در محیط مجازی است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


جینا کارونا از سریال مندلورین کنار گذاشته شد. در سال گذشته جینا کارونا همچون رهبری فانوس به دست بحث‌ها و جنجال‌های دنیای مجازی را اداره و حتی آن‌ها را شعله‌ور‌تر از گذشته هدایت می‌کرد؛ از مسخره کردن پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک گرفته تا اظهار نظر در حقوق تراجنسیتی‌ها و سیاست‌های راست‌گرایانه. در نهایت، آتشی که سال گذشته راه انداخته بود، حالا دامن خودش را گرفته! این بازیگر قدیمی دیگر جایی در فصل سوم سریال مندلورین نخواهد داشت.


هزینه ساخت سریال The Mandalorian مشخص شد


با توجه به گزارشی که مستقیماً از طرف خود کمپانی فیلمسازی لوکاس فیلم منتشر شده، حذف جینا کارونا ازسریال مندلورین قطعی است و همچنین در حال حاضر برنامه‌ای برای همکاری با او در آینده نیز وجود ندارد. در این گزارش اضافه شده که دلیل حذف او پست‌ها و محتوای آزاردهنده و غیر قابل قبول صفحات مجازی‌اش است.

البته شایان ذکر است که پست‌های او در اینستاگرام موجب شد کمپین‌های متعددی نیز خواستار حذف او از سریال‌ها و فیلم‌ها شوند که با توجه به شرایط موجود، با کنار گذاشته شدن از سریال مندلورین می‌توان گفت جایگاهش در دیگر فیلم‌های دیزنی نیز احتمالاً موقتی خواهد بود.


کالکشن فیلم‌های دیزنی در فیلیمو شات



قرار است فصل جدید سریال مندلورین را پس از توزیع سریال کتاب بوبا فت (با عنوان اصلی The Book Of Boba Fett) منتشر کنند. با توجه به این اخبار، جینا کارونا را در هیچ یک از اپیزودهای فصل سوم نخواهیم دید. حالا باید دید داستان سریال بدون حضور یکی از شخصیت‌های کلیدی‌اش چطور رقم می‌خورد.

منبع: Empire Online


سوفی تچر در فصل سوم سریال مندلورین | شایعه یا واقعیت؟

سوفی تچر در فصل سوم سریال مندلورین

خبر منتشر شده در تاریخ ۱۷ آبان ۹۹
فصل دوم سریال مندلورین (با عنوان اصلی The Mandalorian) از شبکه دیزنی پلاس در حال پخش است؛ اما زمزمه‌ها و شایعاتی درباره ادامه و فصل بعدی سریال به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که ساخت فصل سوم مجموعه تا پایان سال جاری در دست اقدام قرار خواهد گرفت. همچنین درباره عوامل و هنرپیشگان فصل جدید نیز شایعاتی شنیده می‌شود که از آن جمله می‌توان به حضور سوفی تچر در جمع بازیگران فصل سوم سریال «مندلورین» اشاره کرد. خبر این همکاری در گزارش‌های نشریه Deadline اعلام شده است اما در ادامه آن هیچ اشاره‌ای به نقشی که بر عهده تچر خواهد بود، دیده نمی‌شود.


تریلر اکشن فصل دوم سریال «مندلورین» را در فیلیمو شات ببینید


در واقع درباره فصل سوم سریال «مندلورین» اطلاعات بسیار کمی در اختیار مطبوعات قرار گرفته است. البته این موضوع چندان تعجب‌برانگیز نیست؛ چرا که کمپانی‌های دیزنی و لوکاس فیلم، اصولاً در اطلاع‌رسانی درباره هر چیزی که به مجموعه «جنگ ستارگان» ارتباط داشته باشد، همین شیوه را پی می‌گیرند. به این ترتیب، در سایت این کمپانی‌های فیلمسازی هیچ اشاره‌ای به توافق نهایی یا حتی صحبت‌های اولیه با سوفی تچر برای حضور در فصل سوم سریال «مندلورین» وجود ندارد.
برای تولید فصل سوم مجموعه «مندلورین» هیچ برنامه‌ای به‌صورت رسمی اعلام نشده است؛ اما بنا بر تجربیات گذشته، کمپانی دیزنی همواره تمایل دارد تا با بزرگنمایی و سروصدای فراوان درباره موفقیت تولیدات خود، همه توجه‌ها را جلب نماید. طبق خبرها، در قسمت پایانی فصل جدید، تموئرا موریسون در نقشه بوبا فت ظاهر خواهد شد و همین موضوع حدس و گمان‌ها را درباره این شخصیت افزایش داده است. علاوه بر این، گفته می‌شود که شخصیت‌هایی مانند آهاسوکا تانو و بوکاتان کریز که کاراکترهایی کارتونی هستند، به شیوه لایو-اکشن به مجموعه اضافه شده‌اند و همین موضوع نیز شایعات بیشتری را بر سر زبان‌ها انداخته است.
علاوه بر مجموعه «مندلورین»، سریال‌های جانبی فراوانی بر پایه داستان مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» در حال ساخت و آماده‌سازی هستند که از آن جمله می‌توان به ساخته لسلی هدلند اشاره کرد. داستان این مجموعه که قرار است با محوریت ابرقهرمانان زن ساخته شود، در دوره زمانی متفاوتی روایت خواهد شد.

تچر با سریال تلویزیونی «شیکاگو مد» (با عنوان اصلی Chicago Med) محبوب شد و در فیلم‌هایی چون «معدن کاوی» (Prospect) و «مرد دوراندیش» (به عنوان اصلی Tomorrow Man) به شهرت رسید.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

3 نظر
  1. حشمت می‌نویسد

    من دوست دارم جینا کارونا در فصل سوم و در کنار پدرو پاسکال بازی کنه

  2. مرجان می‌نویسد

    من دوست دارم جینا کارونا در فصل سوم هم حضور داشته باشه ودر کنار پدرو پاسکار بازی کنه

  3. سبی می‌نویسد

    خب شما این رو در ۱۷ آبان نوشتید.ولی یه جوری داستان فصل دو رو گفتید که انگار نفش بوبا فت و بوکاتان و اسوکا تانو رو با تفکر بسیار تحلیل کردید و گفتید که در سریال نمایش داده خواهند شد.
    این ۳ نقش قبل از نوشتن مقاله شما در سریال حضور داشتند

fosil