لورل مارسدن در نقش زوئی زیمر به تیم بازیگران سریال خانم مارول پیوست

لورل مارسدن در نقش زوئی زیمر به تیم بازیگرانی شامل ایمان ولانی، ساگار شیخ، آرامیس نایت، مت لینتز، زنوبیا شروف و موهان کاپور اضافه‌شده است.

لورل مارسدن در نقش زوئی زیمر به تیم سریال خانم مارول (با عنوان اصلی Ms. Marvel)، به سازندگی دیزنی پلاس، پیوسته است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


لورل مارسدن در نقش زوئی زیمر یکی از شخصیت‌های کمیک، بازی خواهد کرد. داستان این سریال درباره کامالا خان، دختر ۱۶ ساله‌‌ پاکستانی-آمریکایی است که در شهر نیو جرسی زندگی می‌کند. آنچه که او را از هر شخصیت کمیک دیگری در دنیای مارول جدا می‌کند مسلمان بودن او‌ و علاقه‌اش به نوشتن داستان‌های ابرقهرمانی است. نقش خانم مارول و یا همان کامالا خان را ایمان ولانی بازی می‌کند و طبق اخباری که منتشرشده، می‌دانیم او در فیلم کاپیتان مارول ۲ (با عنوان اصلی Captain Marvel 2) نیز بازی خواهد کرد.


کامالا خان شخصیت محوری بازی انتقام‌جویان مارول خواهد بود

بررسی فیلم کاپیتان مارول؛ ادای دین فمنیستی مارول به ابرقهرمانان زن

زوی اشتن در فیلم کاپیتان مارول ۲ حضور خواهد داشت


خبر اضافه شدن لورل مارسدن به تیم بازیگران توسط خبرگزاری هالیوود ریپورتر منتشر شد. مارسدن بازیگر جوانی است که می‌توان به‌نوعی تنها کار شاخص او را سریال پلتفرم کوییبی با نام زنده ماندن (Survive)، دانست. او در این سریال در مقابل بازیگر موفق و ستاره‌ سریال بازی تاج‌وتخت (با عنوان اصلی Game Of Thrones)، سوفی ترنر، ظاهرشده است.


اسامی برندگان امی ۲۰۱۹؛ شبی پرستاره برای سریال‌های تلویزیونی


اگرچه ما شناخت درستی از شخصیت زوئی زیمر در دنیای مارول نداریم اما به لطف وبسایت مارول ویکی اطلاعاتی به‌دست آورده‌ایم که آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم. زوئی معروف‌ترین دختر دبیرستان آکادمی کولز است که به‌تازگی با ستاره ورزشی مدرسه، جاش ریچاردسون، وارد یک رابطه احساسی شده است. شخصیت زوئی زیمر درواقع اولین کسی است که قهرمان تازه‌ ما، خانم مارول (کامالا خان)، او را نجات می‌دهد. مدتی بعد زوئی وارد بحران‌هایی می‌شود که بیرون آمدن از آن چندان راحت به نظر نمی‌رسد. او از طرفی در ارتباط با دوست‌پسرش، جاش، دچار مشکل شده و از طرف دیگر رابطه دوستانه‌اش با کامالا و ناکیا نیز وارد چالش‌های جدیدی می‌شود.

لورل مارسدن در نقش زوئی زیمر به تیم بازیگرانی شامل ایمان ولانی، ساگار شیخ، آرامیس نایت، مت لینتز، زنوبیا شروف و موهان کاپور اضافه ‌شده است.

مجموعه تلویزیونی خانم مارول در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری در آتلانتا است و پیش‌بینی می‌شود در اواخر سال جاری توسط پلتفرم دیزنی پلاس به‌دست مخاطبان برسد.


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil