یکی از سازندگان «عروسک روسی»، سریال جدید «جنگ ستارگان» را می‌سازد

لزلی هدلند یکی از خالقان سریال «عروسک روسی»، بر روی سریال جدید «جنگ ستارگان» از شبکه‌ اینترنتی دیزنی پلاس کار می‌کند.

لزلی هدلند یکی از خالقان سریال «عروسک روسی»، بر روی سریال جدید «جنگ ستارگان» از شبکه‌ اینترنتی دیزنی پلاس کار می‌کند.
بیشتر تولیدات و اکران‌ فیلم‌های «جنگ‌های ستارگان» بر پرده سینماها متوقف شده است یا حداقل مخفیانه انجام می‌شود ولی اکران در پلتفرم‌های کوچکتر، موضوع دیگری است. به دنبال تولید سریع فصل سوم سریال «مندلورین»، سریال بی‌نام دیگری توسط لزلی هدلند، خالق سریال تلویزیونی «عروسک روسی»، در دست تولید قرار گرفته است.


کارگردان مرد شش میلیارد دلاری مشخص شد



البته فرآیند تولید هنوز در روزهای ابتدایی به سر می‌برد اما هدلند این پروژه را با جمع‌کردن گروهی از نویسندگان و آماده کردن طرح کلی داستان سریال شروع کرده است. طرحی که تا الآن خبری رسمی از آن منتشر نشده است اما با توجه به مطالب اخیر مجله‌ ورایتی در خصوص این سریال، می‌توان گفت که داستان با محوریت زنان پیش می‌رود و در مقایسه با همه‌ فیلم‌هایی که تاکنون در دنیای «جنگ‌های ستارگان» ساخته شده‌اند، در خط زمانی متفاوتی قرار دارد. هدلند در کارگردانی، نویسندگی و خلق چندین اپیزود از سریال «عروسک روسی» شرکت داشته و این مشارکت برای شبکه‌ نتفلیکس بسیار خوشایند بوده است.
با فرض اینکه کمپانی لوکاس فیلم سریال جدید «جنگ ستارگان» را خیلی سریع آماده پخش کند، تماشای آن با توجه به شرایط فعلی جهان، حال و هوای دیگری خواهد داشت. همچنین با توجه به این سریال می‌توانیم امید داشته باشیم که اکشن‌های «جنگ‌ ستارگان» در تلویزیون، بالاخره به نام‌ها و افراد جدید نیز شانس ساختن اپیزود‌های هیجان‌انگیز را داده است.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil