ساخت فیلم سه تفنگدار | ونسان کسل و اوا گرین همبازی خواهند شد

تولید فیلم سه تفنگدار شروع شده و قرار است فیلم‌برداری هر دو بخش این مجموعه به شکل همزمان در تابستان و در فرانسه انجام شود؛ برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

ساخت فیلم سه تفنگدار (با عنوان اصلی Three Musketeers) با اقتباس از کتاب آن شروع شده و بعضی از بازیگران این فیلم نیز انتخاب شده‌اند؛ برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


در حالی که مراحل فیلم‌برداری دو مجموعه رابین‌هود (با عنوان اصلی Robin Hood) و کینگ آرتور (با عنوان اصلی King Arthur) با سرعتی معمولی طی می‌شود، فیلم‌های اقتباسی از آثار الکساندر دوما نیز در صف تولید و فیلم‌برداری قرار دارند. ساخت فیلم سه تفنگدار قرار است در آینده‌ای بسیار نزدیک با صرف بودجه‌ای هنگفت و با اقتباس از شاهکار ادبیات فرانسه، سه تفنگدار، انجام شود. بخش هیجان‌انگیزتر این خبر زمانی است که بدانیم تیم بازیگران آن شامل چه کسانی خواهد بود؛ اوا گرین و ونسان کسل در نقش‌های اصلی حضور خواهند داشت.


موج بازسازی‌های لایواکشن از انیمیشن های کلاسیک دیزنی؛ زنده یا مرده؟!



به گزارش ورایتی، در حال حاضر تولید فیلم سه تفنگدار با اقتباسی از کتاب دوما، در مراحل اولیه قرار دارد و دیمیتری راسام در مقام تهیه‌کنندگی مراحل پیش‌تولید را اداره می‌کند. این خبرگزاری در ادامه اشاره کرد که بودجه‌ای نزدیک به ۶۰ میلیون یورو (و به روایتی ۷۰ میلیون یورو) برای ساخت آن در نظر گرفته‌شده است.


انیمیشن «رابین هود» توسط دیزنی بازسازی می‌شود


این مجموعه دو قسمتی خواهد بود و بخش اول آن با عنوان سه تفنگدار: دارتانیان (با عنوان اصلی The Three Musketeers – D’Artagnan) و بخش دوم با نام سه تفنگدار: خانم (با عنوان اصلی The Three Musketeers – Milady) منتشر می‌شود. تولید فیلم سه تفنگدار به کارگردانی مارتین بوربولان، کارگردان فیلم ایفل (با عنوان اصلی Eiffel)، ساخته خواهد شد. متیو دلاپورت و الکساندر دو لاپاتلیر نیز که پیش‌تر در نوشتن رمان‌های اقتباسی از آثار الکساندر دوما تجربه داشتند، فیلم‌نامه این دو بخش را نوشته‌اند.
طبق اخباری که منتشرشده، قرار است فیلم‌برداری هر دو بخش این مجموعه به شکل همزمان در تابستان و در فرانسه انجام شود و البته تأکید شده که روند فیلم‌برداری آن در سکوت خبری خواهد بود.
حدود ده سالی از آخرین فیلم اقتباس شده از روی این مجموعه کتاب می‌گذرد. آن اقتباس به کارگردانی پاول دبلیو. اس. اندرسون بود که اتفاقاً چندان هم چنگی به دل نمی‌زد و بسیار موردانتقاد قرار گرفت. پیش از آن نیز نسخه قدیمی دهه ۹۰ ساخته شد. به هر حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم بالاخره اثر دلپذیری از این شاهکار ادبیات فرانسه ساخته خواهد شد یا نه.


منبع: ThePlaylist

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil