سرنوشت عروس، پیش از بازنشستگی تارانتینو مشخص می‌شود!

ساخت فیلم بیل را بکش ۳

کوئنتین تارانتینو، در رابطه با ساخت ادامه فیلم بیل را بکش تحت عنوان بیل را بکش ۳ صحبت کرده و تصمیم دارد ادامه این اثر را تولید کند. برای اطلاعات بیشتر در با فیلیمو شات همراه باشید.

هفت شخصیت برتر در فیلم‌های تارانتینو

کوئنتین تارانتینو، درباره ساخت ادامه فیلم بیل را بکش تحت عنوان بیل را بکش ۳ (Kill Bill Vol. 3) صحبت کرده و تصمیم دارد این اثر را پیش از شروع دوران بازنشستگی‌اش تولید کند. برای اطلاعات بیشتر در با فیلیمو شات همراه باشید.

کوئنتین تارانتینو می‌خواهد آخرین فیلمی که پیش از بازنشستگی برنامه‌ریزی‌شده‌اش تولید می‌کند، پایان‌نامه‌ای برای دوران اوج حرفه‌اش باشد. او در رابطه با تولید ادامه فیلم بیل را بکش نیز در چندین مصاحبه در سال ۲۰۱۹ صحبت کرده و گفته بود:
«ادامه فیلم بیل را بکش پس از گذشت ۲۰ سال، به‌مرور شخصیت‌ها می‌پردازد. در این اثر عروس و دخترش، حدود ۲۰ سال را در آرامش پیش از طوفان زندگی کرده‌اند! این ایده که نقش عروس و دخترش را اوما تورمن و دخترش مایا هاک بازی کنند، بسیار هیجان‌انگیز است.»

حضور مایا هاک برای بازی در نقش دختر عروس ایده بسیار خوبی است؛ زیرا او در حقیقت هم دختر تورمن است. مایا پیش از این نیز با تارانتینو همکاری داشته؛ زمانی که در نقشی کوتاه در فیلم روزی روزگاری هالیوود ظاهر شد.

هاک در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۹ با Entertainment Tonight گفت:
«اینکه هم‌بازی مادرم بشوم بسیار جذاب است. به‌راحتی می‌توانم خودم را در این نقش، در کنار مادرم تصور کنم و لذت ببرم از اینکه او چگونه الهام‌بخش من می‌شود. همچنین همکاری با تارانتینو مرا به وجد می‌آورد، وقتی او فیلمنامه را به بازیگرانش می‌دهد و درباره ایده‌هایش صحبت می‌کند، بسیار هیجان‌زده و مشتاق به‌نظر می‌رسد و بازیگر را نیز به شوق می‌آورد؛ همین ویژگی‌اش است که او را تبدیل به یکی از بهترین کارگردان‌ها کرده.»

تارانتینو درباره فرایند ساخت و گروه بازیگران فیلم بیل را بکش ۳ گفته که شخصیت‌هایی ازجمله ال درایور، سوفی فتاله و خواهر دوقلوی گوگو نیز در این اثر حضور خواهند داشت؛ او ادامه داد که ال درایور هنوز زنده است، سوفی فتاله دستش قطع شده، اما او نیز هنوز زنده است. همه آنها پول کشتن بیل را گرفته‌اند. در واقع، گوگو نیز یک خواهر دوقلو به نام شیاکی داشت، بنابراین خواهر دوقلوی او می‌تواند در این فیلم ظاهر شود و چاشنی جنون و وحشت بیشتری را به این اثر اضافه کند.


منبع: IndieWire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil