فیلم بلوند اتمی ۲ توسط نتفلیکس ساخته خواهد شد

به نظر می‌رسد وقتی پای فیلم بلوند اتمی ۲ (با عنوان اصلی Atomic Blonde 2) وسط باشد، حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد. شارلیز ترون در گفت‌وگو با خبرگزاری توتال فیلم درباره دنباله در دست تولید این فیلم خبرهای مهمی بیان کرده است: «ما طرح فیلم «بلوند اتمی ۲» را به نتفلیکس ارائه دادیم و اسکات استابر، سرپرست بخش فیلم‌های غیراقتباسی نتفلیکس، واقعاً از آن خوشش آمد. ما درباره گسترش دادن طرح با او صحبت کردیم و در حال حاضر در مرحله نوشتن فیلمنامه به سر می‌بریم. مخاطبان هنوز چیزی از پیشینه شخصیت اصلی داستان نمی‌دانند. بنابراین من احساس می‌کنم قابلیت‌های بسیار بالایی برای ساخت دنباله قسمت اول وجود دارد. سطح توقعات بسیار بالا رفته، اما ما هم برای آن هیجان‌زده هستیم.» با فیلیمو شات همراه باشید.


شارلیز ترون یکی از بهترین بازیگران فعلی سینماست. او با توانایی بالای خود، نقش طیف گسترده‌ای از شخصیت‌های مختلف را بازی کرده است؛ شخصیت‌هایی پست و با منزلت اجتماعی پایین مانند نقش اصلی او در فیلم «تالی» (با عنوان اصلی Tully)، یا شخصیت‌هایی با منزلت اجتماعی بالا که هنوز در تقلا هستند، مانند نقش اصلی او در فیلم «تیری در تاریکی» (با عنوان اصلی Long Shot) و یا شخصیت‌هایی نمادین با بارقه‌هایی از مضامین اکشن مانند نقش او در فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» (با عنوان اصلی Mad Max: Fury Road).

این بدین معنی است که او همیشه در نقش‌هایش خوش می‌درخشد، حتی در پروژه‌هایی که به موفقیت‌هایی که برایشان تصور می‌شده دست پیدا نکرده‌اند. نمونه بارز این موضوع، فیلم «بلوند اتمی» است. باوجوداینکه به نظر من با فیلمی بی‌رمق روبرو بودیم، بازی ترون محشر بود. من عاشق این هستم که او را دوباره با شخصیت‌پردازی بیشتر ببینم. به همین خاطر هم از خواندن خبرهای جدیدی که درباره ساخت فیلم «بلوند اتمی ۲» به خبرگزاری هالیوود ریپورتر داده است خوشحالم.

فیلم «بلوند اتمی» سال ۲۰۱۷ به کارگردانی دیوید لیچ (کارگردان سری فیلم‌های «جان ویک» با عنوان اصلی John Wick) و با فیلمنامه‌ای از کرت جانستد (نویسنده فیلمنامه فیلم «۳۰۰») ساخته شد. در این فیلم شارلیز ترون در نقش یک جاسوس بی‌رحم و قاتل جنگ سرد ظاهر می‌شود که باوجود خیانت‌های دوطرفه، به مبارزه برای رسیدن به اهدافش ادامه می‌دهد. جان گودمن، جیمز مک آووی و سوفیا بوتلا از دیگر بازیگران این فیلم هستند. باوجود این‌که ترون هیچ حرفی از جزئیات مشخص داستان یا بازی مجدد بازیگرهای فیلم قبلی در دنباله آن مطرح نکرده است، اما این اخبار جدید و مختصر اما جالب را در اختیار ما گذاشته است:

ما در حال حاضر در مرحله توسعه فیلم هستیم، و این تنها چیزی است که قرنطینه خانگی به آن کمک کرده است؛ ما حالا می‌توانیم از طریق تماس ویدیویی، داستان را با نویسنده‌ها جلو ببریم. بنابراین در حال حاضر به‌صورت جدی در حال توسعه دنباله بلوند اتمی هستیم.


مصاحبه شارلیز ترون در برنامه «پاپ کوییز» را در فیلیمو شات ببینید


من عاشق شنیدن «توسعه به‌صورت جدی» هستم! و از اینکه ترون به تنها مزیت قرنطینه ویروس کرونا برای صنعت سینما اشاره می‌کند کیف می‌کنم؛ حقیقتاً هم نویسنده‌ها وقت بسیار بیشتری برای تصحیح دقیق فیلمنامه‌ها دارند و همین مورد هم من را به طرز محافظه‌کارانه‌ای نسبت به فیلم «بلوند اتمی ۲» خوش‌بین می‌کند.

ترون همچنین درباره فیوریزا و فیلم بعدی «مکس دیوانه: جاده خشم» که پیش‌درآمدی بر این فیلم خواهد بود صحبت‌هایی داشته است. این فیلم که روی شخصیت فیوریزا متمرکز خواهد بود توسط جرج میلر کارگردانی می‌شود، اما از ترون برای بازی در نقش فیوریزا استفاده نخواهد شد. در عوض شارلیز ترون، نقش فیوریزا توسط بازیگر جوان‌تری (مثلاً شاید آنیا تیلور-جوی) بازی خواهد شد. پیش‌درآمد فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» داستان سال‌های شکل‌دهنده زندگی فیوریزا را روایت خواهد کرد. با توجه به این‌که ترون بسیاری از انرژی خلاقانه خود را صرف این نقش کرده بود و حتی برای فیلمبرداری آن چند آسیب جسمی را متحمل شده بود، در مورد این موضوع چه احساسی دارد؟ اجازه دهید از زبان خودش پاسخ این سؤال را بخوانیم:

«هضم این قضیه برایم کمی سنگین است. من کاملاً به جرج احترام می‌گذارم؛ حداقل بعد از آن‌که فیلم «مکس دیوانه» را با هم کار کردیم، همیشه این‌طور بوده است. او استاد است و من غیر از آرزوهای خوب چیز دیگری برای او نمی‌خواهم. بله، مطمئناً کمی مایه دل‌شکستگی است. من واقعاً عاشق فیوریزا هستم و از اینکه نقش کوچکی در خلق آن داشتم سپاسگزارم. همیشه با علاقه به او فکر می‌کنم و واضح است که از ادامه پیدا کردن آن داستان بسیار خوشحال می‌شوم و اگر جرج احساس می‌کند که این کار را باید به این شیوه انجام دهد، پس من هم در این زمینه به او اعتماد می‌کنم.»

هضم این قضیه برای من هم سنگین است. اما ترون در نشان دادن اعتمادی که به میلر برای روایت این داستان دارد، غرایز و نقاط دید خودش را هم به‌عنوان یک تهیه‌کننده آشکار می‌کند. او با وجود علاقه شدید به شخصیت فیوریزا، متوجه است که فرصت دادن به فیلمساز برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود منجر به فیلم بهتری خواهد شد. اما به‌هرحال من این درخواست را از میلر دارم: اجازه بده ترون در نوشتن فیلمنامه سهیم شود و تهیه‌کننده فیلم باشد!


منبع: Collider

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil