رایان گاسلینگ در نقش «مرد گرگ نما» ظاهر می‌شود

شرکت یونیورسال پیکچرز (سازنده «مرد نامرئی») پروژه‌ای جدیدی در دست دارد و رایان گاسلینگ در نقش اصلی فیلم «مرد گرگ نما» ظاهر خواهد شد.

یونیورسال به دنبال موفقیت در فیلم «مرد نامرئی»، همچنان به کندوکاو در فهرست فیلم‌های کلاسیک ژانر وحشت خود ادامه می‌دهد.
شرکت یونیورسال پیکچرز آخرین بازنگری‌ خود از فهرست فیلم‌های هیولایی‌اش را آماده کرده است و رایان گاسلینگ قرار است بازی در نقش اصلی فیلم «مرد گرگ نما» را بر عهده بگیرد. طبق گزارشی که توسط Variety تهیه شده است، در بازسازی این فیلم ارزشمند شرکت یونیورسال رایان گاسلینگ نقش اول را بازی خواهد کرد؛ نسخه اصلی فیلم به سال ۱۹۳۵ و با عنوان «مرد گرگ نمای لندن» با بازی هنری هال بازمی‌گردد. بعد از آن هم بازسازی دیگری از این فیلم توسط استودیو در سال ۱۹۴۱ و با عنوان «مرد گرگ نما» و با بازی لان چینی ساخته شد.

یونیورسال از طریق وب‌سایت IndieWire صحت پروژه را تأئید کرده اما هنوز کارگردانی برای فیلم «مرد گرگ‌نما» مشخص نشده است.
طبق گزارش، فیلم «مرد گرگ نما» به‌احتمال زیاد در زمان حاضر اتفاق می‌افتد و یکی از فیلم‌هایی خواهد بود که شرکت یونیورسال از پروژه‌های قدیمی خود بیرون کشیده و آماده کرده است تا به آن حال و هوایی امروزی دهد. اکران ماه فوریه «مرد نامرئی» که به بیش از ۱۲۲ میلیون دلار فروش در گیشه‌های بین‌المللی دست پیدا کرد، حاکی از موفقیت‌آمیز بودن این برنامه بود. «مرد نامرئی» که تنها با ۷ میلیون دلار ساخته شده بود، بعد از تعطیلی سینماها در اواسط مارس و با انتقال سریع فیلم به شبکه پخش خانگی به موفقیت‌هایش در سیستم ویدئو هنگام درخواست* ادامه داد.

به گزارش Variety، لارن شوکر بلوم و ربکا آنجلو که پیش از این از نویسنده‌های اصلی سریال «نارنجی مد جدید است» برای نت‌فلیکس بوده‌اند، فیلمنامه «مرد گرگ نما» را می‌نویسند.
فهرست یونیورسال شامل هیولاهای نمادینی مانند دراکولا، فرانکنشتاین، مومیایی، موجود فیلم «بلک لاگون» و هیولاهای دیگر است. این کمپانی در اصل امیدوار بود تا مانند مارول یا دی‌سی از این شخصیت‌ها برای طرح‌ریزی دنیایی به‌هم‌پیوسته استفاده کند، اما آن امیدها بعد از فروش افتضاح و نقدهای بسیار بد فیلم «مومیایی» محصول سال ۲۰۱۷ با بازی تام کروز، نقش بر آب شد.

روند فیلم «مرد گرگ‌نما» حاکی از برنامه یونیورسال به رویکر جدید خود در مورد فیلم‌های مشتق‌شده از پروژه «دنیای تاریک» مانند «مرد نامرئی» است که توسط لی ونل (نویسنده مجموعه فیلم‌های «اره») کارگردانی شد: تمرکز روی پروژه‌های مستقل و غیراقتباسی به کارگردانی فیلمسازانی با دیدگاه منحصربه‌فرد.
با وجود این که ایالت کالیفورنیا برنامه‌هایی را برای ازسرگیری تولید آثار تلویزیونی و سینمایی آغاز کرده است هنوز در مورد زمان احتمالی تولید «مرد گرگ نما» حرفی زده نشده است. رایان گاسلینگ همچنین برای بازی در نقش یک فضانورد به فیلم جدیدی به کارگردانی فیل لرد و کریستوفر میلر (تهیه‌کننده‌های فیلم «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی») پیوسته است که اقتباسی از رمان جدید اندی ویر (نویسنده «مریخی») است.


منبع: Indie Wire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil