رابرت دنیرو و جان مالکوویچ در فیلم «تعمید در رودخانه» همبازی می‌شوند

اینکه یک کارگردان بتواند رابرت دنیرو و جان مالکوویچ را برای حضور در فیلم دومش قانع کند، به آن معناست که با یک اثر هیجان‌انگیز مواجهیم.

اینکه یک کارگردان تازه‌کار بتواند جان مالکوویچ را برای حضور و ایفای نقش در فیلم دوم خود قانع کند، موفقیت چشمگیری است اما اینکه بتواند توجه رابرت دنیرو را هم به پروژه‌اش جلب کند، حرف دیگری است. البته با توجه به فعالیت گسترده رندال امت در حوزه تهیه‌کنندگی و همچنین همکاری‌های او در آثار مختلف با رابرت دنیرو و جان مالکوویچ ، احتمالا از شدت غافلگیری‌تان کاسته خواهد شد. با فیلیمو شات همراه باشید تا به جزییات بیشتری درباره این فیلم سینمایی بپردازیم.


در خبری که به تازگی از مراحل پیش‌تولید فیلم «Wash Me In The River» منتشر شده است، می‌توانیم نام دنیرو، مالکوویچ و البته کلسن بیکر (با نام هنری مشین گان کلی) را ببینیم. آدام تیلور بارکر فیلم‌نامه را با تمرکز بر روی شخصیتی معتاد به مورفین و بازیابی او از اعتیاد نوشته است. این شخصیت که دلالان و فروشندگان خرده‌پای مواد مخدر را مسئول مرگ نامزدش می‌داند، درصدد انتقام از آن‌ها بر‌می‌آید؛ همزمان دو پلیس نیز اقدامات و فعالیت‌های او را زیر نظر گرفته‌اند.

رندال امت فعالیت خود در حوزه فیلمسازی و کارگردانی را با فیلم «نیمه شب در چمنزار» (با عنوان اصلی «Midnight In The Switchgrass») شروع کرد اما متاسفانه ساخت و تولید این فیلم در ماه مارس امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا متوقف شد.
امت نوامبر امسال فیلمبرداری فیلم جدیدش را در گرجستان و پورتوریکو آغاز خواهد کرد؛ درباره اینکه حاصل همکاری رابرت دنیرو و جان مالکوویچ چطور خواهد شد، باید منتظر ماند و دید.


جان بویگا و رابرت دنیرو ستارگان فیلم درام جنایی فرمول


منبع:‌ Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil