دنباله فیلم گرینلند در حال تولید است

دنباله فیلم گرینلند در دست تولید قرارگرفته است؛ تولیدکنندگان این فیلم پس از موفقیتی که در اوایل سال جاری بابت اکران این اثر به‌دست آوردند تصمیم گرفتند تا دنباله فیلم گرینلند را با عنوان (Greenland: Migration) تولید کنند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

دنباله فیلم گرینلند در دست تولید قرارگرفته است؛ تولیدکنندگان این فیلم پس از موفقیتی که در اوایل سال جاری بابت اکران این اثر به‌دست آوردند تصمیم گرفتند تا دنباله آن را با عنوان (Greenland: Migration) تولید کنند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی


اکران فیلم گرینلند در اوایل سال جاری در انگلستان بسیار شگفت‌آور بود. گرینلند یک فیلم در ژانر فاجعه (Disaster) به کارگردانی ریک رومن وو و به نویسندگی کریس اسپارلینگ است. جرارد باتلر ستاره این اثر است که مورنا باکارین، اسکات گلن، دیوید دنمان و هوپ دیویس نیز در کنار او به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. به‌این‌ترتیب این تیم مجدداً برای تولید دنباله فیلم گرینلند در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

اگر نسخه اصلی این اثر را تماشا نکرده‌اید، ادامه این مطلب ممکن است داستان را برای شما فاش کند.

در نسخه اصلی، جان گریتی (با نقش‌آفرینی باتلر) و خانواده‌اش (ازجمله همسرش آلیسون، با بازی مورنا باکارین) به دنبال سرپناهی امن هستند؛ زیرا برخورد یک دنباله‌دار با زمین، نسل بشریت را تهدید می‌کند.

فیلم‌برداری این اثر از سال آینده آغاز می‌شود و حق توزیع آن از هفته آینده در بازار مجازی کن به فروش می‌رسد.


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil