رابرت رودریگز با دنباله فیلم ما می توانیم قهرمان باشیم بازمی‌گردد

رابرت رودریگز در حساب کاربری توئیترش نوشت که مشغول مراحل اولیه ساخت دنباله فیلم «ما می توانیم قهرمان باشیم» است.

با اینکه نتفلیکس معمولا تمایلی به انتشار آمار مربوط به میزان تماشای فیلم‌ها و سریال‌هایش توسط مخاطبان ندارد، اما به کسب موفقیت‌های بزرگ عادت کرده است؛ مانند آنچه برای محصول جدیدش یعنی بریجرتون (با عنوان اصلی Bridgerton) اتفاق افتاد. یا آخرین فیلم ماجراجویانه و ابرقهرمانیِ کودکانه رابرت رودریگز با نام ما می توانیم قهرمان باشیم (با عنوان اصلی We Can Be Heroes) که در روز کریسمس اکران شد و با استقبال پرشور مخاطبین نیز همراه بود. رودریگز در حساب کاربری توئیترش نوشت که مشغول مراحل اولیه ساخت دنباله فیلم ما می توانیم قهرمان باشیم است.


۱۰ فیلم تماشایی برای روزهایی که احساس تنهایی می‌کنید


داستان ما می توانیم قهرمان باشیم درباره گروهی از اَبرقهرمانان است که توسط آدم‌های شرور ربوده می‌شوند و فرزندان نوجوان و قهرمان آن‌ها باید برای نجاتشان دست به کار شوند. این فیلم، علی‌رغم نقدهای مختلف و متفاوت توانست در رده فیلم‌های کودکان در ۸۸ کشور رتبه یک را از آن خود کند. بازیگرانی چون پدرو پاسکال، پریانکا چوپرا جوناس و یایا گاسلین در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

رودریگز این روزها مشغول تهیه سریال کتابِ بوبا فِت (The Book of Boba Fett ) است؛ یک اسپین‌آف برای سریال مندلورین (Mandalorian). بنابراین فعلاً نمی‌توان از او انتظار کار جدید داشت. از سوی دیگر، با توجه به سبکِ فعال و پرکارش، بعید است که به‌زودی دنباله فیلم ما می توانیم قهرمان باشیم را نبینیم.


نقد و بررسی فیلم ترکی بچه های محله | حمله به پارک


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil