درجه سنی «نابودگر: سرنوشت تاریک» مشخص شد

تیم میلر امروز اعلام کرد که درجه سنی نابودگر سرنوشت تاریک برای افراد بالای ۱۷ سال مناسب خواهد بود. فیلم در تاریخ ۱۰ آبان اکران می‌شود.

در جریان نمایشگاه «کامیک-کان بین‌المللی سن دیگو»، «تیم میلر» کارگردان فیلم ترمیناتور جدید به درجه سنی نابودگر سرنوشت تاریک اشاره کرد. درجه سنی نابودگر سرنوشت تاریک برای افراد بالا ۱۷ سال مناسب است و این فیلم با درجه سنی R ساخته می‌شود. درجه سنی نابودگر سرنوشت تاریک به این معناست که قطعا شاهد صحنه‌های بسیار خشن خواهیم بود.

تیم میلر درباره فیلم می‌گوید:

DNA فیلم ترمیناتور برای گروه سنی بالای ۱۷ سال است. برای اینکه بالارفتن درجه سنی خوب از کار در بیاید و حس بدی به بیننده منتقل نکند، به خواسته مخاطب توجه کردیم و حتی لیندا هم کلی حرف بد می‌زند.

تا امروز سه فیلم از پنج فیلم ترمیناتور با درجه سنی بالای ۱۷ سال ساخته شده‌اند. فیلم «نابودگر: رستگاری»، «نابودگر: جنسیس» و «نابودگر: سرنوشت تاریک» جزو این سه فیلم هستند. با مشخص شدن درجه سنی نابودگر جدید، اطلاعات بیشتری هم از فیلم منتشر شد. این فیلم دنباله مستقیمی برای دو فیلم «نابودگر»، «نابودگر ۲: روز داوری» و ارتباطی با فیلم‌های بعدی ندارد. فیلم ده‌ها سال پس از دو فیلم اول رخ می‌دهد که در آن یک نابودگر جدید فرستاده شده تا هدف جدیدی را از بین ببرد. در این فیلم «سارا کانر» که نقش آن را «لیندا همیلتون» می‌کند، حضور دارد. همیلتون پس از ۳۰ سال باردیگر در فیلم ترمیناتور بازی می‌کند. «آرنولد شوارتزنگر» هم از دیگر بازیگران این فیلم خواهد بود.

«جیمز کامرون» کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی مانند «تایتانیک» و «آواتار» که دو فیلم اول «ترمیناتور» را ساخته بود، به‌عنوان تهیه کننده این فیلم است. تیم میلر کارگردان این فیلم هم قبلا فیلم «دد پول» را ساخته بود. در این فیلم بازیگرانی مانند «مک‌کنزی دیویس» از فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹»، «ناتالیا ریز» از فیلم « Birds of Passag» و «گابریل لونا» از سریال «ماموران شیلد» بازی می‌کنند.

فیلم نابودگر: سرنوشت تاریک در تاریخ ۱۰ آبان ماه اکران می‌شود.


منبع:‌ Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil