آنتونیو باندراس برای فیلم «آنچارتد» به تام هالند ملحق می‌شود

آنتونیو باندراس برای بازی در اقتباس کمپانی سونی از «آنچارتد» به تام هالند و مارک والبرگ ملحق شد.

درست بعد از اولین نامزدی اسکار، آنتونیو باندراس برای بازی در اقتباس کمپانی سونی از «آنچارتد» به تام هالند و مارک والبرگ ملحق شد. یک منبع خبری به ورایتی گفته است که سوفیا علی و تاتی گابریل (بازیگر فیلم «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا») هم به بازیگران این فیلم پیوسته‌اند.

روبن فلیشر (کارگردان فیلم «ونوم») در ماه ژانویه امسال به‌عنوان بهترین گزینه کارگردانی این فیلم شناخته شد و با قراردادی به پروژه پیوست. داستان این پروژه بلندمدت درباره ناتان دریک، جوینده گنجی است که به اطراف دنیا سفر می‌کند تا از رمز و رازهای تاریخی مختلف پرده بردارد. هنوز مشخص نشده است که باندراس، علی و گابریل چه نقش‌هایی را در فیلم ایفا می‌کنند.

آرت مارکوم و مت هالووی آخرین پیش‌نویس فیلمنامه را نوشته‌اند و قرار است که «آنچارتد» در پنجم مارچ ۲۰۲۱ در سینماها اکران شود.

چندی پیش، بازی باندراس در فیلم «درد و شکوه» از پدرو آلمودوار تحسین همگان را برانگیخت. او همچنین اخیراً برای بازی در فیلم‌های «رختشویگاه» اثر استیون سودربرگ و «شوالیه جام‌ها» اثر ترنس مالیک اعتبار خوبی کسب کرده است. آنتونیو باندراس پیش از بازی در «آنچارتد»، سابقه همکاری بلند بالایی با ‫سونی پیکچرز‬ دارد؛ همکاری‌ای که با «دسپرادو» آغاز شد و با فیلم‌های «روزی روزگاری در مکزیک»، «نقاب زورو» و «افسانهٔ زورو» ادامه پیدا کرد. «دیوانه در آلاباما»، اولین فیلمی است که او برای این استودیو کارگردانی کرده است. فیلم بعدی او، «محافظ همسر هیتمن» با بازی در نقش مقابل رایان رینولدز و ساموئل ال. جکسون به‌زودی اکران خواهد شد و در حال حاضر، مشغول ضبط فیلم اسپانیایی «مسابقه رسمی» به همراه پنه‌لوپه کروز است.

«جرئت یا حقیقت» و «هرکی یه چیزی می‌خواد» با همکار شرکت بلوم هاوس از فیلم‌های معتبری است که سوفیا علی در آنها بازی کرده است. او در «آناتومی گری» ایفای نقش کرده است و بعد از این هم در فیلم «وحشی‌ها» با همکاری ‫آمازون استودیوز و‬ بازی ریچل گریفیتس حضور پیدا خواهد کرد‌.

گابریل در حال حاضر در ‫فیلم «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا»‬ برای ‫نتفلیکس‬ بازی می‌کند. او اخیراً در «۱۰۰ نفر» با کمپانی ‫CW‬ همکاری کرده و دوبله یکی از شخصیت‌های «فیلم شکلک» را برای ‫بخش انیمیشن سونی پیکچرز‬ انجام داده است.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil